کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استراماچونی تهدید به جدایی کرد

15 آبان 1398 ساعت 6:00

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی پرگل تیمش برابر صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: با وجود این پیروزی به خاطر مشکلاتی که وجود دارد امکان ادامه کار را نداریم.


به گزارش جهان نیوز، روز دوم از هفته  دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۵ بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید. محمد دانشگر(۱۰)، شیخ دیاباته(۲۱)، مهدی قائدی(۲۶)، وریا غفوری(۳۱) و میلیچ(۷۲) برای استقلال گل زدند.آندره استراماچونی پس از این دیدار به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این چند ماه همراه من بودند و هر چه خواستم اجرا کردند. ما مقابل تیمی بازی کردیم که فقط به پرسپولیس باخته بود. نمی دانم چقدر روی دروازه این تیم موقعیت ایجاد کردیم. خیلی خوب بودیم و می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. 

وی ادامه داد: متاسفانه در روزی که خیلی ها برای استقلال خوشحال هستند. من قبول کردم که با استقلال کار کنم و با این تیم قرارداد امضا کردم. بازیکنانم با همه مشکلاتی که داشتند تمرین کردند اما امکان ادامه دادن با این شرایط وجود ندارد. بازیکنان من از ابتدای فصل تا حالا دریافتی نداشته اند. حتی برخی بازیکنان برای حاضر شدن در محل تمرین پول ندارند. 

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان ادامه داد: همه اش وعده می دهند که امروز درست می شود و فردا درست می شود. اما برای من این امکان را وجود ندارد که بتوانم ادامه دهم. تمام هواداران و آنهایی که استقلال را دوست دارند باید واقعیت را بدانند. ما هفته پیش نتوانستیم تمرین کنیم چرا که زمین تمرین را نداشتیم. دو روز پیش در شرایطی از تمرین رفتم که نتوانستم دوش بگیرم. 

وی ادامه داد: نمی خواستم این حرف ها را قبل از این بازی بزنم. اجازه دادم این بازی را برگزار کنیم تا همه بدانند استقلال چه کیفیتی دارد. اما اگر این شرایط برای دو هفته آینده ادامه داشته باشد متاسفانه نمی توانم به کارم ادامه دهم. 

استراماچونی ادامه داد: ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از حرف هایی که زدم دیگر نمی شود در مورد سایر موارد صحبت کرد. در فوتبال قوانینی وجود دارد.

وظایفی هست که باید انجام شود. قوانین از سوی فیفا تعیین می شود. برخی بازیکنان می خواستند در این چهار ماه در تمرینات شرکت نکنند. اما من با آنها صحبت کردم و گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و باید بیایید چه با پول و چه بی پول. کاپیتان من هم در این مورد کار کرد روی ذهن بازیکنان. اما چهار ماه است که هیچ دریافتی نداشته ایم. 

وی ادامه داد: بازیکنان من چهار ماه است حرف گوش کردند و بدون دریافتی تمرین و بازی کردند. هیچکس هم در این مدت سراغی از ما نگرفتند. در هفت بازی اخیر دیدید که تیم ما چه کیفیتی داشت. این مشکل قبل از بازی با تراکتور هم بود اما من به آنها گفتم که باید توانشان را بگذارند. قول دادند که این مشکلات بعد از بازی تیم ملی برطرف شود.


کد مطلب: 706321

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706321/استراماچونی-تهدید-جدایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com