پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۷

حقیر را با لباس پاکیزه سبز پاسداری که دارم دفن کنید

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 706524
اگر جسمی از گناه لبریز برگشت او را به حرم اباالجواد(ع) حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) ببرید و طواف دهید طوری که پیکر ضریح را ببیند.
حقیر را با لباس پاکیزه سبز پاسداری دفن کنید
به گزارش جهان نيوز، امروز دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم نوید صفری است. او در تاریخ 16 تیر ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران دیده به جهان گشود. وی سال 95 ازدواج کرد و خطبه عقد وی بر سر مزار شهدا خوانده شد. شهید صفری که تاب دیدن جنایات داعش و حامیانش را نداشت، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و برای انجام عملیات مستشاری سه ماهه عازم سوریه شد. وی 18 آبان سال 96 با جدا شدن سر از تنش در دیرالزور به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم نوید صفری آمده است: «اول ‌از همه این‌که بنده برای جهاد حرکت کردم و اگر در حین کار خداوند منت نهاد و سطح توفیق حقیر را بالا برد و ان‌شاء‌الله از من در مورد شهادت پرسید و به اذن خودش لبیک گفتم از شما درخواست دارم اول ‌از همه اگر پیگیری بازگشت یعنی اگر جسمی از گناه لبریز برگشت او را به حرم اباالجواد(ع) حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) ببرید و طواف دهید طوری که پیکر ضریح را ببیند. دوم اینکه حقیر را با لباس پاکیزه سبز پاسداری که دارم دفن کنید اگر شد بدون غسل. سوم اینکه محل دفن و مدفن حقیر پشت سر و پهلوی شهید رسول خلیلی باشد اگر شد در باغچه کناری چسبیده به رسول. این را به مسئولین بگویید که اگر مخالفت کنند حلال نمی‌کنم اگر نشد پشت رسول در وسط راه که زیر پای زائران شهدا و رسول باشم طوری‌ که مزارم با زمین هم‌سطح باشد امیدوارم که میسر باشد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت کاش یک موی شما توتن اصلاح طلبا

بود
آهو
Iran, Islamic Republic of
سلام درورد به تمامی شهدا از صدر اسلام تا به حال و خصوصاً شهید صفری.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
......
خداکرمی
Iran, Islamic Republic of
خدا به حرمت شهدا به ما هم رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
نثار ارواح طیبه شهدا خصوصا شهید نوید صفری صلواتی می فرستیم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدا
Iran, Islamic Republic of
چراوقتی شناختی ازشهدانداریم براشون بغض میکنیم خوشبحالشون