کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادای احترام لیگ به استراماچونی پر گل

14 آبان 1398 ساعت 18:02

در ادامه هفته دهم لیگ برتر تیم استقلال مقابل نفت آبادان به پیروزی پر گل رسید و به رده سوم جدول صعود کرد.


به گزارش جهان نیوز، در ادامه هفته دهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت آبادان رفت که  بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.استقلال  بازی سراسر هجومی و زیبایی را ارایه کرد و صنعت نفت هم حرفی برای گفتن نداشت. این در حالی است که صنعت نفت در 9 مسابقه گذشته اش فقط 4 گل خورده بود!

این پنجمین برد متوالی استقلال در لیگ برتر است و آبی پوشان با این پیروزی 18 امتیازی شدند و به رده سوم جدول لیگ صعود کردند و در فاصله یک امتیازی پرسپولیس و 3 امتیازی سپاهان صدرنشین قرار گرفتند. استقلال ایتالیایی زیبا، هجومی و تماشاگر پسند بازی می کند. استراماچونی قبل از مسابقه گفته بود این مسابقه تست بلوغ استقلال خواهد بود و آبی پوشان  از این تست بلوغ سربلند بیرون آمدند و تبدیل به تیمی 5 ستاره شدند. صنعت نفت هم در این مسابقه تسلیم محض استقلال شد.

اکنون لیگ برتر با حضور مربی با دانشی مثل استراماچونی تفکر فوتبالی خود را به فوتبال ایران وارد کرد و لیگ برتر به این مربی امروز ادای احترام می کند.

داور: محمدحسین زاهدی فر

کمک داوران: علی میرزابیگی  - سعید قاسمی
کارت زرد: دیاباته( استقلال ) ناصر سالاری، سید محمد قریشی، مهدی حنفی( صنعت نفت آبادان)
کارت قرمز:-

گل:محمد دانشگر(دقیقه 8) شیخ دیاباته( دقیقه 20) مهدی قائدی( دقیقه 26)وریا غفوری( دقیقه 31) میلیچ( دقیقه 72) استقلال

ترکیب استقلال:سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته( از دقیقه 69 سید سجاد آقایی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی( از دقیقه 55 آرش رضاوند)، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی( از دقیقه 80 رضا آذری) و محمد دانشگر
سرمربی: آندره استراماچونی

ترکیب صنعت نفت آبادان:ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی ال کثیر، طالب ریکانی( از دقیقه 46 مهدی حنفی)، محمدرضا غبیشاوی( از دقیقه 46 رضا جیره)، مصطفی احمدی، مسلم مجمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری( از دقیقه 65 فاخر تهامی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ


کد مطلب: 706311

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706311/ادای-احترام-لیگ-استراماچونی-پر-گل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com