کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خوراکی‌هایی که خواب شب را از شما می‌دزدند!

17 آبان 1398 ساعت 16:12

بسیاری از افراد برای خوابیدن با مشکل مواجه می شوند اما به نظر می رسد این مشکل یعنی بی خوابی تا حد زیادی به غذاهایی که می خورید مرتبط است.


به گزارش جهان نیوز، اگر شب ها غذاهای سنگین بخورید احتمال این که سخت تر به خواب بروید بیشتر می شود.برخی از افراد با خوردن غذاهای شور، سنگین یا چرب درست نمی خوابند در ادامه به بررسی  خوراکی هایی می پردازیم که به طور معمول در خواب اختلال ایجاد می کنند:


خواراکی‌هایی که خواب شب را از شما می‌دزدند!

شکلات
بسیاری از افراد نمی دانند که شکلات منبع پنهان کافئین است. این بدان معناست که حتی خوردن بستنی شکلاتی نیز می تواند منجر به بدخوابی شود. بنابراین سعی کنید در ساعات پایانی شب شکلات نخورید.

خواراکی‌هایی که خواب شب را از شما می‌دزدند!

مرغ سرخ شده
مرغ سرخ شده ممکن است یک غذای راحت کلاسیک باشد ، اما خوردن مرغ قبل از رفتن به خواب ایده آل نیست. غذاهای پرچرب برای هضم به زمان بیشتری نیاز دارند. این نوع غذاها اغلب باعث نفخ و سوء هاضمه  می شوند که با استراحت شب تداخل دارند.

خواراکی‌هایی که خواب شب را از شما می‌دزدند!

میوه خشک شده
به گفته متخصصان تغذیه مصرف زیاد میوه خشک می تواند معده شما را آزار دهد و شما را در طول شب دچار گاز معده و بدخوابی کند. این موضوع به خاطر این است که این خوراکی باید به عنوان میان وعده استفاده شود نه به عنوان شام.

خواراکی‌هایی که خواب شب را از شما می‌دزدند!

فلفل تند و غذاهای پرادویه
فلفل تند می تواند باعث شود خواب از سرتان بپرد و شب نیز بسیار بد بخوابید. فلفل های تند حتی می تواند باعث شود به علت افزایش سوخت و ساز بدن، دچار حرارت و گرمای بیش از حد و معده درد شوید.

منبع: انتخاب


کد مطلب: 706489

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706489/خوراکی-هایی-خواب-شب-می-دزدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com