پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۳

نظر بازیگر «ستایش» درباره جشن وحدت

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 706747
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و گفت: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.
نظر بازیگر «ستایش» درباره جشن وحدت
به گزارش جهان نيوز، داریوش ارجمند شامگاه شنبه در جشن بزرگ وحدت مسلمانان شیعه و سنی که به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امشب در جمع مردم سلحشور، باایمان، شجاع و سنگربانان نخست ایران و مرزداران غیور و مردان شعر و فرهنگ کردستان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم باایمان و بااخلاق کردستان، در گذشته‌های دور و نزدیک جایگاه بسیار رفیعی در ایران داشته‌اند، افزود: سه بار برای جبهه به این منطقه آمده‌ام و خاطرات خوبی از شما مردم مهربان دارم، خیلی دوست داشتم برای دست‌بوسی مردم دلاور به کردستان بیایم.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور ابراز کرد: براداران و خواهران اهل‌سنت و اهل‌تشیع قرن‌هاست با مهربانی کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه احساس نکرده که از هم جداییم و امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان تداوم داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه دین اسلام، دین بزرگی است و دشمنان به آن چشم طمع دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) جایگاه والا و ارزشمندی میان مسلمان دارد اما بدخواهان قصد کوچک کردنش را دارند اما تا زمانی که آخرین فرزند ما به دنیا بیاید و تا قیامت، روزگارمان را با یاد و احساس پیامبر خوبی‌ها سپری می‌کنیم.

ارجمند با تأکید بر اینکه باید شیوه سبک زندگی و سیره پیامبر مهر و اخلاق و اسلام را به مردم یادآور کنیم"، گفت: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم.

وی اظهار کرد: مردم کُرد و غیور استان کردستان در طول تاریخ از این آب و خاک دفاع کرده و عطر خون برادران کُرد پراکنده است؛ من بوی آن را استشمام می‌کنم و می‌دانم بسیاری از ریشه‌های استقلال ما در نهال شما سنگربانان نهفته است.

خادم افتخاری امام رضا(ع) تصریح کرد: متأسفانه در این روزگار کنونی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند اما جوانان ما با دل و خون خود از نظام و کشور دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: وحدت، اعتقادات و همبستگی ما میان اهل‌سنت و اهل‌تشیع وجود داشته و هیچ‌گاه دوگانگی نداشته‌ایم و این اختلافات در کشورهای دیگر فقط از اندیشه‌های صهیونیست و آمریکایی‌ها تزریق شده است.

هنرمند مطرح سینما و تلویزیون کشور با ذکر اینکه "خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که آنقدر نگین کمان انسانی اعم از انواع فرهنگ، زبان، لباس، غذا و جغرافیای گوناگون وجود دارد"، عنوان کرد: تمام این نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی در وحدت ما جمع شده است.

ارجمند برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و تصریح کرد: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این خبرها نظر بازیگرها را مهم جلوه می‌دین بعد می‌مونین توش که چطور جمع‌شون کنید....
Iran, Islamic Republic of
باریک الله به آقا داریوش. آخه از اون انقلابیای قدیم قدیم و آشنا به اختناق دوران سیاه پهلوی است
ممد
United States
همانطور که حشمت فردوس با ستایش آشتی کرد شیعه و وهابیت هم باید آشتی کنند!!!!!!!!