پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۱۵۹
توپخانه روحانی علیه رئیسی در یزد:

چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ و سروصدا کردند/ پرونده دانه درشت‌ها کجاست؟/ قضات و دادستان‌ها نترسند

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 706742
حسن روحانی گفت: نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود؛ گرچه آن عده بسیار کم و محدود در کشورند، اما در عین حال آن گروه کم و کوچک را هم به اسلام، وحدت و پیامبر(ص) دعوت می‌کنیم.
چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ و سروصدا کردند/ پرونده دانه درشت‌ها کجاست؟/  قضات و دادستان‌ها نترسند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور که صبح امروز به همراه تعدادی از وزرا و معاونین خود به استان یزد سفر کرده بود، با حضور در میدان امیر چخماق این شهر اظهار داشت: هرموقع به این شهر و دیار آمدم همواره توشه خوبی از محبت و لطف مردم برگرفتم.

وی با اشاره به روزهای انقلاب اسلامی ایران گفت: در تمامی مراحل بعد از انقلاب هم مردم عزیز یزد در صف مقدم بودند. 

روحانی ضمن یادآوری حضور مردم یزد در عملیات‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز، روزی است که در هفته رسول خدا و پیامبر اسلام و امام صادق علیه‌السلام قرار گرفته‌ایم. این هفته، هفته اتحاد و وحدت و یگانگی و هفته قرب بیشتر به راه و مسیر پیامبر عظیم الشأن اسلام است.

رئیس جمهور با ابراز همدردی با مردم آذربایجان شرقی بخاطر زلزله و با اشاره به اعتراضاتی که در جمعیت حاضر به وی شد، اظهار داشت: صدای شما مردم صدای این چند نفر جوان نیست. اختلاف و فاصله خواست آمریکاست. نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود گرچه آن عده بسیار کم و محدود در کشورند اما در عین حال آن گروه کم و کوچک را هم به اسلام، وحدت و پیامبر دعوت می کنیم.

**روزهای سختی بر مردم ما گذشت**
وی بیان داشت: اولین مسئله ای که در اینجا می‌خواهم بر آن تاکید کنم آن که ما در طول یک سال گذشته در برابر فشار بیگانگان ایستادگی کردیم روزهای سختی بر مردم ما گذشت، در طول سال ۹۷ و ۹۸ فشار اقتصادی بر کشور ما فراوان بود.

رئیس جمهور افزود: مردم روزهای مشکلی را از لحاظ اقتصادی داشتند، اما در عین حال ایستادگی، وحدت و تلاش پیگیر مردم بود که ما را به نقطه‌ای رسانده که به اعتقاد من آمریکا مایوس شده است، آمریکا امروز به خوبی می داند که ملت بزرگ ما ایستادگی و مقاومت کردند.

**آمار و ارقام اقتصادی با ما سخن می گوید**
روحانی خاطر نشان کرد: آمار و ارقام اقتصادی با ما سخن می گوید و به ما می گوید از اردیبهشت امسال هر ماه شرایط ما بهتر شده است و این روند در ماه های گذشته همچنان پیش روی ما بوده است این که علیرغم فشار دشمن ملت بزرگ ما می‌تواند از اردیبهشت تا مهر هر ماه فشار تورم را کنترل کنیم و آمار بانک مرکزی ما می‌گوید تورم ما اردیبهشت ۳ درصد، خرداد ۲.۳ درصد، تیر ۲.۲ درصد مرداد و شهریور ۸ دهم درصد است و به معنای آن است که کارآفرینان ما کشاورزان ما کارگران ما مهندسین ما در سراسر کشور تلاش شان را افزوده کردند.

وی بیان داشت: دولت در سه لایحه راه های مبارزه با فساد را روشن کرده و دو لایحه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است. مهمترین مسئله برای مبارزه با فساد شفافیت است همه مردم و مسئولین شرکت های دولتی دستگاه‌ها همه باید با شفافیت کاری را که می کنند برای مردم تشریح کنند و درآمد شرکت ها فعالیت شرکت ها و کار نهادها باید کاملاً روشن باشد از بودجه بیت المال چه چیزی را مصرف کردند و برای آبادانی کشور چه کارهایی را انجام دادند.

وی بیان داشت: لایحه شفافیت یکی از لوایح بسیار مهمی است که دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده و امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک بتوانند این لایحه را به تصویب برسانند لایحه دوم این که بسیار مهم است لایحه مبارزه با فساد است آن هم تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

**قوه قضاییه فساد چند 10 میلیارد دلاری را هم برای مردم توضیح بدهد**
رئیس جمهور خطاب به قوه قضائیه تاکید کرد: من در اینجا اعلام می‌کنم و از  قوه قضاییه می خواهم حالا که با فسادهای میلیونی و میلیاردی برخورد می‌کند مبارزه با فساد چند ده میلیارد دلاری هم برای مردم توضیح بدهد.

دانلود فیلم خط و نشان روحانی برای قوه قضاییه

**۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون را برای مردم روشن کنند**
وی بیان داشت: این که هنوز بعد از چند سال برای ما روشن نیست آقایی که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پول این مملکت مردم را خورد و آن را دستگیر کردند و حکم اعدام هم برایش صادر کردند و الان در زندان است، این پول کجا رفت؟ چه کسانی مسئول هستند؛ چرا آنهایی که در این پرونده نقش داشتند برای مردم توضیح داده نمی شود. از همه مردم و مسئولین می خواهم ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون را برای مردم روشن کنند که این پول نفت، خزانه و پول بیت‌المال بوده است.

روحانی خاطر نشان کرد: من از همه مسئولین می خواهم ۲ میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دولت قبل 10 ماه وقت داشت این پول را پس بگیرد و دست ـ دست کرد. شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به سرعت به این پرونده رسیدگی ‌کند و تا امروز خبری نشده است.

رئیس‌جمهور بیان داشت: ما می‌خواهیم این پرونده 2 میلیارد دلاری برای مردم روشن شود؛ امروز اگر روز مبارزه با فساد است، فساد میلیارد دلاری را برای مردم توضیح بدهید تا مردم خوشحال شوند و بدانند.

**پرونده 947 میلیون دلاری را توضیح دهید**
روحانی افزود: من از مسئولین می خواهم پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری را برای مردم توضیح دهند و آنهایی که در این زمینه و مسئولان یک نهاد ۹۴۷ میلیون دلار گرفته و حساب پس نداده‌اند، باید حسابرسی شود و حساب را پس دهد.

**وزیر نفت ۷۰۰ میلیون دلار پول نفت را برای مردم توضیح دهد**
وی بیان داشت: من از آن نهادهایی که بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بدهکار هستند، از دستگاه‌ها می‌خواهم برای مردم توضیح دهند و در همین زمینه‌ وزیر نفت را مسئول می‌کنم که این ارقام را برای مردم توضیح دهد. رئیس بانک مرکزی را مسئول می‌کنم تا مساله ۲ میلیارد دلار را برای مردم توضیح دهد. دستگاه نظارتی را مسئول می کنم تا ۹۴۷ میلیون دلار را برای مردم توضیح دهند به وزیر نفت می گویم ۷۰۰ میلیون دلار پول نفت را برای مردم توضیح دهد.

**چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ و سر و صدا کردند**
وی با طرح این سوال که مبارزه با فساد دانه‌درشت‌ها کجاست؟ گفت: چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ و سر و صدا کردند. مردم باید بدانند؛ قضات شریف ما نترسند، دادستان‌های شریف ما نترسند به این جناح آن جناح نگاه نکنند. این پولهایی که امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح دهند. من در سفر به استان‌های مختلف این رقم‌ها را اعلام می کنم.

رئیس جمهور گفت:  اولین خبر خوش من این است که کارگران شرکت ملی نفت ایران، بخش اکتشاف نفت، در تلاش‌های چند ساله خودشان و به ویژه از سال ۹۵ تا هفته گذشته به یک میدان جدید نفتی بزرگ  دست یافتند که من این خبر را امروز در یزد می دهم. این هدیه کوچک دولت و شرکت نفت و وزارت نفت به ملت بزرگ ایران است ما یک میدان نفتی به اندازه ۵۳ میلیارد بشکه نفت کشف کردیم.

**یک عده بی‌اخلاق نوشتند که ۱۸ میلیارد دلار ارز گم شده است**
وی بیان داشت: یک عده از آدم هایی که بی اخلاق هستند در طول ماه‌های گذشته در برخی از روزنامه ها نوشتند که در این دولت در سال گذشته یعنی سال ۹۷ ، ۱۸ میلیارد دلار ارز گم شده است. من به رئیس بانک مرکزی دستور دادم تمام پول‌هایی که سال گذشته در شش ماه اول داده شده به هر نرخی بوده آنها را لیست کند و فهرست آن را اعلام کند البته چند روز پیش نامه اش را نوشته و من به بانک مرکزی می گویم این نامه را پخش کند تا مردم مطلع باشند.

رئیس جمهور گفت: می‌گویند ۱۸ میلیارد دلار سال گذشته گم شده است. یک آدم‌هایی که اخلاق و ایمان نمی شناسند و نه منافع ملی را بلدند؛ بانک مرکزی ما این آمار را منتشر کرده و برای اطلاع عموم از بانک مرکزی می‌خواهم این را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه از این 18 میلیارد دلار، 7/3 میلیارد کالای اساسی وارد شده است، اظهار داشت: ۱۲ میلیارد دلار که با آن ۷ میلیارد بیش از 18 میلیارد دلاری که می‌گویند می‌شود تسویه حساب شده است و تنها یک میلیارد دلار اختلاف حساب است و به تعزیرات حکومتی داده شده است. بدانید در این دولت یک ریال و یک دلار گم نخواهد شد آن در دوره‌‌های دیگر بود که میلیاردها گم شد و هنوز هم پیدا نشده؛ بنابراین راه را اشتباه نروید.

فیلم/ روحانی: در دولت ما یک ریال هم گم نخواهد شد

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آشامیدنی 30 سال آینده یزد تامین است و جزئیات مصوبات روشن است. اعتبارات لازم برای تکمیل خط راه‌آهن یزد به اقلیم تامین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
عکس/ وضعیت وحشتناک یک خانه زلزله‌زده در سراب
اصغر
Iran, Islamic Republic of
این گفته : نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود!
دقیقا تصویب و اجرای لوایح فتف هم خواسته امریکاست. از وزیر خزانه داری آنها تا بولتون سبیل صهیونیست.
کجای این سانسور دارد؟!!!!
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید پاسخگو باشد که چرا با برجام و تخریب صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای منافع ایران تامین نشد و چرا تحریم ها تشدید شدند ؟!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فشار حداکثری دشمن و تشدید تحریم ها گلابی برجام است.
Germany
گلابی چی شده برادر؟
گلابی برجام
Iran, Islamic Republic of
تحریم ظریف و سوخت ندادن به هواپیمای ایشان گلابی برجام است.
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه . گفته نگذارید خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بیرون بیاید.
خواست آمریکا تصویب FATF است. در عرصه سیاسی ملاحظه کنید این صدا از حنجره کی بیرون می آید.
غضنفر گلابی صفت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بهترین جواب شفاف سازی در مورد تک تک موارد مورد اشاره رییس جمهور است
Iran, Islamic Republic of
....
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
6 سال اقتصاد کشور رو معطل برجام نافرجام کردند و باعث رکود شدید و تعطیلی بسیاری از کارخانجات و افزایش نرخ بیکاری شدند.
ترمکنچای
Germany
...
ترکمن چایی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقای رئیسی رسیده به ریشه...
حبیب
Iran, Islamic Republic of
پاسخ 12 روز قبل دکتر رئیسی به اظهارات امروز روحانی : با سیاسی کاری و دو قطبی سازی مبارزه با فساد را ترک نمی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
رییسی مورد حمایت مردم است
Iran, Islamic Republic of
...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
پرونده مهدی جهانگیری به کجا رسید ؟!
Iran, Islamic Republic of
باید تخلفات مسئولین امر در خصوص خسارت های برجام و موضوع 18 میلیارد دلار 4200 تومانی و ... رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
شعار مردم یزد در سخنرانی امروز روحانی:
حاشیه ها رو ول کن، مشکل کار رو حل کن!
روحانی روحانی، اقتصاد اقتصاد

▪️رئیس‌جمهور: این صدای مردم نیست! نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود! 😐

یعنی حل کردن مشکل بی‌کاری و اقتصاد خواست آمریکاست نه مردم؟
حق
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف یزد حق دارند همه مردم ایران از گرانی و بیکاری شکایت دارند و ناراضی هستن.
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی کارخانجات نتیجه برجام و امید واهی به کدخداست.
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی: 18 میلیارد دلار ارز گم نشده است بلکه بین از ما بهتران تقسیم شده است. امثال شبنم خانم نعمت زاده.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
به قول آیت الله جنتی 18 میلیارد دلار رو به جیب دلالان ریختن یعنی برباد رفته است.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
2 میلیارد دلار که اوباما غارت کرد در دولت اصلاحات در خارج سپرده گذاری شده بود و در دولت روحانی غارت شد و هیچ ربطی به دولت قبل ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اصلا فرض بگیریم مربوط به دولت قبل خب شما میگید دولت قبل 10 ماه فرصت داشت مگه شما دو سال و نیم در برجام فرصت نداشتید که اون رو آزاد کنید در همون دوره اوباما آزاد میکردید قهرمانان دیپلماسی در حال چه کاری بودند؟
درود
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله قضات ما انقلابی و شریف و نترس هستن وگرنه جرئت محاکمه حسین فریدون رو نداشتند.
احسان
Iran, Islamic Republic of
2 میلیارد دلار بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت در مقابل خسارت 50 میلیارد دلاری کرسنت زنگنه تقریبا"هیچ است.
Iran, Islamic Republic of
کانال انحرافی ایجاد نکن خارج نشین...
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور محترم در آستانه انتخابات مجلس ، دست پیش رو می گیره تا ... !! امیدوارم همه مدیران به توصیه های امیرمومنان عمل کننند و در عرصه کار و کارگزاری تقوی داشته باشند.
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه باید منتظر حملات از این شدید تر هم باشه ..
Iran, Islamic Republic of
قضات و دادستان اگر میترسیدند که بردار رئیس جمهور و معاونش زندان نبودند
Romania
مردم و مدیران هنوز زلزله را باور نکرده‌اند/ شروع شمارش کشته‌ها از ۷۰۰ هزار نفر!...
اصغر
Iran, Islamic Republic of
تو ما را هم کشتی با این کامنتهای بی ربط و دروغ.
الان کشته ها شد 700 هزار و یک نفر!
احمد
Iran, Islamic Republic of
هر وقت روحانی کم می آورد و احساس می کند دارد غرق می شود شروع میکند به حمله به این و آن !!
Iran, Islamic Republic of
اقا بدجور کینه رئیسی داره
اصلا حرصش گرفته
خب به داداشت میگفتی فساد نکنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضاییه عاجزانه تقاضا داریم تا در اسرع وقت به پرونده فساد کرسنت که مبلغ 53 میلیارد دلار به کشور خسارت زده رسیدگی نماید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقدامات 6 ماهه دکتر رئیسی در قوه قضاییه به کل اقدامات 6 ساله دولت روحانی می چربد.
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم بت شکن / بت فسادُ بشکن
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
ریس جمهور راست میگوید....برخوردقوه قضاییه سلیقه ای است.‌‌....
Romania
توافق هسته ای ایران(برجام) تاکنون برای مردم ایران و کشور دستاوردی نداشته است....د
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
..
سهراب
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و روحانی باید در مورد تورم 400 درصدی و کوچک شدن سفره های مردم پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یادت رفته ننوشتی....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با 10 میلیون تومان برای مردم مسکن مهر میساخت اما حالا پکیج آن 10 میلیون شده است !
Iran, Islamic Republic of
در آستانه انتخابات زده به سیم آخر.
البته راست گفته باید به فساد تمامی دولتمردان رسیدگی شود ...
Iran, Islamic Republic of
..
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی چرا فقط سخنرانی می کنی بیا در تلویزیون وطرفهای مقابل تو که میگی بی اخلاقند بشین مدارکت رو نشون مردم بده ..
Iran, Islamic Republic of
به ریاست محترم جمهور توصیه می شود آرام تر صحبت بفرمایند ..
Iran, Islamic Republic of
...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
ملاک تورم جیب مردم است که خالی شده نه آمار و ارقام بانک مرکزی !
United Arab Emirates
..
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی گفت: نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود!
خیلی آشناست چون همین عده بیان کردند که باید دم کدخدا را دید..........
Iran, Islamic Republic of
این حرفها نشون میده رئیسی راه را درست رفته انشالله تا آخر موفق میشه
Iran, Islamic Republic of
پرونده دانه درشت‌ها کجاست!
چیه حاج حسن هنوز از محاکمه برادر بزرگوارتان گله مند هستید.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام/ جدیدترین قیمت روز خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید: مدل خودرو قیمت (تومان) سمند LX ۸۰,۴۰۰,۰۰۰ پژو GLX ۷۷,۷۰۰,۰۰۰ پژو پارس ۹۸,۶۰۰,۰۰۰ پژو 206 تیپ 2 ۸۲,۳۰۰,۰۰۰ پژو 206 تیپ 5 ۹۸,۷۰۰,۰۰۰ رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰ سایپا 111 ۵۱,۵۰۰,۰۰۰ سایپا 131 ۴۷,۱۰۰,۰۰۰ سایپا 132 ۴۸,۲۰۰,۰۰۰ سراتو ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ساینا ۶۲,۸۰۰,۰۰۰ تیبا 2 ۶۰,۸۰۰,۰۰۰ تیبا ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ دنا پلاس توربو ۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰ دنا ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰ پژو 207 اتوماتیک ۱۶۸,۵۰۰,۰۰۰ پژو صندوقدار ۹۷,۹۰۰,۰۰۰ رنو تندر پلاس دنده ای ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ رانا LX ۸۵,۰۰۰,۰۰۰ رنو ساندرو اتوماتیک ۱۷۹,۵۰۰,۰۰۰ / دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
با این جمله دکتر روحانی موافقم.
پرونده دانه درشت‌ها کجاست!....
اصغر
Iran, Islamic Republic of
بله دانه درشتهایی که 18 میلیارد تومان از جیب مردم بین خودشان تقسیم کردند.
Iran, Islamic Republic of
بابت پرونده های سالهای اخیر بسیار ازقوه قضائیه متشکرم.....
سهراب
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
[راست میگه! واقعا تا وقتی دختر نعمت زاده، داماد شریعتمداری، حسین فریدون، دختر مظلومِ اون یکی وزیر و... هستن چرا باید پولی گم بشه؟!...!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
معلومه که محاکمه داداش رئیس جمهور و شبنم نعمت زاده و ... حسابی آقای روحانی را عصبانی کرده است....
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا صحبت‌هاي آقاي رئيس جمهور فعلا شما را عصباني كرده- علي بركت الله
Iran, Islamic Republic of
"امروز اگر روز مبارزه با فساد است، فساد میلیارد دلاری را برای مردم توضیح بدهید تا مردم خوشحال شوند و بدانند."
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برای مردم توضیح بدید که گلابی و سیب های برجام کجاست کی خورد کی برد ؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این صحبت ها علیه قوه قصاییه در زمانی صورت میگیرد که این قوه با جدیت مبارزه با فساد رو شروع کرده و عملکرد خوبی دارد ...
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی من از کسانی هستم که به شما رای دادم و لی امروز به شدت پشیمانم.دو دوره برات شب و روز تبلیغات کردم اما نتیجه اش این شد که امروز می بینیم.
به والله اگر برای اقای ریئسی کار کرده بودم بهتر از این بود.ااقاای روحانی بدون گوش ما از این حرف ها پره.تو را خدا بسه دیگه.با شنیدن سخنان امروزت نمی دونم بخندیم یا گریه کنیم.ا
Iran, Islamic Republic of
"می خواهم که مبارزه با فساد میلیارد دلاری را هم برای مردم توضیح دهد."..
Iran, Islamic Republic of
اقای رییسی ترا به ارواح طیبه شهدا حالا که روحانی اعلام می کند یک دلار در دولتش گم نمی شود فقط خواهش داریم برونده کرسنت اقای زنگنه را بررسی کنید ابراهیم بت شکن بت فساد را بشکن
United Arab Emirates
..
سنگ پای قزوین
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چی شده؟ انتخابات نزدیک شده داره این جوری حرف میزنه؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
...
ابوحیران درونی
Iran, Islamic Republic of
جناب رییس جمهور...!!!
مگه شمادرموردتخلفات اطرافیان ودولت خودتوضیح دادیدکه ازدیگران توقع پاسخگویی دارید...؟؟؟؟
صندوق ذخیره ی فرهنگیان...!!!
شرکت نفت....!!!
چندین بانک....!!!
سکه...!!!
دلار....!!!
برجام...!!!
و..
و....
مجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان ناراحت نباش !....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
پارادوکس
Iran, Islamic Republic of
ظاهرابگم بگم فقط برای احمدی نژادزشت وقبیح بود،ولی الان هیچ اشکالی نداره...!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
مگر نگفته بود اگر دست به داداشم بگذارید اعلان جنگ می کنم....
Iran, Islamic Republic of
باز نزدیک انتخابات شد...راست میگی جلوی داداشت رو می گرفتی جناب فریدون
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
18 میلیارد دلار را کسی نگفته گم شده گفتند دلار 4200 گرفتند و 18000 فروختند همه این 18 میلیارد هم با قیمت 4200 سند آن قانونی و موجود است . این را هر بچه ای می داند آقای .....
Iran, Islamic Republic of
راستی از داداش حسین چه خبر؟
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
اینقدر دستشان از کار برای مردم خالی است که پیدا کردن نفت را که نعمتی خدادادی است را به مردم می فروشند.!!!!!!...
Denmark
آقای روحانی تبلیغات تموم شده ! الان شما رئیس جمهور هستی !!
سعید
Iran, Islamic Republic of
خیلی توپش پره
Iran, Islamic Republic of
به قول مهران مدیری، چرا تموم نمیشی ؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فریدون دانه درشت نبوده ؟...
علی
Iran, Islamic Republic of
باز بگم بگم در کشور شروع شد؟....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی از قوۀ قضائیه عصبانی باش !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام از جناب آقای رییسی تقاضا داریم با فوریت جواب صحبت های ایشان را بدهد تا برای مردم رفع ابهام گردد این دوستان دوباره بوی انتخابات بهشون خورده دارن زمین و زمان بهم می دوزن
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف که روحانی بعد از شش سال و اندی هنوز دارد شعار میدهد ....
Iran, Islamic Republic of
...
افراطی ها اینجا
افراطی ها اونجا
افراطی ها همه....
Iran, Islamic Republic of
افراطی ها همان فتنه گران اصلاح طلب سال 88 هستن ولاغیر.
Iran, Islamic Republic of
....
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
کارهای خوب آقای رئیسی..
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
عملیات تخریبی =
Iran, Islamic Republic of
بنده از اول صبح تا اخر شب برای اقای روحانی به خاطر مدیریت مشعشع در اقتصاد دعا می کنم !!!!!!!!!!!!!...
Iran, Islamic Republic of
...
رسول
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی انتخابی بوده
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی فرمایش شما متین .ن.
Iran, Islamic Republic of
جهان یا کلا نظرات را بردار یا هرچی به نفعته را نذار. یعنی دزدیدن نظر مردم هم خودش یه مصیبته. زاکانی هم اگه میخواد رای ناب واقعی بیاره باید همه دزدها را بکوبه مگر این که خودش هم آلوده شده باشه
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
هر موقع دیدین که داد دشمنا ، از کارتون در اومده ؛ بدونین که کارتون درسته !!
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
روحاني درست مي گويد پرونده يك ميليارد دلاري معاونت اسبق استان قدس كجا رسيدگي مي شود!؟
ولی
Iran, Islamic Republic of
یه کمی به این جناب آب خوردن بدهید.
خانواده سه شهید
Iran, Islamic Republic of
روحانی روحانی افشا کن .نترس...
Iran, Islamic Republic of
...
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
از دادشي شروع بنماييد منظور از فساد ميليارد دلاري همان گم شدن هجده ميليارد دلاري است
Iran, Islamic Republic of
و..
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
معلومه که جناب رئیسی خوب جایی دست گذاشته و این یعنی همون جبغ های بنفشی که آروم آروم بلندتر و بی محابا تر میشه
ایران
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی یه آب سرد بده دستش ...!!!
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد که مسئولین از هر جناح وخطی که هستند. آستانه تحمل آنان کم شده و شروع به جو سازی علیه هم می کنند . آفرین بر رهبر انقلاب که 30 سال با وجود ظلم خواص و جناحهای مختلف در این کشور با صبر و به دور از احساس و جوسازی محکم واستوار کشور را اداره می کند یکی از نشانه های حق بودن این مرد خدا همین است .
Iran, Islamic Republic of
کارنامه خالی و حمله به رییسی برای مبارزه قاطعش با فساد.
غلامرضا قهرمانی- همدان
Iran, Islamic Republic of
حرف های رییس جمهور رو شنیدم فقط نمیدونم چرا آخر هر جمله یاد داداش فریدون می افتادم. داداش جوووون! جات سبز!
Iran, Islamic Republic of
اخه کسی دیگر نیست بادش بزند و گرمش شده!!!!
قاسمی 1362
Iran, Islamic Republic of
.....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
سید خدا کارت را با توکل خدا انجام بده که دارد به سرانجام می رسد....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
.....
ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
تو با برجامت هزاران میلیارد دلار خسارت به کشور زدی
تو با برجامت همه را فقیر کردی
دلارام
Iran, Islamic Republic of
حالا که یکسال وهفت ماه از دلار جهانگیری گذشته وطرف ها ازرانت نرخ دلار ازاد استفاده کرده بدون واردات تو بازار خرجش کردند هنوز روحانی یادش اومده نامه اشو بده بزنند به بانک مرکزی .الان اون دلار برگرده خزانه ده هابرابرش سود وکاسبی کردند
دلارام
Iran, Islamic Republic of
روحانی بجای کمک به قوه قضاییه درمبارزه با فساد اقتصادی هنوز تو حال وهوای اردیبهشت ۹۶ گیر کرده.
حسين
Germany
يكى از آن چند نفر اخوى خود جنابعالى است ،يكى ديگه برادر زير دستتون ، خب نظر تو و زير دستت در اين مورد چيه؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
درودبررییسی یاورمحرومان و مظلومان.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به اقای زنگنه بفرمایید قبلش در مورد کرسنت هم توضیح دهد چون اقای زاکانی حرفهایی زده بود و مدارکی داشت
کریمی.دزفول
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه آقای رئیسی،درگیر جارجنجال الکی و هدفدار نشه
Iran, Islamic Republic of
داداش جونش نیست که یه لیوان آب خنک بده دستش
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
باسلام، سخنان امروز روحانی دریزد عین تشویش اذعان عمومی بود، اگر حرفهای امروز روحانی از حنجره استاد حسن عباسی و رحیم پور ازغدی بیرون آمده بود ایشون شاکی میشد وبعنوان اغتشاش گر نامبردگان را رهسپار زندان میکرد، ....!!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
.حداقل بگذارتا آقای رییسی دزدان را به سزای اعمالشان برساند.....
قدرت اله روایی
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان هرجا کم میاره شروع میکنه از دیگران مایع گذاشتن و دیگران متهم کردن و ناکارآمدی خود و وزرایش به گردن دیگران انداختن....
عباس علی
Iran, Islamic Republic of
......
United States
.....
سلام
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني راست مي گويند ، با چهارتا دارو فروش و خودرو ساز و موسسه پرداز كار فساد حل شد ؟ نه برادر /....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مردم هم قدردان قوه قضائیه برای مبارزه با مفسدین اقتصادی علی الخصوص دانه درشتهاهستند....
Iran, Islamic Republic of
...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
........
Iran, Islamic Republic of
....