جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مقام صهیونیست شهرک‌سازی‌ در کرانه باختری را «تحقق وعده الهی» خواند

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 706433
مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی مطبوعاتی مدعی شد، شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری همان تحقق وعده الهی است و باید با کسانی که این شهرک‌ها را غیرقانونی می‌دانند، مقابله کرد.
شهرک‌سازی‌ در کرانه باختری تحقق وعده الهی است
به گزارش جهان نيوز، «رئووِن آزار» (Reuven Azar) مشاور سیاست‌ خارجی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و معاون مشاور امنیت داخلی در دفتر وی ادعا کرد، شهرک‌سازی در کرانه باختری تحقق وعده الهی است.

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن»، وی در کنفرانسی مطبوعاتی با حضور مسیحیان اونجلیست در قدس اشغالی مدعی شد: بازگشت یهود به شهرک‌ها در کرانه باختری بدبختی یا لعنت نیست بلکه نعمتی برای تمام ساکنان منطقه است؛ دعوت غیرقابل توجیه به تخلیه شهرک‌ها دعوت به آشوب و ویرانی است.

وی در ادامه از مسیحیان مذکور خواست با کسانی که شهرک‌ها را غیرقانونی می‌دانند، مبارزه کنند.

این اظهارات در ادامه جنگی است که دولت رژیم صهیونیستی علیه جنبش تحریم این رژیم معروف به «بی‌دی‌اس» به راه انداخته است.

دوشنبه هفته جاری (۱۳ آبان) «ولید عساف» رئیس کمیته مقاومت علیه دیوار نژادپرستانه و شهرک‌سازی صهیونیستی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی درسه روز اخیر ۱۶ دستور برای ادغام مناطق گسترده‌ای از کرانه باختری به فلسطین اشغالی صادر کرده است .

رژیم صهیونیستی از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شهرک‌های خود را با وجود محکومیت‌های بین‌المللی به شدت افزایش داده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *