جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار را بشناسید + جدول قیمت

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 706584
بازار لپ‌تاپ با قیمت‌های مختلفی روبروست؛ از لپ‌تاپ‌های ۷۶ میلیونی تا برندهای مختلف.
گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار را بشناسید
به گزارش جهان نيوز، اگر خیلی وقت است که سری به بازار لپ‌تاپ نزده‌اید، شاید از شنیدن قیمت‌ها متعجب شوید. این بازار هم مثل بازار تلفن همراه و هر بازار دیجیتال دیگری، محصولات گران و لاکچری دارد؛ از لپ‌تاپ‌های ۷۶ میلیونی گرفته تا محصولات متنوع برند‌های مختلف.

گران‌ترین لپ‌تاپ در لیست قیمتی آنلاین مربوط به لپ تاپ ۱۸ اینچی ام اس آی مدل MSI GT ۸۳ Titan ۸ RF – A است. این لپ‌تاپ که به قیمت ۷۶.۲ میلیون تومان فروخته می‌شود، ۶۴ گیگابایت ظرفیت حافظه RAM و یک ترابایت ظرفیت حافظه داخلی دارد. سیستم عاملش Microsoft Windows ۱۰ است و مجهز به صفحه نمایشی به اندازه ۱۷.۴ اینچ است. قیمت این این لپ‌تاپ از قیمت پراید که این روز‌ها تا مرز ۵۰ میلیون رسیده هم بیشتر است.

لاکچری‌های دیگر بازار مربوط به برندهای اپل، اچ‌پی، ریزر و مایکروسافت است. قیمت‌ها حدود ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومان است که شاید برای کسانی که اهل ارتقای نرم‌افزاری لپ‌تاپ خود هستند، خیلی هم عجیب نباشد. بیشتر این لپ‌تاپ‌ها ظرفیت حافظه داخلی‌شان بین ۱ تا ۱.۵ ترابایت است. سیستم عامل اما در هر کدام متفاوت است. بسته به برندی که هر کدام دارند، این گزینه هم متغیر است. در کل می‌توان جدول زیر را جزء برخی از مهم‌ترین لپ‌تاپ‌های گران بازار دانست.

شاید برخی تصور کنند که لپ‌تاپ دیگر جای خود را به تلفن‌های هوشمند مجهز و متنوع یا حتی تبلت داده اما هنوز هم بسیاری هستند که برای کارشان ناگزیر به استفاده از لپ‌تاپ هستند. شاید این لیست بتواند به انتخاب بهتر آنها کمک کند.
 




منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کدوم جدول قربان!
همایون
Iran, Islamic Republic of
سال ۸۴ با پنج میلیون تومان پراید میدادن و الان با ۷۴ میلیون تومان یک لپ تاب میدهند!!!