جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 706315
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین است و هم‌وطنان سفر خود را به روزهای دیگر موکول کنند.
ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه
به گزارش جهان نيوز، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز و شهرهای عبوری این محور فوق سنگین است و شاهد پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف این محور هستیم. 

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در برخی نواحی و شهرهای عبوری این محور نیز با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و خودروها بدون گره و یا پس زدگی بار ترافیکی از این محورها عبور می‌کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از آغاز مسافرت با استعلام وضعیت راهها و اطمینان از نبود بار ترافیکی وارد محورها شوند و با مدیریت زمان سفر زمان مسافرت خود در هنگام آغاز و بازگشت مدیریت کنند.

وی اذعان کرد: هموطنانی که تاکنون اقدام به آغاز سفر نکردند دسفر خود را به روز آینده موکول کنند زیرا با ورود به محورها با ترافیک های سنگین مواجه شده و چندین برابر زمان معمول باید برای رسیدن به مقصد زمان صرف کنند.

محبی بیان کرد: هموطنانی که در محورها هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب،با شکیبایی صبر و حوصله رانندگی کرده و با عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و... همچنین عدم عبور از شانه های خاکی، رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان همان رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
ملت مقاوم ایران میروند جوج بزنند!!!