پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۳۷۸
روحانی اصلاح طلب مطرح کرد:

در دولت خاتمی حتی یک ریال دزدی نشد!

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 706387
محقق داماد گفته است: احمدی ‎نژاد می خواست از دولت خاتمی تخلفی پیدا کند اما موفق نشد.
در دولت خاتمی حتی یک ریال دزدی نشد!
گروه سیاسی جهان نيوز: آیت‌الله سیدعلی محقق داماد در گفت‌و‌گویی با نشریه «حریم امام» ضمن بیان خاطراتی از دوران تحصیل و تدریس خود در حوزه، نکاتی هم درباره دوران حضورش در شورای مدیریت حوزه علمیه قم و آشنایی با بیت آیت‌الله خاتمی در یزد بیان کرده است.

به‌گزارش جهان نيوز، وی درباره عضویت در شورای مدیریت حوزه علمیه قم که از سال 1360 تا 1370 ادامه یافت، گفته است: اولین شورای مدیریت متشکل از 6 نفر بود. دو نفر از طرف آیت ‎الله شریعتمداری، دو نفر از طرف آیت ‎الله گلپایگانی و دو نفر از طرف امام. ظاهراً نمایندگان از طرف امام را مرحوم آیت ‎الله منتظری تعیین کرده بود. یکی دو سال این‌ افراد بودند و کار خاصی هم در حوزه انجام ندادند. آن زمان عده‌ای گمان می‌‌کردند که چون انقلاب اسلامی در مملکت رخ داده، حوزه باید تحول عظیمی پیدا کند. بخصوص آیت ‎الله مشکینی دو سه مرتبه در جلسه جامعه مدرسین از آنان مطالبه کرد که شما چه کردید؟ خروجی کارتان چه بوده است؟

محقق داماد افزوده: تقریباً جامعه مدرسین به این نتیجه رسید که از این جمع آبی گرم نخواهد شد. جامعه مدرسین دخالت کردند. گفت‌و‌گوهایی با امام انجام شد و بنا شد سه نفر از طرف جامعه مدرسین هم به شورای مدیریت اضافه شوند. جامعه مدرسین این سه نفر را معین کرد: آقای ابطحی کاشانی و بنده و آیت‎‌الله فاضل لنکرانی. ما سه نفر به نمایندگی از جامعه مدرسین وارد شورای مدیریت شدیم و در واقع به آنجا کشیده شدیم. چند سالی عضو شورا بودیم تا وقتی جریاناتی که پیش‌بینی کرده بودم به وقوع پیوست و من استعفا دادم. آیت ‎الله فاضل هم گفت اگر فلانی نباشد من هم استعفا می‌‌دهم. آقای ابطحی هم همین‌طور. قرار امتحانات سالانه را هم همان زمان گذاشتیم. رنج بسیار بردیم و از طرف طلبه‌ها مورد هجمه قرار گرفتیم و آزار دیدیم.

خانه‌های 15 خرداد، شهرک مهدیه، بیمارستان ولی‎عصر و طرح جاده قم _ گرمسار همه از نتایج همان دوره است. همه زمین‌های شهرک مهدیه متعلق به من بود. شورا اوایل در حوزه اصلاً مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت. خیلی وقت‌‌ها جلسات عمومی برای تشریح جایگاه شورا برگزار می‌شد. سخنران جلسات آیت ‎الله فاضل و دبیر جلسات من بودم. در واقع من باید کنار ایشان می‌‌نشستم و موارد مورد نظر را به ایشان می‌‌گفتم.

بیشتر بخوانید:
دولت خاتمی فاسدترین دولت پس‌از انقلاب بود


این مدرس حوزه درباره آشنایی با مرحوم آیت‌‎الله خاتمی و فرزندانش هم گفته است: آن زمان که به یزد می‎ رفتیم، مرحوم آیت‎الله سید روح‌‎الله خاتمی با اصرار ما را دعوت می‎ کرد و معمولاً ظهرها در منزل ایشان بودیم. آن موقع آقای سید محمد و برادرش آقای سید محمدرضا خاتمی جوانان کم و سن و سالی بودند و پذیرایی می‎‌کردند. ریشه شناخت ما هم از همان موقع شکل گرفت. آقای سید محمد خاتمی بعدها به قم آمد و طلبه شد. البته نسبت به سنش دیرتر از ما طلبه شد؛ چون ما پس از کلاس ششم طلبه شدیم و ایشان بعد از دوره دیپلم طلبه شد. در قم معالم را نزد من خواند. وی افزوده: من آقای سیدمحمد خاتمی را انسان صالحی می‌‎دانم. در طول این چهل سال پس از پیروزی انقلاب، رؤسای جمهور مختلفی آمدند و رفتند. رئیس جمهوری که در دولتش یک ریال دزدی نشد، آقای سید محمد خاتمی بود. وقتی آقای احمدی ‎نژاد بر سر کار آمد، خیلی دنبال این گشت که از دولت آقای خاتمی چیزی پیدا کند و موفق هم نشد. سید علی خاتمی، برادرش سال‎‌ها رئیس دفترش بود و در طول این سال ‎ها کسی نتوانست حتی یک ریال از این خانواده تخلف پیدا کند. واقعاً آقای سید محمد خاتمی سلیم‎النفس و شریف است؛ خدا ایشان را حفظ کند.

محقق داماد درباره اینکه چرا به‌سمت مرجع شدن نرفته، گفته است: تعجب می‌‎کنم از بعضی آقایان که رساله می‌‎نویسند و اعلام مرجعیت می‎ کنند. معنای اعلام مرجعیت مگر غیر از این است که ایها الناس، بیایید و بارتان را بر دوش ما بگذارید؟ آیا این کار عاقلانه است؟ مگر چه تکلیفی در کار است که این آقایان به سراغ مرجعیت رفتند. بالفرض که هیچ مرجعی در زمان فعلی وجود نداشته باشد، مجوز برای تقلید از علما و بزرگان گذشته که وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
مسعود
Iran, Islamic Republic of
مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و اختلاس شهرام جزایری و غیره در دولت خاتمی اتفاق افتاد.
آیا پیر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دزدی از نظر اصلاح طلبان معنای دیگری دارد...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی و فساد مالی معاون اول و تصرف سیصدهزارمتر زمین نماینده و بسیاری فسادهای مالیه دیگه هم دوره احمدی نژاد اتفاق افتاد
Iran, Islamic Republic of
یعنی بابک زنجانی یک سال دوسال از زمین سبز شد.؟همه می دادندکه مفسدان اقتصادی یک روز و دو روز گذشته از زیر زمین سبز نشده اند اکثرا سابقه های طولانی دارند
Iran, Islamic Republic of
آره همینجوری بریم عقبتر ممکنه ریشه اش به اقا محمدخان قاجار هم برسه
مهراد
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره جای دیگه جبران کن
.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله ریشه اصلی به شیطان بر می گردد!!!
Iran, Islamic Republic of
هر فسادی درزمان دولت اون شخص قابل بررسیه ،اگه بخوایم اینجوری فکر کنیم که این رشته سردراز داره
احسان
Iran, Islamic Republic of
بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت فقط 2 میلیارد دلار است اما خسارت کرسنت زنگنه بیش از 50 میلیارد دلار است.
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران در حال پرداخت آن 50 میلیارد دلار بود حتما تو بودجه خودش را نشان میداد و بازرسان گزارشش را میدادند.
Iran, Islamic Republic of
جریمه اش به صورت نقدی نیست که در بودجه لحاظ بشود بلکه به صورت گاز مجانی به ترکیه در چندین سال
Iran, Islamic Republic of
...
دانشجوی جامعه شناسی
United Kingdom
بنیانهای نظام اقتصادی نئولیرالسیم اقتصادی در همین دوره هاشمی رفسنجانی و خاتمی تحکیم یافت. ....
United States
اصلا تو ایران نئولیبرالیسم به اون مفهوم اصلیش قابل اجرا نبوده و نیست ....
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
کل فسادهای احمدی نزاد یکصدم کرسنت نمیشه
Iran, Islamic Republic of
این تفکر شماست ولی حقیقت چیز دیگریست
Iran, Islamic Republic of
فساد 12 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و فساد کرسنت حقیقتی انکار ناپذیره
Iran, Islamic Republic of
عکس های بابک زنجانی با بعضی آقایون هم جالبه
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی از زمان دولت هاشمی و نوربخش مشغول فساد بود در زمان احمدی نژ/اد گندش در امد و رسوا شد
Iran, Islamic Republic of
...
United States
غيره هم داشت ؟
.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی حماسه ای آفرید که دیگر هیچ کسی توان آنرا ندارد حماسه ای به نام حماسه سی بر صفر!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
توهین جنسی علی مطهری به یک دانشجو نتیجه سی بر ...
United States
مطهری که هنوزم تو اصولگرا اصلاح طلبیش شک وجود داره
عمار
حماسه سال88مثل اینکه یادتون رفته هاشمی وخاتمی وموسوی وکل اصلاح طلبان جمع شدید....
United States
اون ۸۸ که کلا زیر سواله
Iran, Islamic Republic of
.....
حماسه خیانت
حماسه تکبر
حماسه رزالت
محسن
Iran, Islamic Republic of
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه مگه داریم ؟!
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات دریای خزر را فروخت پذیرش 11 درصدی سهم ایران از دریای خزر دستاورد دولت خاتمی بود.
Iran, Islamic Republic of
....هیچ کجا چنین چیزی گفته نشده،درضمن اون زمان ایران و ترکمنستان این قرارداد سهم رو به رسمیت نشناختن....
Iran, Islamic Republic of
این 11 درصد پیشنهاد پوتین بوده و هست نه خاتمی و هنوزم ایران نپذیرفته.دریای خزر یک موضوع ملی و ارضی است.تا به حال نشده یک دلواپس تو مجلس و خارج مجلس به این موضوع اعتراض کنه که خود این جای شک دارد.
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه، یه لیبرال اسم ببر تو جنگ حاضر بوده باشه؟
Iran, Islamic Republic of
خودتون میگید 11 درصد سهم خزر را خاتمی داده بعد دنبال اینی که کی تو جنگ بوده.....!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا اسم خزری که برات مهم نیست اومد رفتی تو یه فاز دیگه. ....
Iran, Islamic Republic of
پذیرش 11 درصدی سهم ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات صورت گرفت ....
Iran, Islamic Republic of
شما به این شایعه تخریبی که حقیقت نداره دلتو خوش کن
بهروز
Iran, Islamic Republic of
فروختن دریای خزر واقعیتی است که در دولت اصلاحات اتفاق افتاد و شایعه نیست....
United States
کدوم منبع خبری گفته، کجا نوشته شده ،چرا هیچ اطلاعاتی ازش نیست ،.....
Iran, Islamic Republic of
سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر قطعی شده و فقط نیاز به مصوبه مجلس دارد که با یک سی بر صفر دیگه کار آن تمام می شود !
Iran, Islamic Republic of
تایید 11 در صد کار پوتین و کشورهای مشترک المنافع شوروی سابق است.....
Iran, Islamic Republic of
هیچ منبع معتبری ننوشته که خاتمی این کارو کرده...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یک سرچ ساده بکن تا متوجه بشی که مذاکرات 6 کشور ساحلی دریای خزر و پذیرش سهم 11 درصدی ایران به دولت خاتمی بر می گردد.
Iran, Islamic Republic of
برادر جان بازم خواب و بیداری رو قاطی کردی برو بخواب کم چرند بگو
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هیچی رو امضا نکرد حتی وقتی سهم ایران رو گفتن وارد اجلاس نشد،سه دولت خاتمی و احمدی نژاد و روحانی با همسایه ها شمالی مکرر گفتگو داشتن و دارن سر این موضوع
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و روحانی سهم 11 درصدی ایران رو پذیرفتن و امضاء کردند.
United States
اصلا صحت نداره این حرف
Iran, Islamic Republic of
اولا 5 کشورند دوم قرار بود کنفرانس در قزاقستان باشه که مجلس ششم اصرار بر سهم 20 درصدی داشت که با ورود ناگهانی پوتین به تهران نظرش را گفت و رفت و چیزی امضا نشد.اگر بود که احمدی نژاد مگر ساکت میشد.
Iran, Islamic Republic of
سهم 11 درصدی ایران قطعی شده و فقط نیاز به مصوبه مجلس دارد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل خزر به زمان قاجار برمیگردد که در راستای خزر پیشروی کرد و فعلا ترکمنستان و آذربایجان.پس موضوع فراتر از همه دولت هاست و ربطی به دولتهای فعلی ندارد مقصر ضعف قاجار بود که موجب گلستان و آخال شد.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هیچی رو امضا نکرد فقط اولین دوره اجلاس خزر سال ۸۱ بود همین
whnr
Iran, Islamic Republic of
بله جناب محقق داماد کاملا درست می گویند چون بخشی از تخلفات عظیم دولت خاتمی قبل از اتمام دولت ایشان را همه حتی ملت هم متوجه شده بودند فقط آقای احمدی نژاد آنها را به زبان آورد
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد خودش پر از فساد مالی بود ،یکی اینا رو بگه که خودش مشکل نداشته باشه!!!÷
Iran, Islamic Republic of
توجه نکردی شما دارید ادعا میکنید که مشکلی نداشتید و اگه بررسی بشه چیزای جالبی درمیاد
Iran, Islamic Republic of
همین احمدی نژاد اگه چند تا حرف ناجور دیگه بزنه انوقت دستگاههای قانونی باز فساداطرافیانش را میاره رو.جالبترش اینکه با وجود همچون طرفدارانی دیگه لازم نیست خودش دفاع کنه. میدونند چگونه پوشش بدند.
...
Iran, Islamic Republic of
شما گفتی و ما هم باور کردیم !!!!!!!!!!
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
پس کرسنت و استات اویل مربوط به دولت حامد کرزی بوده ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم به چه جرئتی گفته یک ریال هم دزدی نشده است
Iran, Islamic Republic of
دورو بریهای خاتمی یک ریال هم دزدی نکردن!!!!
بهروز
Bulgaria
بله یک ریال دزدی نشده بلکه میلیاردی دزدی شده ....
Iran, Islamic Republic of
جرأت می خواد مگه؟! ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در افتتاح پروژه سدی در تاجیکستان فقط با یک جمله این هدیه ملت ایران به تاجیکستان است 150 میلیون دلار ضرر به بیت المال زد و همین را بهانه کردند و وام راپس ندادند.....
Iran, Islamic Republic of
داستان سرایی کارگزارانی ها ره به جایی نمیبره دوست عزیز شماها مگه مدعی اخلاق نیستید
Iran, Islamic Republic of
داستان نیست همه اش را سرچ کن ...
Iran, Islamic Republic of
زنگنه هم 2 میلیارد دلار گاز مجانی به ترکیه داد.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
عمار خسروجردی
Iran, Islamic Republic of
سلام من با ایشون موافقم. یک ریال دزدی نشده. فقط شهرام جزایری و کرسنت و ... که چندین برابر پروژه زنجانی بود.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جهان جان با گزينش پيام ها رو نشر نده برادر مسلمان
Iran, Islamic Republic of
سایت خودشونه هر کاری بخوان میکنن
حسين
Germany
در دوران شيخ رفسنجان و همچنين شيخ سمنان هم حتى يك ريال هم دزدى نشد، ميتوانيد از مهدى هاشمى و حسين فريدون ،برادر جهانگيرى بپرسيد.🤪😜🤪
Iran, Islamic Republic of
درزمان احمدی نژاد هم بابک زنجانی و رحیمی و مرتضوی وغیره بسیار پاکدست بودن
Iran, Islamic Republic of
همه اینها پاک بودند....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بابک که مولود هاشمی....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این خیلی بده که یک عده می خورن یک عده دیگر دارند دفاع می کنن و جهنم آنها را برای خودشان بخرن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یادمان نرود منابع طبیعی در همین دوران زحمات زیادی کشید جاجرود و کلاردشت و... . کلا اصلاحات چیها تا امروز نشان دادند زمین منابع طبیعی را دوست دارند.
United Arab Emirates
احمدی نژاد اصلا یزید ولی این که تخلفات و اختلاس ها و رانت های دوره های مختلفو منکر میشید ناشی از چی هست؟!!
Iran, Islamic Republic of
ناشی از اینه که از دولت احمدی نژاد قدیسه ساختید.....!!!!...
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد هیچ قراردادی را که مغایر منافع ملی ما باشد امضاء نکرد.
Iran, Islamic Republic of
درسته تو شخصیتش نمیدید که امضاء کنه بخشندگیش به کشورهای دور و نزدیک رسیده بود.....
Iran, Islamic Republic of
بازم جای شکر دارد که منایع طبیعی را دوست دارند.احمدی نژاد بیشترین آسیب را به دریاچه ارومیه زد.
United Arab Emirates
دریاچه ارومیه در سال 96 پایین ترین تراز خودشو تجربه کرد و به واسطه بارندگی سال 97 و 98 احیا شد در مورد آسیب نگاهی به تاریخچه این دریاچه بکن بارش رحمت الهی رو به عنوان دستاورد معرفی کردن درست نیست حالا موارد دیگه محیط زیست بماند
Iran, Islamic Republic of
حفظ دریاچه ارومیه خارج از سیاسی موضوعی است ملی ......
Iran, Islamic Republic of
در سال 77 خاتمی نفت شد حدود 10 ال 20 و دلار تا 900 تومان رفت تا اخرش همین ماند و روزهایی که بازار بورس فعال بود و تولید خودرو طی دو دولت از 30 هزار به یک میلیون رسید و رشد همه صنایع..دستاورد اصلی احمدی نژاد مسکن مهربود که وظیفه بخش خصوصی بود نه صرف بودجه دولتی به چیزی که تمامی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
حرف بی حساب نزن. برو به آمار بانک جهانی نگاه کن بعد کامنت الکی بذار
Iran, Islamic Republic of
اولابرو قیمت نفت راطی سالهای گذشته ببین بعد به جای امار بانک جهانی برو تو بانکداری بین الملل که مسیر تمام تجارت ها را بدونی و ارز کشور رانریزی تو جیب دلال های داخلی و خارجی.
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ همه موارد در خروجی گنجونده شده. ....
Iran, Islamic Republic of
به این آمارهای شما یا بانک جهانی کاری ندارم.انچه که دیدیم را باور داریم.....
Iran, Islamic Republic of
شما آمار بانک جهانی را با احتساب قیمت نفت در اقتصاد ایران محاسبه کردید.یعنی اقتصاد نفتی که بعد تحریم بشدت افت داشت.دو دولت 300 میلیارد و دولت احمدی نژاد بالای 600 میلیارد. یه دقت کن خودت ببین چی گفتی!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا چرا هنگامی که دولتی که به اصلاحات منتسب است سرکار می آید، قیمت نفت به ماست بند می شود؟
دوما در دولت آقای خاتمی سیمان در بازار آزاد تنی 120 هزارتومان بود اما در دولت آقای احمدی نژاد با احداث کارخانجات متعدد سیمان و افزایش ظرفیت کارخانجات قدیمی مانند سیمان مازندران، سیمان فرازفیروزکوه، سیمان آبیک، سیمان سبزگیلان، سیمان شرق، سیمان کارون، سیمان بهبهان و چندین کارخانه دیگر، علی رغم وجود پروژه های عظیم و مصرف بالای سیمان به صادر کننده سیمان تبدیل شدیم و قیمت سیمان نیز تا تنی 45 هزارتومان کاهش یافت....
Iran, Islamic Republic of
نه ،دوره خاتمی هم افزایش قیمت نفت بوده ولی بالاترین حد دوره احمدی نژاد بوده ،ضمنا کارخانه سیمان و بقیه کارها بازم نصفه هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی نمیشه
Iran, Islamic Republic of
جواب کامل دادم سانسور کردن
Iran, Islamic Republic of
ولی چرا امار می گوید درامد نفتی دولت روحانی در طول شش سال برابر با هشت سال احمدی نژاد بوده.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بحث بین دودولت خاتمی و احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
بودجه پروژه های عمرانی در دولت احمدی نژاد 8 برابر امروز بود و بیشترین طرح های عمرانی در 8 سال دولت قبل اجرایی شدند.
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
همه سرمایه داران نو ظهور ریشه در رانت در دولت هاشمی و خاتمی دارند.
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
اقتصاد احمدی نژاد مگر دولتی بود یا مخالف بازار بورس و سرمایه داری!؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بلحاظ تفکراتش در خط شما بود و هست.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد انقلابی و استکبارستیز و مردمی بود و به همین علت محبوب است.
Iran, Islamic Republic of
اگه محبوب بود چرا دوره بعدی مردم رفتن به اونی که اصلاح طلبا گفتن رای دادن؟!چرا اونی که فکرش بهش نزدیکتر بود رای نیاورد؟
Iran, Islamic Republic of
....
سید
Iran, Islamic Republic of
به ریال دزدی نمی کردند به دلار بود!!
دروغگویان
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما از اول انقلاب تا به حال پا کتر از دولت خاتمی وخود خاتمی ندا شتیم چون از افرا باسواد وخبره وکا ردان استفاده می کرد جلو همانهایی ذا که گرفت که می خواستند دزدی کنند حالا دشمنش هستند..
Iran, Islamic Republic of
درسته نصف بیشتر همین افراد پاک و نخبه حالا یا تو صدا و تلوزیون امریکا و یا تو BBCکار می کنند.خدا سایه اینهمه نخبه خیانتکار پاک را کم کم از سر ملت کم نکند
Iran, Islamic Republic of
فقط همینو بلدید تا اسم نخبه میاد فوری صدای آمریکا و بی بی سی رو میگید
خخ
Iran, Islamic Republic of
فرار مغزها که میگن همینه دیگه !
Iran, Islamic Republic of
اونا که رفتند هیچ. ولی نخبگان داخلی هم یه استعدادی در تولید نشان بدهند که محتاج اجناس خارجی چون موبایل نباشیم .هر چی تو بازاره یا خارجیه یا مونتاژ یا مواد و ماشین آلات و قطعاتش از خارج میاد.حتی لباس داخلی هم پارچه و برش و دوخت خوبی نداره و میرند جنس ترک میخرند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همونهایی که تو دولت خاتمی بودن الان تو این دولتن خودت ببین.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برای کسانی خوبه که دوست دارند ازش حرف های روحیه بخش و چیز های جدیدبشنوند ولو تحریم هاو گرانی بیشتر هم بشه.مثل سال 91 که هیچ جوابی برای علت گرانی هایی هر روزه نداشت و میگفت ما روی تحریم ها سوار میشیم.
احمدی نژاد درست می فرمود.
Iran, Islamic Republic of
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
United States
خدا رو شکر کنید که برجام اومد که بهانه کنید هی بزنید تو سر دولت
Iran, Islamic Republic of
تحریم فبلی با موافقت شورای امنیت بود ولی الان فقط ترامپیه .برجام هم عهد نامه نبود یک تفاهم نامه بود که هر طرف میتوانست هر زمان ازش خارج بشه.مثل سال 84 با امدن دولت جدید اصفهان و اراک از پلمپ درامد.
شاهد
Iran, Islamic Republic of
خانم موگرینی گفته برجام قطعنامه شورای امنیت است.
Germany
شورای امنیت تایید کرد ولی قطعنامه هم نبود.وقتی عراقچی خودش میگه اعتبار برجام حتی به اعتماد هم نیست و مکانیسم ماشه دیگر موگرینی مهم نیست.یه مورد دیگر هم بود که رییس جمهور بعدی آمریکا میتونست ازش خارج بشه و نیز حفظ روح برجام.شنیدم امضایی هم در کار نبود اون را دیگه خودشون میدونند.
Iran, Islamic Republic of
نفت 8 دلار بود اما تویوتا کمری 36 میلیون و پراید 6 میلیون و پرشیا 15 میلیون و همه هم با اقساط طولانی چ کارمزد کم......
Iran, Islamic Republic of
....
جواد
Iran, Islamic Republic of
شهردار تهران یه نمونه ش . خسارت کرسنت و استات اویل به اعتبار و سرمایه کشور مادر همه خسارتهاست
Iran, Islamic Republic of
کدوم شهردار؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی .
Iran, Islamic Republic of
اقای محقق داماد گویا انوقت در مملکت نبودند.....
Iran, Islamic Republic of
ایشان مشغول اداره صندوق ذخیره علوی قم بوده اند.!!
علی
Iran, Islamic Republic of
در دروران همۀ رؤسای جمهور دزدی و کارهای خلاف در ابعاد مختلف وجود داشته.....اما در کدام کشور نیست....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
چه خسارتی بالاتر از این ؛ که دولت اصلاحات ؛ فرهنگ انقلابی این ملت را به تاراج داد و زمینه ساز انواع ؛ رانت ، شیفتگی غرب ، سوء استفاده از بیت المال و فرار بخشی از بدنه دولت ، به دامان کدخدا شد !!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اگر بخشی از ملت فرهنگی را نپسندند و رابطه با غرب را به روسیه ترجیح دهند این هم جزیی از حق نظر هر شهر وندی است یا اگر مذاکره نتیجه نداد و قابل جبران بود پس روسای جمهور دنیا باید برای هر مذاکره خارجی بی نتیجه محاکمه شوند مثل مذاکره اوباما یامذاکره ترامپ و کره شمالی.
Iran, Islamic Republic of
تطهیر دولت خاتمی و تحقیر دولت احمدی نژاد از هنرهای اصلاحاتیون است در حالیکه خیلی از اصولگراها نیز به آن دامن زدند. شش سال اول آقای احمدی نژاد واقعا در تاریخ مملکت برای قشر ضعیف و متوسط عالی بود .
Iran, Islamic Republic of
یادمون نمیره که تا یارانه ها اجرا شد همه چی ده برابر رفت بالا ،ما قشر ضعیف یادمونه اون دوران رو
United Arab Emirates
الان چی یارانه است مسکن مهره یا مدیریت نامناسب
Iran, Islamic Republic of
اگر اون یارانه ها اجرا نمیشد و مثل قبلها روی اقلام ضروری و سوخت و انرژی دولت سوبسید میداد اون تورمها و گرانیهای ناگهانی اتفاق نمیفتاد ،۴۵ بگیری با ده برابر شدن قیمتها چه فایده داره
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ ما به التفاوت یارانه رو بردن رو قبض. از جیبشون ندادن!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا که یارانه ها یک ریال اضافه نشده و قبوض گاز و آب و برق و بنزین افزایش یافته چرا دچار تورم افسارگسیخته شدیم ؟!
Iran, Islamic Republic of
الان ازهمه طرف تحریمیم ،برای افزایش یارانه یه راه میمونه اونم چاپ اسکناس اونم به صورت دوشیفته مثل دولت قبل و افزایش نقدینگی و تورم شدیدتر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ از دولت ... مستقر بپرس
شاکی
Iran, Islamic Republic of
حالا که یارانه 45 دلاری معادل 3 دلار شده چرا دچار تورم 400 درصدی شدیم ؟!
Iran, Islamic Republic of
خط احمدی نژاد در سیاست خارجی کاملا مشخص بود اگر مثبت بود و اکثر مردم خوش بودند که به روحانی رای نمی دادند اون هم دو بار.!
Iran, Islamic Republic of
دراصل میشه گفت سه بار برنده شد با انتخابات مجلس سال ۹۴
Iran, Islamic Republic of
فقط فساد کرسنت برای هفت پشتمان کافی است. در ضمن مگر فقط فساد مالی مهم هست فسادهای اعتقادی وسینمایی واخلاقی ووو مربوط به دوره خاتمی است.
Iran, Islamic Republic of
مشکل تو رای است نه خاتمی و این و اون را بهانه کردن......
Iran, Islamic Republic of
کرسنت یک قرارداد پیچیده بود که یک امضا کننده نداشت ضمنا اگر هر اتفاقی بیافته کل دولت را مقصر بدانیم 3 هزار میلیارد هم در زمان احمدی نژاد اتفاق افتاد.
Iran, Islamic Republic of
12 هزار میلیارد صندوق فرهنگیان هم در دولت روحانی اتفاق افتاد.
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطور باشه پس همه مقصرند.این دولت و اون دولت نداره و جناحی برخورد نشه.
آرش
United Kingdom
راست میگن ایشون
در دوره خاتمی یک ریال دزدی نشد همه دزدی ها به دلار و بین المللی بود
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
شوخی قشنگی بود . کرسنت . توتال . شورای شهر اول
Iran, Islamic Republic of
سر وته یک کرباس!
مجید
Iran, Islamic Republic of
شخصی که نظرش درموردمرجعیت که درتخصصشه این باشه ازش درموردسیاست انتظاری نیست. .....
Iran, Islamic Republic of
گاهی اوقات همینطوره.....
Iran, Islamic Republic of
به دلیل دروغ عیان همین لباس مقدس روحانیت شکایتی از شما درروز قیامت بکند که خرقه عذاب برای ابد در جهنم در تنتان بماند
Iran, Islamic Republic of
....
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خدا ان شاءالله بیدار کند.
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله به گردن جنابعالی باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باغی و یاغی نسبت به انقلاب است .
Iran, Islamic Republic of
اینا حرفهای شماهاست
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مشکل وجود امثال این آقاست تا خودشان و دارودسته شان حاکم است همه چی عالی و امن و امان است نوبت دیگران که می رسه همه اخن .
Iran, Islamic Republic of
مشکل وجود تفکر شماست که وقتی ربیس جمهوری رای میاره نمیتونید تحملش کنید...
Iran, Islamic Republic of
مگه شما تحمل کردید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همه دولتها همینطورن هرکی ازحقانیت خودش دفاع میکنه
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر بدانند خوشبختی در اصول گرایی است حتما رای می دهند...
Iran, Islamic Republic of
دلفینها هم پرواز میکنند
هادی
Iran, Islamic Republic of
آقای محقق داماد استاد بنده بوده‌اند و اهل دروغ نیستند در دولت خاتمی یک ریال دزدی نشد چون اصلاریال معنی نداشت آنجا ذزدی‌های با تومان و دلار بود آنهم نه با یک بلکه با میلیارد و.......
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
وزرای خاتمی همه افراد تحصیل کرده و باسواد وآدم حسابی بودن....
Iran, Islamic Republic of
یکیشون .... نجومی بگیر پاکدست!! یکیشون .... صندوق فرهنگیان، یکیشون ... که فقط برای مراسم افتتاح فرودگاه امام چندصد میلیون تومان هزینه کرد، یکیشون ....که انحصار بنزین وارداتی .... را همه می دونند، ...
Iran, Islamic Republic of
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
مهاجرانی یکی از وزراء شون بود که فرار کرد.
خخخ
Iran, Islamic Republic of
محصولی ام یکی از وزرای این یکی بود
خخ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با چراغ به دزدی میرفتن!
Iran, Islamic Republic of
بهترین دولت تاکنون فقط دولت خاتمی بوده
Iran, Islamic Republic of
بیشترین حجم نقدینگی در دولت های خاتمی و روحانی ایجاد شد.
Iran, Islamic Republic of
کاملابرعکس،کمترین حجم نقدینگی و کمترین تورم دوره خاتمی بود ولی دوره احمدی نژاد و روحانی بالاترین رشد نقدینگی بوده
Iran, Islamic Republic of
بهترین دولت احمدی نژاد بود.
Iran, Islamic Republic of
رکورددار رشد اقتصادی درایران دولت خاتمی بوده و بس
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 که باعث تحریم های بانکی و نفتی شد به ضرر همه مردم ایران تمام شد.
کدام فتنه؟
Iran, Islamic Republic of
حتی جرات برگزاری یه دادگاه علنی رو هم ندارین!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لطف نظام رو به حساب ترس میذاری؟
الان اگه اردوغان بود بهتون حالی می کرد نترسیدن و ترسیدن یعنی چی؟...
United States
بهانه نیارید،از دادگاه علنی میترسید...!!!!!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
لطف کنند از این لطفها نکنند...
Iran, Islamic Republic of
آمار بانک جهانی چیز دیگه ای میگه جیگر جان
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بسیار مهربان و دوست داشتنی است
Iran, Islamic Republic of
رفاه و خوشی دوره خاتمی بود
United Arab Emirates
دوست عزیز هر دقیقه یه پیام یاد هر نه روز یه بحران بخیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی داداش یاد هر 9روز یه بحران بخیر!!!...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی درست گفته یادمونه هرچند وقت یه بار یه جریانی براش درست میکردن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما اصول گراها با افراطتتون کاری کردید که اکثر مواقع اصلاحات پیروز شده
Iran, Islamic Republic of
افراط فتنه 88 و به آشوب کشیدن 8 ماهه مملکت بود.
Iran, Islamic Republic of
زمستان 96 لطفا فراموش نشود
Iran, Islamic Republic of
پونز کردن توی سر و قچی کروات و بعد اون نشست و برخواست با بهایی ها و عهد و پیمان بستن رسمی با گروهک های تروریستی در کنفرانس برلین و دادن لیست تحریم ها به آمریکا و ......
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دیگه توقع مردم از دولت ها زیاد نیست فقط یکی نیاد بدتر بشه....
مهراد
Iran, Islamic Republic of
آپارتمان های شهرک ابن سینا سعادت آبادتهران، زمان محمدخاتمی ساخته شدند،....!!!!
كرسنت و...
Iran, Islamic Republic of
بغير اختلاس سنگين كرباسچى وشهرام جزايرى ورشت الكتريك وكرسنت واستات اويل و توتال و... هيچ مفاسد ديگه اى نبود.
Iran, Islamic Republic of
اين درگيري جناحي رو فراموش كنيد...حيف اين مردم و انقلاب و مملكت! اقتصاد دوران اصلاحات بهترين و كم فسادترين اقتصاد بعد از انقلاب بوده و اگر احمدي نژاد نبود شاهد اين مشكلات نبوديم......
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی از وقتی شروع شد که در دولت هاشمی نرخ ارز دولتی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
درسته، کمترین گرانی و کم ترین تورم دوره اصلاحات بود چه خوششون بیاد چه نیاد...
Iran, Islamic Republic of
بالاترین عدد ضریب جینی، پایینترین gni و gdp و بیشترین بدهی خارجی در دوره ی ایشون اتفاق افتاده
Iran, Islamic Republic of
پایین ترین نرخ تورم و بالاترین رشد اقتصادی دردولت خاتمی بوده اونم با اون قیمت نفتی که قابل مقایسه با دولت بعدی نبوده
Iran, Islamic Republic of
امارها متفاوتند چون منابع خبری متفاوتند.مثلا بدهی دولت احمدی نژاد با افزایش قیمت نفت به 23 میلیارد دلار رسید ولی در دوران خاتمی که نفت پایین بود 17 میلیارد. دولت فعلی میگه احمدی نژاد 300 هزار میلیارد تومان بدهی ریال براش گذاشته ولی قبلی تکذیب کرده.
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با ثبات ترین نرخ دلار دردولت اصلاحات بود
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد 50 میلیارد دلار بدهی خارجی دولت های هاشمی و خاتمی را پرداخت کرد.
Iran, Islamic Republic of
دوره خاتمی نفت ۱۲ دلار بود زمان احمدی نژاد ۱۱۰دلار با این حال اینم با بیش از ۱۶ میلیارد دلار بدهی، دولت رو تحویل بعدی داد
Iran, Islamic Republic of
اولاً وزراى ميلياردر ومسئولين اين دولت اكثراً وزرا ومسئولين دولت خاتمى بودند، ثانياً اكثر اختلاسگرهاى امروز بزرگ شده دوران خاتمى هستند والبته منصفانه مقايسه كنيد با وزراى دولت احمدينژاد كه نه خونه ى چندصد ميلياردى دارن نه فرزندان دارو فروش وآمريكا نشين و... نه شركتهاى بزرگ وميلياردلارى ، بابك و وديگران همه آدمهاى دولت هاشمى وخاتمى بودند. و البته كرسنتتتتتت...
Iran, Islamic Republic of
مگه خاتمی شرکت چند میلیارد دلاری داره؟....
United States
احمدی نژاد هم وزیر و معاونهای ثروتمند داشته که از دولتهای قبلی نیومدن ....
Iran, Islamic Republic of
رفاه و خوشی برای برخی دوستان همیشه بوده و همین الان هم هست....
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا تو کله شما رفته که کسی که طرفدار اصلاحاته لزوما پولداره!!!با این حساب وقتی اینا رای میارن یعنی اکثریت مردم پولدارن؟!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبانی که برای انتخابات مجلس و شورای شهر میلیاردی هزینه کردند پولدار هستن.
United States
دولت احمدی نژاد هم کلی هزینه کردن کلی هم از منابع دولتی استفاده شد برای تبلیغات
Iran, Islamic Republic of
کسی که طرفدار اصلاحاته لزوما پولدار نیست بلکه ساده لوحی است که فکر میکنه با اعتماد به این جماعت میشه پولدار شد بعد میبینه سوراخ دعا را گم کرده و باز دوباره همین راه ناموفق را امتحان میکنه شاید فرجی بشه و هر بار سرش به سنگ میخوره، گرفتی؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما نمیخوایم پولدار شیم فقط میخوایم بدبخت تر نشیم ،تجربه دولت خاتمی نشونمون داد که زمان اون از دولتهای بعدی راحت تر بودیم،افتاد؟
نوبر
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
خاتمی عزیز دوباره تَکرار کن مردم فهیم برای انتخابات بعد منتظرند ....
معترض
Iran, Islamic Republic of
دلار 19 هزار تومانی و پراید 50 میلیونی و گوشت 120 هزار تومانی و تورم 300 درصدی امروز نتیجه تکرار می کنم خاتمی است حلالش نمی کنیم .
Iran, Islamic Republic of
ما هم احمدی نژاد را که پایه گذار بدبختی الان است حلال نمیکنیم
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
توهم نزنید 7 ساله مملکت دست شماست ....
Iran, Islamic Republic of
در دوره خاتمی دلار 900 بود در دوره احمدی نژاد و تحریم ها 4 برابر شد.وقتی مثلا900 تومان ضربدر 4 بشه نتیجه اش هم ضربدر 4 بشه یعنی در هر دوره تحریم 400 درصد.حالاکی مستقبل تحریم بود همان گوینده کاغذ پاره.حالا بگند اون 3 تومان این 19 تومان.
Iran, Islamic Republic of
.....
Germany
وقتی یکی بعد از خاتمی با آگاهی میره سمت تحریم و این گرانی میراث همان تحریم های اواخر دولت خودش هستد چه ربطی به خاتمی دارد.بعلاوه که ایشون با آن همه درامد فروش نفت یک اقتصاد ضعیف برای بعدی بجا گذاشتند که در اصل احمدی نژاد بدهکار طلبکار هم شده.
Iran, Islamic Republic of
خداکنه اینطور بشه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سید تو خبر نداری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
صبور
Iran, Islamic Republic of
ایشان صحیح فرموده اند، یک ریال دزدی نشده است، تاخیر در بازپرداخت بوده! .....
Iran, Islamic Republic of
....
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
جاسوس چطور ؟
...
Iran, Islamic Republic of
جاسوس و این حرفها تهمتهای شماست
Iran, Islamic Republic of
.....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
راست میگه یک ریال نبود که...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خدای رحمان ان شاءالله بیدارت کند.
Iran, Islamic Republic of
خداوند بر عزت استادمان آقای محقق داماد بیفزاید ایشان چون مرد پاک و خودساخته ای هستند همه را خوب میبینند و باور نمیکنند که کسی دست به دزدی زده باشد.
Iran, Islamic Republic of
خدایی خاتمی دزد نبود خیلی سعی کردن ازش چیزی درآرن ولی نشد که نشد
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید ....که دست بر قضا فقط دزدی های زمان خاتمی را نمی بینند و البته در دیگر موارد میکروسکپ و تلسکوپ بدست هستن.....
Iran, Islamic Republic of
توموارد دیگه تلسکوپ نمیخواد واضح وآشکار معلومه
United States
برعکس شما اصولگراها با ذره بین میگردید یه چیزی از اصلاح طلبا پیداکنید و فریاد وامصیبتا سربدید.....
خ
Iran, Islamic Republic of
کسانی که که الآن سرمایه های میلیاردری دارند و متاسفانه اکثر مدیران ارشد دولت تدبیر و. .. تشکیل میدن، این سرمایه ها رو از دولت هاشمی و خاتمی به جیب زدند! نمونه رو آقایان زاکانی و توکلی بارها گفته اند
Iran, Islamic Republic of
لطفا منابع خبری موثق ذکر کنید اینها که اسم بردید خوب معلومه چقدر بدشون میاد ازخاتمی و هاشمی که دلیلش هم مشخصه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دولت خاتمی یکی از بهترین دولتها
Iran, Islamic Republic of
جهان جان لطفا به منفی و مثبت ها دقت کن که جای بسی تحلیل دارد...
Iran, Islamic Republic of
اره درست پیکه یک ریال دزدی نشد میلیارد ها تومان دزدی شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت بزرگوار كه الحق و الانصاف در ميان هم صنفان خود اسوه هاى آزادگى و شرفيد. ....
عقل سرخ
Iran, Islamic Republic of
...
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
انسان راجع به چیزی که اطلاع دقیق ندارد .... باید با احتیاط اظهار نظر کند......
عمار
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه استدلالی دارند بعضی از افراد که مدعی دین داری هم هستند......
.
Iran, Islamic Republic of
از پرونده فراورده های خونی آلوده به ایدز و هپاتیت که در دولت خاتمی با جناب فابیوس ( یک صهیونیست فرانسوری ) بسته شد و وارد ایران شد و مردم رو آلوده کرد چه خبر؟....
Iran, Islamic Republic of
از فساد مالی بانک ملی و تامین اجتماعی و واگذاری غیرقانونی زمینهای کیش و منطقه آزاد و واردات بنزین سرطان زا و سفر به نیویورک با دوستان با پول بیت المال چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
از سفر خانوادگی با هواپیمای اختصاصی به نجف چه خبر ؟!
Iran, Islamic Republic of
از فساد 3000 میلیارد تومانی و فراربه کانادا چه خبر؟
4 برابر
Iran, Islamic Republic of
از فساد 12 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان چه خبر ؟!
Germany
خبر مهم اینکه انگلستان جزیره ای شده در غرب آفریقا.!!
شش دانگ
Iran, Islamic Republic of
میگه دزدی نشده چون اصلاح طلبها مملکت رو ملک شش دانگ خودشون می دونن و هر چی بردن و خوردن و هر کاری کردن توی ملک خودشون کردن.....
Iran, Islamic Republic of
ماکه دوره خاتمی سختی ندیدیم ،ضمنا قشرضعیف جامعه ایم ،اگه دزدی بود پس چرا انقدر رفاه بود؟
Iran, Islamic Republic of
تو که راست میگی.....
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی یعنی دروغ میگیم ؟یعنی قشر پولداریم بعد نشستیم اینجا نظر میدیم؟عجبا!!!
Iran, Islamic Republic of
بعد از فتنه 88 ملت روی خوشی و آسایش ندیدند که مقصر اصلی آن خاتمی و موسوی بودند.
Iran, Islamic Republic of
خیر از زمانی که یارانه ها اجراشد و همه چی ده برابر رفت بالا مردم روی خوش ندیدن تا وقتی که سوار تحریمها شدیم که بدترشد
جهان سانسورنکن
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون: تحریم های بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا اون موقع ایران نبودی که میگی سختی ندیدی...
United States
آره ازنظرشما هرکی بگه دوره خاتمی بهتربود خارج نشینه !!ما میگیم ازنظر اقتصادی وضع بهتربود به نسبت، که علتش هم مشخصه چه ما بگیم چه نگیم
Iran, Islamic Republic of
با 45 تومان و افزایش قبوض و حامل های انرژی و تحفه تحریم و گرانی نمیشه مردم را گول زد.سندش روی قبوض هست.با آن درآمد نفتی و انهمه گرانی و آگاهی از تحریم پیش رو توجیهی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
دزد نگرفته پادشاه هست!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ریالی نبود همه چی دلاری بوده مثل قرارداد های کرسنت و استات اویل و توتال
حسین 110
Iran, Islamic Republic of
یه قلم ابر فساد کرسنت بزرگتر از همهٔ فساد های رخ داده در بقیهٔ دولتهای دیگست ! ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه چیزی زیاد تکرار میشه یعنی موارد مشابه اش زیاد نبوده اگه به تکراره 700 میلیارد دلاردرامد اون دولت هم تکرار میشه.
Iran, Islamic Republic of
700 میلیارد دروغی است که هرگز اثبات نشد.!!!!
Iran, Islamic Republic of
برای اینه که اگر قیمت نفت را در ۴۰ ساله سرچ کنی با صادرات نفت ۲/۵ میلیون بشکه از ۸۴ الی ۹۰ متوجه میشی به اضافه صادرات غیز نفتی. زمان هاشمی و خاتمی را هم ببین.تحریم های ۹۱و ۹۲ را حساب نکردم.
Iran, Islamic Republic of
طبق آمار بانک مرکزی درآمد نفتی دوره احمدی نژاد حدود۶۱۸ میلیارد دلار و دوره خاتمی حدود ۱۶۳ میلیارد دلار بوده
هادی
Iran, Islamic Republic of
جناب محقق داماد،در دولت خاتمی دزدی نشد؟ خواب خوش دیدی خیر باشه، البته درست میفرمایند دزدی نشد اختلاس شد به دزدی های رقم بالا میگن اختلاس.
Iran, Islamic Republic of
اختلاس دردولت احمدی نژاد هم فراوان بود با رقمهای بالا، با اونهمه ادعا
عباس
Iran, Islamic Republic of
آقای محقق داماد حق داره بگه در دولت خاتمی دزدی نشد، چون از مملکت خبر نداره. ومشغول مشق و درس حوزوی است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
یا تو خبر نداری یا او .....
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
هیچ کدوم از روسای جمهور ما دزد نبودند و نیستند اما در دولت یا دوستان و نزدیکان آنها به هر حال فساد اقتصادی بوده و هست و فی الحال این دستگاه نظارت و قضاوت است که باید از طرف مردم بیت المال را از حلقوم عده ای در بیاورند و عده ای را قبل فرار ممنوع الخروج کند....
United States
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
احتمالا دوستان قشر ضعیف در رفاه در دوران خاتمی از کرسنت و شهرام جزایری و خونهای آلوده و زمین خواری و و.... واقعا بی خبرند . ....
United States
اگه اونجوری بخوای حساب کنی برو فسادها واختلاسها و خرابکاریهای دوره احمدی نژاد رو هم یه بررسی بکن ،مهم اینه که ماقشر ضعیف تو دوره خاتمی تو رفاه بودیم..
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
بازنده اصلی فتنه 88 مردم ایران بودند که دچار تحریم های ظالمانه شدند.
کرماشان
Germany
در تعجبم ، به عنوان یک فرد مستقل باید بگویم دولت اصلاحات که ادامه بردار دولت سازندگی بود اتفاقاتی مانند ، پدیده اقازادگی ، خروج و سرمایه گذاری اقا زاده ها در کشور، بورس های رایگان برای بستگان و خود اصلاح طلبها ، ورود به قراردادهای نفتی کلان ، برون سپاری غیرعقلانی شرکتهای دولتی به اشخاص ، اغاز پدیده شستا و شرکتهای منتسب به ان و سودهای میلیاردی در مقام هیات مدیره و ..... و .... را رقم زدند. ....
Iran, Islamic Republic of
این اشکالات تو همه دولتها هست هرکدوم به نوعی باهرتفکر جناحی ای،....
Iran, Islamic Republic of
این اشکالات فقط مربوط به دولت های اصلاح طلب است.
Iran, Islamic Republic of
الکی با تعصب از دولت احمدی نژاد قدیسه نسازید.....
Iran, Islamic Republic of
لیست آقا زاده ها را چک کن این پدیده این و اون نداره.....
Iran, Islamic Republic of
کاش شما میتونستی آرشیو همون روزنامه کیهان را در دهه 60 دوران وزارت موسوی بخوانی تا ببینی در مجلس راجع به همین موارد چگونه بحث میشد که به اینجا رسید.
Iran, Islamic Republic of
اگه قانون طوریه که بشه دزدی کرد اصول و اصلاحی نداره یه جای کارمشکله. اینجا از کرسنت و استات اویل حرف هست جز 3 هزار میلیارد سال 90 و چند تای دیگه.تو خود اصولی ها هم پر از آقا زاده است.اونا همشون خوش اند و ما هنوز درگیر آقا زاده خوب و بدیم.
Iran, Islamic Republic of
حب الشی یعمی و یصم علاقه به چیزی انسان را کر و کور می کند در زمان امیر المومنین با ان عظمت دزدی شد ولی حضرت قاطعانه بر خورد کردند ولی در زمان خاتمی یک ریال دزدی نشد !!!!!!!!!!!! یا للعجب چه کسی 300 میلیون از شهرام جزایری گرفته بود؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خودشونوبرای کار اساسی مالی تو این روزاگرم میکردند. یکسری هم رفتن فعالیت اپوزیسیون خارجی رو هماهنگ کنن
Iran, Islamic Republic of
ببخشید نمی دانم شما در کپر زندگی میکنید یا در چادر اما امیدوارم واقعا از جانب افرادی که نون شب برای خوردن نداشته و ندارند اینقدر از رفاه زدگی دوران خاتمی راحت حرف نزنید.
Iran, Islamic Republic of
رفاه نسبیه ،منظور بنده مقایسه بین دولتهای دیگه بوده چون گرانی کمتر بود منظور بهشت برین نبوده که،خاطره تلخ گرانی و تورم شدید دولتهای بعدی قابل انکار نیست
Iran, Islamic Republic of
حتی بالای ۷۰ درصد سیستان و بلوچستان وشهرستانهاش که اکثر مردمش زیر خط فقرن به روحانی رای دادن باوجود وعده های اقتصادی کاندیدای مقابل ، این معنیش چیه؟یعنی ناراضی بودن از دولت قبلی
Iran, Islamic Republic of
مساله حادثه قطار نیشابور در دوران خاتمی فراموش شد و غبار فراموشی را اصلاحاتچیها روی آن پاشیدند . اگرچه میتوان گفت دزدی نبوده بلکه قربانی شدن ۳۰۰ نفر از مردم کشورمان بود
Iran, Islamic Republic of
اگر هر اتفاقی را به دولتی نسبت دهیم پس حادثه پلاسکو هم مربوط به شهرداریه که پیش بینیش هم کرده بود.همه چیز را قاطی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
مقصر حادثه پلاسکو وزارت کار بود.
Iran, Islamic Republic of
نه فقط وزارت کار نبود سیزده نهاد دیگه هم بودن ازجمله بنیاد مستضعفان و بیمه و مدیرعامل ساختمان و شهرداری واتش نشانی و متصرفین مغازه ای که اتش سوزی درآن انجام شد و غیره ،ضمنا حادثه صددرصد غیرعمدی بود
سلام
Iran, Islamic Republic of
نامه جناب روحانى در اعتراض به عدم پاسخگويى به خسارتهاى عظيم كرسنت از طرف خاتمى ، به اين استاد معظم نرسيده؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاید شما قشر ضعیف در رفاه بودید اما رقم فساد اقتصادی خیلی بیشتر زمان احمدی نژاد بود . خیلی برای تطهیر زحمت نکشید دوربین اختراع شده فیلم وعکس هست و همینطور اینترنت .
Iran, Islamic Republic of
وقتی نوسان قیمت بنزین و دلار کم باشه و دولت به اقلام و انرژی یارانه بده خودبه خود اوضاع بهتره،.....
Iran, Islamic Republic of
فرض که احمدی نژاد خوب یا بد وقتی به جای کنترل تورم اضافش کنه و موجب گرانی بشه و مردم ناراضی بشوند چه فایده داره!؟
Iran, Islamic Republic of
قشر ضعیف در دوران خاتمی در رفاه بودند تو کپر زندگی نمی کردند بچه هاشون مدرسه زیر چادر نمیرفتند و نزدیک همه روستاها درمانگاه و گاها بیمارستان بود و کسی بخاطر بیماری به خاطر فقر ازبین نمیرفت و.... کلا یا معنی رفاه رو نمیدونید یا قشر ضعیف رو . من طرف هیچ دولتی نیستم اما با تعصب خودمون رو فریب ندیم تو همشون فساد کم و بیش بوده و هست . انشالله تو بعدی کمتر باشه.
Iran, Islamic Republic of
اگه کپر نشینها ازفقر دراومدن و روستاها آباد شد ومردم راضی بودن چرا اکثریت مردم حتی بسیاری از روستاییها رفتن به روحانی رای دادن اونم دوبار؟
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد بیشترین خدمات را به روستائیان و طبقات محروم جامعه ارائه کرد.
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطور بوده پس چرابسیاری از روستاییهای مناطق محروم هم حتی به روحانی رای دادن؟!
سعیده
Iran, Islamic Republic of
اگه منظورت قشر ضعیف خودته که هیچی اما ما به عنوان کسی که خط فقر رو رد کردیم رفتیم صفحه بعد(!) اصلا هم اوضاع خوبی نداشتیم! همینطور که الان نداریم ....
Iran, Islamic Republic of
مثلا تو سال 91 که قیمت ها بالا رفت و شما هم جزیی از مردم بودید چیزی از گرانی که محصول آن مستقبل تحریم بود حس نکردید و تو دولت بعدی حس کردید!؟
Iran, Islamic Republic of
سال 91 اوضاع اقتصادی مردم از امروز خیلی بهتر بود اوضاع اقتصادی فعلی واقعا" کمرشکن است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شاخص فلاکت سال نودویک 41.6 درصد و درسال نود وهفت،38.9 ،این به این معنیه که اون زمان هم وضعیتمون دست کمی از الان نداشت و....
Iran, Islamic Republic of
البته امسال این شاخص ازسال 91 و97 خیلی بالاتر رفته و معیشت مردم بدتر شده،البته اگر دولت قبلی هم بود کار به همینجا میکشیدچون سال 91 و92 آغاز تحریمها بود و همه چی ازکنترل خارج شده بود مثل الان
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه که خیانت ها اونقدر زیاد بوده که دزدی در برابرش هیچ بوده
Iran, Islamic Republic of
بازم از خودت حرف در کردی برادر؟ برو بخواب سنگینتری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این دولت اعتدال-اصلاحات هم در این 6سال هیچ تخلف مالی از شخص احمدی نژاد پیدا نکرده والا در بوق وکرنا به گوش جهانیان میرساندید.....
Iran, Islamic Republic of
مگه از شخص خاتمی تونستن تخلف دربیارن؟اونم این اصولگراها که ثانیه به ثانیه میگردن دنبال نقطه ضعف اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
چرا بابا؛ یه قلم از خودش پیدا کردند؛ تو بوق و کرنا هم کردند؛ همین جهان هم پوشش خبری تپل داد: هفت هزارمیلیارد تومان از درآمدهای سازمان هدفمندی یارانه ها رو بجای آن که به خزانه کل واریز کنه، به حساب مردم واریز کرد!!
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه درآمد کسب کردن بعضی دولتها اینه که یارانه بده و تبلیغ کنه و قیمت ها را هم ببره بالا بعد معلوم نمیشه مابه التفاوتش چقدر بوده.
Iran, Islamic Republic of
راس گفته چون همش با دلار و یورو دزدی میکردن
سعیده
Iran, Islamic Republic of
..
طلبه قمی
......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه از شخص احمدی نژاد و حتی هاشمی تونستند فساد مالی پیدا کنند مطمئن باش از روحانی هم نمی تونند همانطور که از خاتمی نتوانستند . بحث فساد در دولته نه شخص رئیس جمهور .
Iran, Islamic Republic of
من قبول کردم روحانی و خاتمی و همه اعوان و انصار آنها پاکدست بودند و این فقر و فلاکت مردم تقصیر احمدی نژاد و امریکاییها و اورپاییها است. قشر ضعیف را اصولگراها فقیر کردند و اصلاحاتیها پولدار.
Iran, Islamic Republic of
مردم توهیچ دولتی پولدار نشدن ،فقط گاهی یه مقدار وضع بهتر بوده گاهی بدتر
احمد
Iran, Islamic Republic of
راس میگه چون 18 میلیارددلار بوده نه ریال
اکبر
Iran, Islamic Republic of
البته جناب محقق داماد نگفتند
ان دولت عملا مواضعی میگرفت که جامعه را به فساد میکشید....
Iran, Islamic Republic of
یعنی کابینه احمدی نژاد مواضعی میگرفت که همه پاک وخدایی و وارسته بودن؟!.....
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
بهتر است حسن نیت به خرج دهیم وبگوییم ایشان بی خبر تشریف دارند ....
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تو هیچ دولتی دزدی نشده ، فقط به برخی پول قرض دادند با زمان نامحدود... مگر آقای روحانی نبود که برداشت عظیم از صندوق فرهنگیان را فقط یک قرض الحسنه ساده عنوان کرد... و هیچ رسانه ای یا نخواست یا نتوانست پیگیری کند که دلیل و ضرورت این قرض چه بوده است و چه کسانی از این قرض بهرمند شدند و مردم و فرهنگیان چه نفعی از این قرض الحسنه گرفته اند ... ولی احتمالا رسانه ها ... بی نصیب نبودند...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود

چرا لینک یک مطلب کاملا متفاوت و مخالف با متن نوشتار در داخل متن طوری گذاشته شده که خواننده به اشتباه آن را به عنوان بخش از موضع جناب محقق داماد پندارد.

بر شما باد اخلاق رسانه ای ای مدعیان اخلاق و دینداری
Iran, Islamic Republic of
سطر پایین نوشته دولت خاتمی فاسد ترین دولت پس از انقلاب بود. ولی داخل متن بالا و پایین از قول محقق داماد چنین چیزی که گفته نشده بلکه تقدیر شده.حالا چگونه این تیتر آمده بالا خدا میدونه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
راست میگه کسی ریال ندزدیده چون ارزش نداره
همگی دلار و یورو دزدیدند
Germany
دزدی نشد ! درست و خیلی برای دزدی برنامه ساختند !