کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودکشی پزشک پس از قتل اعضای خانواده‌اش

18 آبان 1398 ساعت 9:07

پزشک عمومی پس از قتل دو عضو خانواده‌اش با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان داد.


به گزارش جهان نیوز، این حادثه روز سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه در شهرستان گنبد اتفاق افتاد و لحظاتی بعد از حادثه مأموران پلیس در خانه پزشک حاضر شدند و با پیکر نیمه‌جان زن صاحبخانه که پزشک متخصص اطفال بود و پیکر بی‌جان خواهرشوهرش که پزشک عمومی بود، مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که هر دو زن با اصابت ضربات چاقو هدف قرار گرفته‌اند.

همزمان با انتقال مجروح به بیمارستان مرد صاحبخانه که شهرام نام داشت و پزشک عمومی بود، به عنوان مظنون بازداشت شد. بررسی‌ها در این‌باره ادامه داشت که خبر رسید همسر شهرام به علت شدت جراحات در راه انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات پزشک عمومی به اتهام دو فقره قتل تحت بازجویی قرار داشت که مشخص شد، او با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کرده است. بنابراین پزشک جوان به سرعت به بیمارستان تأمین اجتماعی شهر منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت، اما تلاش پزشکان برای نجات وی ثمری نداشت و جانش را از دست داد.

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: این زوج پزشک از مدتی‌قبل با هم اختلاف داشته و زندگی جداگانه‌ای داشتند که روز حادثه شهرام با برنامه‌ریزی قبلی اقدام به وقوع حادثه خونین می‌کند. وی ادامه داد:

شهرام از مشکلات روانی هم رنج می‌برده و قبلاً هم اقدام به خودکشی کرده بود. سرهنگ مسعود فروزان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان علت وقوع این حادثه خونین را اختلاف خانوادگی اعلام کرد و گفت: تحقیقات بیشتر در این‌باره جریان دارد.

منبع: جوان


کد مطلب: 706543

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706543/خودکشی-پزشک-قتل-اعضای-خانواده-اش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com