چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۲

مجازات راننده جنجالی پورشه مرگ اصفهان

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 706296
اسماعیلی گفت: در رابطه با تصادف پورشه سوار در اصفهان بوده که برخی گفتند دادگاه اصفهان فرد متهم را به پرداخت دیه و مجازات جایگزین حبس محکوم کرده است که اشتباه است.
مجازات راننده جنجالی پورشه مرگ اصفهان
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی قوه قضائیه در ادامه دوازدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: در رابطه با تصادف پورشه سوار در اصفهان بوده که برخی گفتند دادگاه اصفهان فرد متهم را به پرداخت دیه و مجازات جایگزین حبس محکوم کرده است که اشتباه است.

اسماعیلی ادامه داد: دادگاه راننده را به پرداخت دیه یک نفر و پرداخت ۱۰ فقره دیه جراحات و سه سال حبس که یک سال آن تعلیق شده، محکوم کرد و چون پول دار بوده و سفر خارج از کشور داشته دو سال ممنوع الخروج شد.

وی گفت: این فرد به مطالعه دو کتاب در رابطه با کرامت انسان و چهار شبانه روز در ماه، کار در مراکز بهزیستی و نگهداری از معلولان حوادث رانندگی محکوم شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ukraine
همش سه سال ؟ دیگه را هم که باباجونش می دهند اینم شد مجازات؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از حکم صادره به نظر می رسد خوب است متهمینی که جرم های اینچنینی دارند به مراکز توانبخشی برای خدمت مجبور شوند. زیرا هم با مشکلات تعدادی از هموطنان آشنا می شوند و هم دولت مجبور نیست مخارج زندان آنها را تقبل کند.