سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

سارق مسلح را شناسایی کنید +عکس

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 706444
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق مسلحی که به 100 فقره سرقت اعتراف کرده است خبر داد و گفت: دستور انتشار تصویر بدون‌پوشش متهم در رسانه‌های جمعی برای شناسایی شکات صادر شد.
سارق مسلح را شناسایی کنید +عکس
به گزارش جهان نيوز، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت منزل در مناطقی از جهانشهر و کوی‌کارمندان کرج و تیراندازی سارقان به سمت ماموران کلانتری و متواری‌شدن آن‌ها موضوع به صورت ویژه از سوی پایگاه یکم پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات گسترده پلیسی هویت یکی از سارقان که سردسته باند سرقت بود را شناسایی کردند و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران ردیابی شد.

وی بیان کرد: کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به محل سکونت وی اعزام شدند و پس از محاصره مخفیگاه متهم پس از 40 دقیقه درگیری مسلحانه، متهم را دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کمری، تعدادی تیرجنگی، آلات سرقت، دستگاه طلایاب و دیلم به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

نادربیگی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تاکنون به 100 فقره سرقت منزل در مناطق مختلف استان‌های البرز و تهران که چند فقره از آن‌ها مسلحانه بوده با همدستی دو نفر دیگر و با استفاده از خودروهای زانتیا، پژو 206، اپتیما، آزرا، سراتو، پژو پارس و پژو 405 اعتراف کرد.
 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه دو همدست متهم شناسایی شده‌اند و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد، اعلام کرد: تاکنون 13 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی سایر آن‌ها نیز ادامه دارد.

وی گفت: به‌منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه 26 دادسرای ناحیه دو کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرد، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرارگرفته‌اند درخواست می‌شود جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز واقع در کرج - 45‌متری کاج - بلوار ولیعصر(عج) - جنب کلانتری 30 اسلام‌آباد مراجعه کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: سارق شناسایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غیر ممکن کردن ورود سارقین خیلی ساده است، فقط کافیه قفل ضد دیلم گاردمن که به صورت هوشمند همه روشهای ورود سارقین از درب را غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد بشن