پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستور رئیسی به رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 706581
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، دستور رسیدگی به مشکلات آن‌ها را صادر کرد.
دستور رئیسی به رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، دستور رسیدگی به مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

متن پیام رئیس قوه قضاییه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«حادثه تلخ و تأسف انگیز وقوع زلزله در شهرستان میانه که باعث جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد را به مردم خونگرم خطه آذربایجان شرقی، تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی برای جانباختگان و شفای عاجل برای مصدومان و مجروحان مسالت می‌کنم.

بی تردید امدادرسانی و رسیدگی به مشکلات مردم آن مناطق با توجه به برودت هوا، همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان را می‌طلبد و امید است مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه دادگستری استان آذربایجان شرقی با بسیج امکانات، از تمام توان خود برای تأمین امنیت و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه دیدگان استفاده کنند.»

سید ابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضاییه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *