پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲۳

واعظی: تحریم باعث اقتدار کشور و انسجام مردم شده

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 706380
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تحریم ها باعث ممانعت در پیشرفت کشور نشده اما بدان معنا نیست که مردم مشکل ندارند.
واعظی: تحریم باعث اقتدار کشور و انسجام مردم شده
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری لامرد تصریح کرد: امروز تحریم ها باعث ممانعت از برنامه ریزی ها در کشور نمی شود و شاهد پیشرفت ها در بسیاری از زمینه های می باشیم و این بدان معنا نیست که مردم هیچ مشکلی ندارند.
 
وی با بیان اینکه شرایط تحریم ها باعث اقتدار ایران و انسجام بیشتر مردم و مسئولان شد و شاخص های اعلام شده از سوی استاندار فارس در زمینه های مختلف را امیدوار کننده دانست.

وی ضمن تاکید بر حفظ و استمرار انسجام ملی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود ، گفت: تقسیمات کشوری اخیر در استان فارس بدون حاشیه اجرا شد و هوشمندی مسئولان و مردم بود که این تقسیمات کشوری انجام شود و باعث شادی بیش از یک میلیون نفر در استان فارس شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستانهای لامرد و مهر، گفت: لامرد و مهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده که امروز همه از مهندسان، کارگران، نخبگان و مسئولان تلاش دارند تا با دلسوزی این طرح ها به بهره برادری برسد و این وحدت و همدلی، انگیزه دولت را برای کار کردن مضاعف کرد و این منطقه جنوب استان فارس نسبت به سالهای ۶۰، توسعه چشمگیری داشته است.

وی پیشرفت پروژه ها بازدید شده در این منطقه را مطلوب ازریابی کرد و گفت: قول می دهم که پروژه های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد بود که توسط خیراندیش در حال ساخت می باشد و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم ، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه افتتاح سالن ترمینال فرودگاه لامرد، مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان و کارخانه آلومینیوم جنوب در روند رو به رشد این منطقه موثر خواهد بود ، بیان کرد:بهره  برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب باعث تحول چشمگیر در این منطقه می شود و با برنامه ریزی که در این بخش انجام شده، توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دست باعث جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده عظیم، اشتغالزایی چند برابر و باعث توسعه استان فارس و این منطقه خواهد شد.

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این پروژه ها در سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس و این منطقه به بهره برداری برسد.

در ابتدای این نشست نیز سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولان دولت تدبیر و امید در تزریق اعتبارات ملی به این منطقه، افزود:  پایان گام اول انقلاب مصادف شد با پایان محرومیت زدایی شهرستاهای لامرد و مهر و در آغاز گام دوم انقلاب با بهره برداری از طرح های بزرگ، صنعتی شدن لامرد و مهر رقم می خورد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عین همین حرفها رو دولت قبل میزد و اینها مسخره میکردن!
تهمت کاسبان تحریم میزدن!
United Arab Emirates
کاسب داریم تا کاسب
حامد
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز دولت تشکیل داده بودن تا تحریم ها را بردارند می گفتند رفتار دولت احمدی نژاد و نظام عامل تحریم هست حالا تحریم شده عامل اقتدار و انسجام ایران. .....!!!
Iran, Islamic Republic of
واعظی: تحریم باعث اقتدار کشور و انسجام مردم شده

اگه اینارو نگن چی بگن؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
خب این که همون حرفای منتقدان دولت، دلواپسا و احمدی نژاد نیست که شما با فحش بهشون رای اوردین...

هان؟؟؟؟؟ دولت راستگویان بود یا .....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
کارخانه چوب چوکا در استان گیلان در طی سالیان با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا به فعالیت خود ادامه داده بود. اما از سال 95 چرخ‌های حرکت کارخانه کند و کندتر شد تا جایی که امروز هم تعدیل نیرو کرده است و هم 3 ماه از نگرفتن حقوق بقیه پرسنل کارخانه گذشته است. امید کارگران این کارخانه به دستگاه قضایی است. زیرا دولتی‌ها تا به حال نسبت به مطالبه بحق کارگران بی‌توجه بوده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
پهپادهای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا به اراده الهی و با دست جوانان متخصص ساقط شدند تا دشمنان نتوانند از کشورمان جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات کنند. نوچه صهیونیست‌ها یعنی مدیر آمدنیوز مثل موش در قفس افتاد تا ضرب شستی به دشمنان باشد .
Iran, Islamic Republic of
جوانان غیرتمند و مجاهد عراق عزیز! تنها راه نجات کشور عراق از فتنه‌های آمریکایی‌ اخراج جاسوسان آن‌ها و بستن لانه‌ فساد جاسوسی شیطان بزرگ است. در ضمن کشوری که سال‌های متمادی گرفتار جلاد خون‌آشامی چون صدام پلید، تکفیری‌ها و شیطان ا‌کبر بود مشکلاتش به سرعت قابل حل نیست. دشمن مشکلات را وسیله آشوب قرار ندهد.
Iran, Islamic Republic of
جناب رییس دفترتحریم های دولت خودی مردم را به ستوه آورده است برای شماها اقتدار شدهو برای مردنم بدبختی وفقر حاصل شده است
Romania
......
اروپا ازسال 1357 تاکنون به همراه آمریکا دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمن درجه یک ملت ایران بوده است و همچنان نیزادامه دارد.
falafel
اِِ اِ آِ آقا مگه همه ی تحریم ها بالمره تکرار می کنم بالمره لغو نشده بود؟...
Iran, Islamic Republic of
احسنت شما چقدر با هوشید با یه تیر دو نشان زدید تصویب برجام موجب اقتدار کشور شد و ماندن تحریمها نیز به آن اقتدار افزود.
Iran, Islamic Republic of
پشت میز نشستن دولت، دولتمردان، مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم را حل نمی‌کند
Iran, Islamic Republic of
بودن، یا نبودن: مسئله این است
آیا شایسته‌تر آن است که به تیر و تازیانهٔ برجام و پروتکل الحاقی جفاپیشه تن دردهیم، یا این که ساز و برگ نبرد برداشته، به جنگ تحریمهای فراوان رویم .
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز افتضاحی مثل برجام را میخواستند به رهبری نسبت دهند که نگرفت . حال می خواهند از این فضاحت دفاع کنند و روی این ... را گل آرایی کنند و تحویل مردم دهند.....
شموس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب واعظی :
اگر بدون تکلف پشت سر رهبری بودید و اقسام برجا مهای بی فرجام را بر سر این ملت نمی آوردید آن وقت قدرت فوق العاده این انقلاب را درک می کردید ........
لطفا سکوت
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز کجا بودی جناب واعظی؟
افتخار شما که قدم زدن با جان کری بود!.....
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز این جماعت می گفتند تحریم ها پدر مردم را درآورده حالا میگن باعث اقتدار می شود....