پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
روایتی متفاوت از دوران ریاست جمهوری هاشمی‌رفسنجانی؛

آغاز ثبت‌نام اکران«شورش علیه سازندگی» +تیزر

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 706322
کارگردان این مستند تلاش کرده با روایت‌ها و صحنه‌های دیده‌نشده‌ای از تاریخ معاصر ایران به بررسی علل و عوامل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شورش‌ها در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بپردازد.
آغاز ثبت‌نام اکران«شورش علیه سازندگی» +تیزر
به گزارش جهان نيوز، اکران مستند «شورش علیه سازندگی» به کارگردانی مصطفی شوقی در دانشگاه‌های کشور آغاز شد.

این فیلم مستند به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر در «خانه مستند انقلاب اسلامی» ساخته شده است و نگاهی به شورش‌های اجتماعی در شهرهای مشهد و اسلامشهر در دهه ۷۰ شمسی دارد. کارگردان این مستند تلاش کرده با روایت‌ها و صحنه‌های دیده‌نشده‌ای از تاریخ معاصر ایران به بررسی علل و عوامل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شورش‌ها در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بپردازد.

 

این مستند ۸۰ دقیقه‌ای که حاصل دو سال کار پژوهشی و تولیدی است که دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سال ۶۸ تا ۷۶ شمسی را روایت می‌کند.

فعالین فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.ekranet.ir برای ثبت‌نام این مستند برای اکران دانشگاهی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با مشی هاشمی موافق نبودم ولی این کار درست نیست