جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۶۷
روحانی در افتتاح کارخانه نوآوری آزادی:

باید مذاکرات در هر سطحی و با هرکسی انجام شود/ دنیا ما را باور دارد و راه برای مذاکره باز است/ نامه نگاری آیت الله هاشمی با صدام باعث آزادی اسرا شد

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 706266
رئیس جمهور گفت: باید گفتگو و مذاکرات در هر سطحی با هر کسی انجام شود و الان در شرایطی هستیم که دنیا ما را باور دارد و راه برای مذاکره باز است.
باید مذاکرات در هر سطحی و با هرکسی انجام شود/ دنیا ما را باور دارد و راه برای مذاکره باز است/ نامه نگاری آیت الله هاشمی با صدام باعث آزادی اسرا شد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری آزادی، ایجاد 300 هزار اشتغال در شرکتهای دانش بنیان را بسیار ارزنده دانست و اظهارداشت: شرکتهای دانش بنیان با تولید علم و درآمد، قدرت، رفاه و عزت می آفریند و باید بین سرمایه گذار و شرکتهای نوپا پیوند ایجاد کرد.

دکتر حسن روحانی، بهره برداری از کارخانه نوآوری آزادی را افتخارآمیز دانست و گفت: اینکه امروز در فعالیت صنعتی و خدماتی، از حالت سنتی خارج می‌شویم موضوعی بسیار خوب و مهم بشمار می‌رود.

رئیس جمهور با بیان اینکه معمولاً کارخانه‌هایی که در کشور افتتاح می‌شود در بخش‌های مختلف صنعتی مانند فولاد، مس، گاز، نفت، پتروشیمی و نساجی است، اظهار داشت: امروز در بحث افتتاح کارخانه وارد فاز نو و جدیدی شده‌ایم و این کارخانه با آنچه در گذشته به بهره‌برداری می‌رسید، تفاوت دارد.

دکتر روحانی افزود: این مجموعه یک کارخانه نوآوری است و این بسیار حائز اهمیت است چرا که در کارخانه‌های معمولی نوآوری‌های قبلی عملیاتی می‌شود، یعنی نتایج گام‌های گذشته به عمل می‌رسد اما در این کارخانه ایده‌های نو پدید آمده و آفریده می‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: در این کارخانه شرکت‌های استارت‌آپ و  جوانان نوآفرین‌ تلاش و فعالیت کرده و در کنار آنها شتاب‌دهنده‌ها یاری‌گری می‌کنند و در کنار هم کار را به پیش می‌برند تا در پیچ و خم‌های اداری متوقف نشوند.

دکتر روحانی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های نوآورانه نیاز به فرهنگ، زیرساخت و همکاری دارد، گفت: همفکری، هم‌آوایی و همکاری باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های ارایه شده در جلسه با مسئولان این مجموعه و شتاب‌دهنده‌ها و سرپرست های شرکتهای استارت‌آپ‌، اظهار داشت: معمولاً در صنعت، فناوری و علم دنباله‌رو هستیم  به گونه‌ای که در علوم جدید، کشورهای صنعتی و پیشرفته گامی را برداشته‌اند و ما می‌خواهیم آن را دنبال کرده و مانند آنها اقدام کنیم، اما در این مجموعه می‌توانیم نوآوری را به معنای آنکه دیگری آن را انجام نداده و در آن اولین هستیم، داشته باشیم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه کسی که رساله دکترا می‌نویسد باید مطلبی نو ارایه کند و ایده‌ای جدید را به ثمر برساند، اظهار داشت: بر این اساس می‌توانیم با استفاده از شرایط بوجود آمده در برخی امور پیشتاز باشیم، به گونه‌ای که ایده‌ای را به مرحله عمل، تولید و ارایه به بازارهای داخلی و خارجی برسانیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: افتخار دولت های یازدهم و دوازدهم این است که گام‌های خوبی را در این عرصه برداشته است؛ البته ممکن است این تلاش‌ها کامل نبوده یا کمتر از انتظار نسل جوان باشد، اما در مجموع یک حرکت بسیار خوبی به انجام رسیده است.

دکتر روحانی با بیان اینکه تمامی مجموعه‌های استارت‌آپی فعال در این کارخانه به نوعی کارشان به پیشرفت آی‌سی‌تی و پهنای باند مربوط است، گفت: اگر پهنای باند وجود نداشت، بسیاری از این امور امکان تحقق پیدا نمی‌کرد و این در حالی است که دولت برای اینکه امروز بتوانیم در حوزه پهنای باند امکانات لازم را داشته باشیم، فشارهای بسیاری را تحمل کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هنگامی که در یک منطقه به جای راهی معمولی آزادراه ایجاد می‌شود به همان اندازه که در امور تسهیل ایجاد می‌کند، به طور طبیعی مشکلات هم بیشتر می‌شود، گفت: ما باید تلاش کنیم در هر عرصه‌ای مشکلات را کاهش دهیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه با افتتاح کارخانه نوآوری آزادی کار عظیم و بزرگی صورت گرفته خاطر نشان کرد: اینکه در این مجموعه همه فعالان نوآور در یک سالن در کنار هم قرار دارند، بسیار حائز اهمیت است، چرا که اینگونه می‌توانند همدیگر را بهتر شناخته و از یکدیگر یاری بگیرند و این اشتراک مهم و به نوعی مصداق دستور قرآن در زمینه تعاون و همکاری است.

رئیس جمهور افزود: مهندسی ساختمان، اولین فضا را برای همکاری بوجود می‌آورد و نحوه طراحی ساختمان می‌تواند در پیشبرد امور کمک‌کننده باشد.

دکتر روحانی با اشاره به برخی گلایه‌ها از سوی فعالان حوزه نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ مبنی بر اینکه برخی وزارتخانه‌ها هنوز در روش‌های سنتی باقی مانده و به سختی شرایط نو و فعالیت‌های نوآورانه را می‌پذیرند، گفت: مطمئناً ایجاد این زیست بوم جدید در کشور نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و باید تلاش کنیم این محیط جدید را در عرصه‌های مختلف معرفی کرده و بشناسانیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مطمئناً دنیای آینده با دنیای امروز جهان متفاوت خواهد بود و سبک زندگی هم بر این اساس تغییر خواهد کرد. همانطور که زمانی که تلفن همراه به ایران آمد، هیچ‌کس باور نمی‌کرد که روزی موبایل به تحولی در زندگی مردم تبدیل شده و به گونه‌ای شود که این وسیله دوست همراه افراد از صبح تا شب باشد، اما امروز اکثر مردم یک دوست و یار جدیدی دارند که البته می‌تواند کمک‌کننده و یا منحرف‌کننده باشد.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در کاهش تعهدات برجامی خود از اردیبهشت‌ماه امسال اشاره و تأکید کرد در کنار حرکت مذاکراتی و اقدامات سیاسی اقدامات عملی را آغاز کردیم و اعلام کردیم که برجام که تعهدی چند جانبه است و همه باید اجرا کنند و یکسال صبر کردیم و مهلت دادیم و سپس اقدامات خود در خصوص کاهش تعهدات برجامی را آغاز کردیم.

رئیس جمهور با تشریح گام‌های جمهوری اسلامی ایران در کاهش تعهدات برجامی، گفت: در برجام مقدار ذخیره‌سازی اورانیوم غنی‌سازی شده محدودیتی داشت که باید غنی‌سازی انجام شده و بیشتر از 300 کیلو را می‌فروختیم که در گام اول این محدودیت را برداشته و هر چه غنی‌سازی شود، ذخیره می‌کنیم.        

دکتر روحانی ادامه داد: در برجام متعهد شدیم غنی‌سازی از 3.67 بالاتر نرود، اما در گام دوم کاهش تعهدات این محدودیت غنی‌سازی را برداشتیم و الان تعهدی نداریم که تنها در این سطح غنی‌سازی کنیم و در گام سوم نیز در زمینه تحقیق و توسعه چارچوب‌هایی پذیرفته بودیم که در گام سوم آن تعهدات را کنار گذاشته و هر گونه تحولات علمی، تولیدات سانتریفیوژ مقدار و زنجیره را انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور سپس با اعلام آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد به کشورهای 1+4 و دوست اعلام می‌کنیم که فعالیت جدید ما با نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهد بود و گام چهارم همانند گام‌های قبلی قابل بازگشت است و هر زمان که آنان به تعهدات اول ژانویه 2017 خود بازگردند ما نیز به تعهدات خود در این تاریخ باز خواهیم گشت.

وی با بیان اینکه طبق برجام قرار بر این شد که 1044 سانتریفیوژ در فردو بچرخند، اما گازی تزریق نشود، تصریح کرد: از فردا گازدهی در فردو آغاز می‌شود که ممکن است با آغاز این گام سر و صداهایی ایجاد کنند و از حساسیت آنها نسبت به فردو باخبریم، اما هر وقت که آنها به تعهدات خود عمل کنند، این گام قابل بازگشت است و باید بدانند که نمی‌توانیم یکجانبه به برجام پایبند باشیم، اما آنها اقدامی نکنند.

دکتر روحانی با بیان اینکه به تمام مذاکرات پشت پرده برای حل و فصل موضوع متعهد هستیم تا به جلو حرکت کنیم، تصریح کرد: برخی از کشورها تلاش کردند که قبل از امروز به نتیجه برسیم، اما ناچاریم گام چهارم را از فردا برداریم و ظرف 2 ماه آینده فرصت مذاکره وجود دارد تا به راه‌حل درستی دست یابیم  تا کل تحریم‌ها از جمله بخش فلزات و بیمه برداشته شود، نفت را به راحتی بفروشیم و از پول‌هایمان در بانک‌ها استفاده کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مطمئناً راهی که انتخاب کردیم، مسیری درست است و دنیا بداند ملت ایران همچنان که ملتی مقاوم و اهل ایستادگی است، اهل مذاکره و گفتگو نیز هست.

دکتر روحانی افزود: همچنان که امروز در این کارخانه، شتاب‌دهنده‌ها و ارایه‌کنندگان طرح‌های نو حضور دارند در وزارت خارجه نیز شتاب‌دهنده‌ها و طراحان طرح‌های نو داریم و ان‌شاء الله نتیجه نهایی به نفع ملت ایران خواهد بود.

رئیس جمهور خطاب به نوآوران و فعالان عرصه نوآوری، گفت: شما امروز کار بسیار بزرگی را به انجام رساندید و دولت نیز کماکان مانند گذشته در خدمت شما خواهد بود.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در معاونت علمی شخصیتی همانند دکتر ستاری حضور یافت که کار شرکت‌های دانش‌بنیان را باور داشت و به خوبی می‌شناخت که کار بسیار بزرگی است، گفت: همه وزرا و دستگاه‌ها آماده یاری‌رسانی هستند و همه وزرا و اعضای هیأت دولت باید از این مرکز بازدید کنند.

وی با تأکید بر اینکه دنیای فناوری یک وادی محدود نبوده بلکه دنیایی بزرگ و وسیع است، ادامه داد: زمانی بود که وقتی پشت تریبون می‌رفتیم برخی فکر می‌کردند که مرتکب جرم شده‌ایم و باید بالای منبر رفت. آغاز تحولات سخت است و سنت‌گرایان و کسانی که تفکرات قدیمی دارند به سختی می‌توانند شرایط جدید را درک کنند که البته شرایط زمانه خود را تحمیل می‌کند.

دکتر روحانی با بیان اینکه ابتدا باید این فرهنگ را به سرمایه‌گذار منتقل کنیم که با سرمایه‌گذاری در این بخش ایجاد سرمایه بیشتر و راحت‌تر است، گفت: می‌توان با علم و فناوری تحول بسیار بزرگی در اقتصاد و اشتغال بوجود آورد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایجاد 300 هزار اشتغال با حدود 4500 شرکت دانش‌بنیان و درآمد 90 هزار میلیارد تومانی و تقریباً به اندازه بودجه کل کشور، بسیار مهم است، تصریح کرد: این مهم می‌تواند قدرت، رفاه و تحول در زندگی مردم ایجاد کند. چرا که هر که دانا است، تواناست و شرکت‌های دانش‌بنیان و علمی هستند که می‌توانند به ما در همه زمینه‌های نظامی، زندگی روزانه، صنعت، کشاورزی و خدمات، قدرت دهند.

دکتر روحانی تأکید کرد: با توجه به شرایط تحریم، شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از همیشه  برای عزت، حیثیت و ایستادگی کشور، ارزش و اهمیت دارند.

رئیس جمهور تأکید کرد: تنها با شعار مقاومت، مقاومت درست نمی‌شود، بلکه در سایه علم، دانش، تلاش، کار و مذاکره، مقاومت بوجود می‌آید و اینها با همدیگر منافاتی ندارد و مقاومت زمینه را برای مذاکره آماده می‌کند تا از مقاومت بهره‌برداری نماییم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه 8 سال دفاع کردیم اما در 31 سال پس از آن در حال مذاکره برای این جنگ هستیم، گفت: در سفر سال گذشته به عراق از محورهای مذاکرات با مقامات این کشور، آثار و اختلافات جنگ 31 سال قبل بود و شاید سال‌ها مذاکره برای رسیدن به اهداف نیاز داشته باشیم.

رئیس جمهور همچنین به نامه‌های آیت‌الله رفسنجانی به صدام برای آزادسازی اسرای ایرانی در عراق، اشاره کرد و افزود: در ابتدا به اصالت نامه‌های صدام شک داشتیم، اما بعد از مذاکرات به توافق رسیدیم و همه اسرا آزاد شدند و درباره تمام سرزمین‌های مورد بحث به نتیجه رسیدیم و در نهایت با این مذاکرات بود که در سازمان ملل موفق شدیم عراق را به عنوان آغازگر جنگ محکوم کنیم.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه فرق شرایط تحریمی ظالمانه، غلط و غیرقانونی کنونی با گذشته در این است که ما می‌گفتیم تحریم‌ها ظالمانه است، اما کشورهای دیگر قبول نمی‌کردند و با ما هم‌آوا نبودند، تصریح کرد: اما امروز به جز چند کشور همه با جمهوری اسلامی ایران هم‌آوا هستند که تحریم‌ها غلط، ظالمانه و غیرقانونی است و تمامی کشورها حتی اروپا نیز اقدامات آمریکا را محکوم می‌کند و این امتیاز ماست که دنیا با ما هم‌آوا، هم‌سخن و هم‌فکر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم‌های خطرناک به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران بود، اما تسلیم نشدیم، خاطر نشان کرد: سخت‌ترین شرایط را در سال 97 داشتیم که توانستیم مشکلات را مهار کنیم و از 13 آبان سال گذشته که آمریکا تحریم‌های خود را اجرایی و عملیاتی کرد تا 13 آبان امسال شرایط در کنترل تورم رشد اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی بهتر شده است.

دکتر روحانی با بیان اینکه آمریکا می‌خواست ما را بشکند و تسلیم و تحقیر کند، تأکید کرد: تسلیم شدن و پذیرش حقارت زشت است و این ایستادگی که مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس جمهور با طرح این پرسش که این ایستادگی چه زمانی حل خواهد شد، ادامه داد: باید گفتگو و مذاکرات در هر سطحی با هر کسی انجام شود و الان در شرایطی هستیم که دنیا ما را باور دارد و راه برای مذاکره باز است.

دکتر روحانی با اشاره به سفر سال جاری خود به سازمان ملل تأکید کرد: به جای اینکه ساختمان سازمان ملل مرکز تحولات سیاسی شود، اما اتاق محل اقامت هیأت ایرانی مرکز تحولات سیاسی شد که این افتخار ملت ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملاقات روسای جمهور سایر کشورها با هیأت ایرانی به معنای مقاوم بودن ملت ایران است، ادامه داد: وقتی رئیس جمهوری، نمایندگی ملتی با عظمت را دارد، این نشانگر عظمت آن رئیس جمهور است و تمام ذکر و فکر روزنامه‌ها و رسانه‌های دنیا این بود که از اتاق محل اقامت رئیس جمهور ایران چه خبری بیرون می‌آید.

دکتر روحانی با بیان اینکه قدم‌های برداشته شده در گذشته در نیویورک به ثمر نرسید اما این به معنای آن نیست که باید مأیوس شویم بلکه این راه ادامه دارد، تأکید کرد: در نیویورک به دنبال دو هدف بودیم، یکی اینکه آمریکایی‌ها راست نمی‌گویند و همه کشورها اذعان داشتند که ایران درست می‌گوید و ما آنان را قانع کردیم که آماده مذاکره‌ایم، ترسی نداریم و در طول 40 سال گذشته تخصص ما مذاکره بوده است.

رئیس جمهور تأکید کرد: ما اعلام کردیم که آمریکا باید رسماً اعلام کند که تحریم‌ها درست نیست و با حضور روسای جمهور 1+5 آماده مذاکره‌ایم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه برخی کشورها می‌خواستند، اینگونه تلقی کنند که ایران به عربستان حمله کرده و بنابراین آغازگر جنگ در منطقه است، ‌افزود: هدف دوم ما از این سفر این بود که توضیح دهیم حملات به عربستان ارتباطی به ایران نداشته، بلکه جنگی بین یمن و آن کشور بوده است و کشورهای مدعی این اتهامات باید دلایل و مدارک خود را مطرح کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما به جای آن اتهامات، پیشتاز طرح صلح هرمز شدیم و زمانی در منطقه تنها کسی که می‌گفت طرحی دارد آمریکا بود، اما امروز این ایران است که اعلام می‌کند طرح صلح دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تأکید کرد: به جای اینکه ساختمان سازمان ملل مرکز تحولات سیاسی شود، اما اتاق محل اقامت هیأت ایرانی مرکز تحولات سیاسی شد که این افتخار ملت ایران است............خوب نتیجه این افتخارچی بود دقیقا ؟! تحریمهای بیشتری که کدخداتون دیروز کرد ! در ضمن این محدودیت در حرکت در اطراف سازمان ملل ،که شما رومجبور به ماندن در اتاق کرد،و نتیجه دیپلم ماستی بخند وبده بره ! شما بود ،افتخار داره ؟!
Iran, Islamic Republic of
...!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
چگونه اتاق محل اقامت هیأت ایرانی مرکز تحولات سیاسی شد که حتی یک دلار از پول ما از طریق سیستم بانکی مبادله نشد؟! حتی پول آزادی گروگان هایی که شما مفت فروختید را با گونی دادند! ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حمله عراق به کویت باعث کوتاه آمدن صدام و تبادل اسراء شد.
Iran, Islamic Republic of
آفرین که زدی تو خال صدام با اینکارش می خواست
خاطرش از جبهه ایران راحت باشد واقعا رو بهشون بدهی کل تاریخ جنگ را تحریف می کنند.
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال اصحاب کهف یه شب خوابیدن راحت شدن
Iran, Islamic Republic of
همه دنیا می گویند تحریم ها ظالمانه است ، شده نتیجه 6 سال از عمر دولت و هزینه کردن سرمایه مردم ایران! اما دریغ از یک دلار سرمایه گذاری و حمایت توسط کشورهای اروپایی
Iran, Islamic Republic of
افتخار دولت شده صف درخواست دیدار در سازمان ملل!!!!
Iran, Islamic Republic of
تعداد اسرای عراقی در ایران بیشتر از اسرای ایرانی بود. یعنی شما می فرمایید وادادگی از آن وقت شروع شده؟
Iran, Islamic Republic of
رهبری همین دو روز قبل مذاکره را نفی کردند.... !!!
دهن کجی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم برای مذاکره با کسانی مثل ترامپ و پمپئو و مکرون که مضحکه عالم اند و پیش ملت خودشون اعتباری ندارند، اینقدر اصرار میکنه؟! برای محبوبیت نزد چه کسانی هی دم از مذاکره با این تحفه ها میزنی؟
عمار
Romania
مگه کسی دیونه است باشما مذاکره کنه؟!!!!!!!!!امریکا
United States
مردم به شما رای دادن آقای روحانی تا با دنیا مذاکره کنید و گرنه به کاندیدای دیگری که می خواست یارانه سیصد هزار تومانی بده رای میدان ...
خخ
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مذاکره شون با کدخدا دلار 19 هزار تومانی و پراید 50 میلیونی و گوشت 120 هزار تومانی شد.
...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
این افتخار؟؟ یه نوع دیگر هاله ی نور است !!در هرحال هی برجام خوبه هی مذاکره خوبه هی رفراندم خوبه هی حتی سایه ی جنگ خوبه...
Iran, Islamic Republic of
آزادی اسرا برای این بود که صدام میخواست به کویت حمله کنه ومیخواست از جانب ایران خیالش تخت بشه! اگه واسه نامه مغروق در استخر ، بود چرا چندسال بعد از جنگ اون نامه رو ننوشت تا اسرا زودتر آزادبشن ؟!
سرور
Iran, Islamic Republic of

روحانی بهتر است بجای زدن چنین حرفهای عجیب و غریبی حداقل خاطرات مرحوم ابوترابی را بخواند.
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر حرفش برو داشت که عربستان شهید شیخ نمر را گردن نمی زد.
خخ
Iran, Islamic Republic of
حیف هاشمی از گلابی برجام نخورد !
پیمان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هاشمی از گلابی برجام خورد و مسوم شد و به دیار باقی شتافت ...
Iran, Islamic Republic of
اره والا. خوب شد ملت از گلابی برجام نخورد وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرمون میاورد....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر از درخت برجام سيب و گلابي نخورد ...
Iran, Islamic Republic of
...!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فشار حداکثری دشمن و تشدید تحریم ها گلابی برجام است.
Iran, Islamic Republic of
تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران دیگر نمی تواند جنایات و حشیانه، وحشی وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، فلسطین، نوارغزه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی اینقدر کامنت بی ربط به مطلب میزاری ؟!
Iran, Islamic Republic of
کلا تو یه فاز دیگه ست !!
United Arab Emirates
اتفاقا میزنه به خال
داره به ما پیام میده
هر حرفی و از هر کسی تحلیل نکنین
عمرتون ارزشمنده..
Iran, Islamic Republic of
بجاي مذاكره بازي كار كنيد
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه هیچ کاری غیر از مذاکره ندارند..
شاکی
Iran, Islamic Republic of
لابد بازهم امضاء جان کری تضمین است !!!!!
صبور
Iran, Islamic Republic of
خیر اینبار اثر انگشت پمپئو تضمین است.
Iran, Islamic Republic of
برجام بازي ...!!
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با شیطان بزرگ سم مهلک است .
Iran, Islamic Republic of
""" مذاکره نمیکنیم وجنگ نخواهد شد """خلاص.تکلیف ما خیلی وقته که روشنه.
🎭🎭
Iran, Islamic Republic of
روحانی یادشه که همین چندماه قبل گفت ""مگه دیوانه اند با امریکا مذاکره کنند"....
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
عکس/ به آتش کشیدن FATF در تهران
در حاشیه مراسم سیزدهم آبان.
Iran, Islamic Republic of
که آمریکا قابل اعتماد نیست
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا ازسال 1945 تاکنون ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست
آمریکا همچنان سرکرده تروریسم بین المللی است
آمریکا همچنان سرکرده داعش جهانی است.
برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا مادر تروریسم است.
حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین، صدام دیکتاتور، القاعده، طالبان، داعش و دیگر گروهای تروریستی فاجعه ایجاد کرده است.
آمریکا مادر همه گروه های تروریستی است.
آمریکا مادر القاعده - داعش - بوکرحرام و همه تروریست های جهان است.
Iran, Islamic Republic of
مقصراصلی همه مشکلات دولت روحانی است، نه تحریم های آمریکا
همه می دانند که مقصر همه مشکلات دولت روحانی است، نه آمریکا
جواد
Iran, Islamic Republic of
این دنیایی که شما را باور دارد در کدام نقطه از منطومه شمسی است !؟ پس چرا خود مردم ایران دیگر شما را باور ندارن
جان باز
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ، دستاوردعملی ومحسوس دولت شما دراین 6 سال چه بوده ؟ چراطفره میروید ، مثلاً حضورامسال شمادرسازمان ملل واطاق سیاسی ایران چه مشکلی ازمشکلات مردم راحل کرد ؟ لطفا شفاف توضیح دهید کدام مذاکره شما با ابرقدرتهای پوشالی موجب حل معضلات جوانان وخانواده هاگشته ؟ خداحاضروناظراست وبه نیت های همه آگاه ..........
Netherlands
عجب!!!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا همچنان سرکرده تروریسم بین المللی درجهان است.
Iran, Islamic Republic of
اعتراف سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر، مریم رجوی: آشوب‌های ایران کار ما بود/ فرانسه درمدت 40 سال است به همراه آمریکا شریک جرم جنایات وحشیانه گروهک تروریستی منافقین است.
Iran, Islamic Republic of
شورای عالی امنیت ملی در حال طراحی گام چهارم (۶۵ نظر)
امیر موسوی:ارتش در مقابل دشمن مقتدرانه ایستاده است (۵۳ نظر)
تولیت‌آستان‌قدس: هدف‌ دشمن، ضربه به دین است (۲۵ نظر)
تغییر نام املاک برخی مسئولان پیش از اعلام به قوه قضائیه (۲۴ نظر)
محسن رضایی: یزید امروز ترامپ است (۲۳ نظر)
یکی از معایب FATF از زبان نقوی حسینی (۲۲ نظر)
مبارزه با آمریکا همچنان ادامه دارد (۲۲ نظر)
حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور (۲۰ نظر)
آغاز رسمی فرآیند ثبت دارایی نمایندگان مجلس از فردا (۱۸ نظر)
پیشنهاد تسخیر سفارت آمریکا و عربستان در عراق/ خوب جایی را گرفته‌اید! (۱۶ نظر)
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا نمی‌تواند با این لفاظی‌ها جنایاتی را که از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و بعد از آن با دزدی، غارت، قتل و تروریسم اقتصادی در حق ملت ایران روا داشته پنهان کرده و جای جلاد و قربانی را عوض نماید.
Iran, Islamic Republic of
...
عمار
United Kingdom
زمانی که پهبادآمریکاتوسط سپاه ساقط شدوکشتی انگلیسی بازهم توسط سپاه توقیف شددیپلماسی مقاومت برای ملت عزت آوردنه دیپلماسی التماسی شماوظریف ذلیل تان!
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا جنایتکار شماره یک دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تاکنون سرپوش بگذارد....
Iran, Islamic Republic of
......
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعااینهمه اصراربر«مذاکره» آن هم پس ازصحبتهای صریح رهبری درروزگذشته چه معنی ومفهومی داره...!!!؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
..
شمس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاهش تعهدات برجامی دیگر هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا جنایتکار شماره یک ندارد
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
اصلا چه نیازی به مذاکرهخ با آمریکا داریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا یعنی قبول اشتباه بودن برجام
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه کسی عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا است؟ آمریکا و عربستان سعودی!
Iran, Islamic Republic of
نقش سعودی به سرکردگی آمریکا در ناآرامی های عراق
ناآرامی‌های درعراق مزدوران آمریکا و عربستان هستند
عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی صحنه گردانان ناآرامی‌های اخیر در عراق هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
علی ۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
با هر کسی و هر جا با صهیونیست ها چطور البته من قبول ندارم که شما قبول داشته باشید چون شما هم صهیونیست ها رو غاصی می دونید
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
روحانی و جهانگیری ازسال 1392 تاکنون هیچ برای مردم ایران و کشور نکردند و همچنان نیزادانه دارد. هر روز هزار بار باید ازمردم ایران عذرخواهی کنند .
Iran, Islamic Republic of
گوشت 120 هزار تومان، پراید 50 میلیون /دولت هنوز از برکات برجام می‌گوید!
Iran, Islamic Republic of
حرفهای روحانی همه قفلها را بسته نگه داشت
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
باید مذاکره کرد اما نه با
آمریکایی که ما رو سرکار گذاشته
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در هر سطحی در حد وزرا که بود حالا بیایند در حد رئیس جمهور چطوره؟!!!
مردی
Iran, Islamic Republic of
صلح هرمز یعنی واگذاری تنگه هرمز به عربستان کویت قطر امارات عمان بحرین و سازمان ملل .بطور خلاصه یعنی امریکا. ..!!
Iran, Islamic Republic of
تحریم آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تازگی ندارد
تحریم های آمریکا جنایتکار شماره یک از روز اول علیه مردم ایران وجود داشته و مسئله تازه ای نیست.
آمریکا مادر همه گروه های تروریستی است.
آمریکا مادر گروهک تروریستی منافقین - گروهک تروریستی جیش الظلم - القاعده - طالبان - بوکرحرام - داعش و همه تروریست های جهان است.
United Arab Emirates
و....
United Arab Emirates
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
انگلیس جنایتکار شماره یک حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی را ندارد.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازحمایت تروریست ها دست بر دارد.
United Arab Emirates
باور داشتن آمریکا و دنیا مارو چه فایده ای برای ما دارد
United Arab Emirates
هر قدر فکر می کنم چی بگم نمی دونم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
مردی
Iran, Islamic Republic of
مکاتبات با صدام اولا نیاز نبود وبرای مبادلات اسرا در حد سفرا یا معادل انهم میشد استفاده بکنند...
Iran, Islamic Republic of
این مملکت رهبری دارد شجاع وزیرک وقاطع وای اگر ایشان به ملت اشاره کنند تکلیف خیلیها روشن خواهد شد ...
Netherlands
...
Romania
اقای روحانی خودت رو با هاشمی مقایسه نکن. من گرچه ارادتی به اون مرحوم نداشتم ولی تفاوت از زمین تا آسمان است!..
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
سعید
Iran, Islamic Republic of
...۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیس جمهور. ای بلا ، دیروز کجا مرگ بر آمریکا گفتی
Iran, Islamic Republic of
....
صایر
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی متاسفانه به علت ناکار آمدی به تناقض گوئی افتاده است.....!!
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هرچه گفتگو کردی واقعا چه شد افسوس درایم به نا کجا اباد می رویم
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا 1400 یک صبر ایوبی به این مردم بده !!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک البغدادی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
البغدادی ساخته دست خود آمریکا جنایتکار شماره یک بود
سرکرده گروهک تروریستی داعش ساخته دست خود آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک بود.
تروریست های داعش را آمریکا همراه با کشور دیگر وارد سوریه وعراق کرده است.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را محکوم کرد
رزمنده ایرانی آمریکا به جای تحریم‌های تکراری دست از مداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
وزارت خارجه آمریکا ازسال 2015 تاکنون برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
آمریکا عامل اصلی جنگ دریمن است.
United Arab Emirates
رویکردودکترین اقای روحانی مطلوب بودن مطلق مذاکره را تاکیددارد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
امکان ندارد اروپا بخواهد در برجام بماند، اما فقط ایران هزینه بدهد
Romania
آزار جنسی کودک 10 ساله توسط پیرمرد 65 ساله عربستانی

آزار جنسی 25 درصد کودکان در عربستان سعودی!

تجاوز جنسی به کودکان، جنایت جدید ائتلاف سعودی در یمن

هتک حرمت خبرنگار الجزیره توسط یکی از رهبران جبهه النصره

افشای تجاوز جنسی نظامیان آمریکایی در کلمبیا
Iran, Islamic Republic of
بجاي مذاكره بازي با دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمن درجه یک مردم ایران، به مشکلات مردم و کشور رسیدگی كنيد
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... درباره صلح آمیز هسته ای ایران تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
برجام تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است .
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا حسن روحانی حرفش را در مورد مذاکره با آمریکا عوض کرد؟
روحانی: در صورت لغو تحریم‌ها ایران برای مذاکره آمادگی دارد
روحانی: مذاکره می‌کنیم اما نه با فرد چاقوکش
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید از مردم عذرخواهی می‌کرد و نکرد
کمترین انتظاری که مردم از گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور داشتند این بود که عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی مقصرگرانی و مشکلات اقتصادی مردم و کشورهستند؟ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!...
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
همشون در فشار به مردم به نسبت مسئولند
دولت از همه بیشتر
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه قضائیه زودتر از الان در مبارزه با مفاسد مالی ورود پیدا می‌کرد، اموال بیت‌المال به مقدار قابل توجهی غارت نمی‌شد و دامنه فساد محدودتر بود. البته اقدام امروز این قوه را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم تداوم داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
از قاضی دادگاه مرد متجاوز به عنف (دختر 8ساله) درخواست اشد مجازات در ملأعام را دارم. واقعا وقتی حادثه تلخ این متجاوز را خواندم به عنوان یک معلم دلم سوخت برای این محصل عزیز کودک 8 ساله و اشک ریختم.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که ازسال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و... سیاسی بازی می کنند عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشورهستند، نه آمریکا و رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به رئیس دفتر رئیس جمهور
دولت روحانی به خاطرناتوانی، کوتاهی بی توجهی به مشکلات اقتصادی مردم، کشورو... روزانه هزار بار باید ازمردم ایران عذرخواهی کند.
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
با عذرخواهی قصور دولت برطرف نمیشود
باید استیضاح... شوند ....
سعید
Iran, Islamic Republic of
شاید فرمایشات رهبری رانشنیده اند جناب رئیس جمهور محتر م واگر شنیده اند که خیلی عجیب است
Iran, Islamic Republic of
عضو فراکسیون امید: روحانی از مردم عذرخواهی کند
Iran, Islamic Republic of
وزیر صنعت: خودروسازان باید عذرخواهی می کردند و قول جبران می دادند
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
جنگ تحمیلی کنونی طوفان تروریسم اقتصادی است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
گروهک تروریستی منافقین چگونه متولد شد؟
گروهک تروریستی منافقین چگونه نیرو جذب می‌کند؟
منافقین با اعضای خود چگونه برخورد می‌کنند؟
United Arab Emirates
.مذاکره بی مذاکره.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه کشورهایی از خروج آمریکا از برجام حمایت کردند؟
1 - اسرائیل
2 - عربستان
3 - امارات
4 - بحرین
Netherlands
....
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مردم خسته شده‌اند؛ این هم دستاورد خیرات و حسنه برجام است؟!/ آقای روحانی مشکلات اقتصادی را حل کنید
United Arab Emirates
تاکنون هزینه معاهده برجام از جیب مردم ایران تامین شده است.
United Arab Emirates
نتیجه برجام برای مردم را در یک جمله بنویسید
حسين
Germany
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
کاش صدا و سیما ، تمام صحبتهای متناقض و ضد و نقیض آقای روحانی رو در قالب یه مستند جمع کنه ....
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رئیس جمهور از حوزۀ اقتصادی بگو ...
Germany
از كدام اقتصاد بگم؟.....
Iran, Islamic Republic of
برجام که تموم شده ان شاالله....
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران باید توضیح و پاسخ دهند چرا فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
باید مذاکرات در هر سطحی و با هرکسی انجام شود هیچ فایده و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی مایک پامپئو نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی اعلام می کند دلیل فروش اضطراری تسلیحات به کشورهای عربی، مقابله با ایران است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
Iran, Islamic Republic of
کشف حدود ۵۰۰ تن مواد مخدر در سال جاری
افغانستان، پاکستان و ایران مرکز توزیع مواد مخدر درجهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... هیچ ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد.
مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
دخالت خارجی به سرکردگی آمریکا منطقه خاورمیانه را به آشوب کشیده است
Iran, Islamic Republic of
.....
United Arab Emirates
گوشت 120 هزار تومان، پراید 50 میلیون، پژو پارس 104 میلیون، سمند 78 میلیون /دولت روحانی باز هم حرف شعار مذاکره سرمی دهد.!
Romania
دولت روحانی ازابتدا به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون به همراه اروپا ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
اگر کشورهای اروپایی می خواهند به مردم منطقه خاورمیانه کمک کنند باید از حمایت صهیونیست ها، سعودی ها، بحرینی ها و تروریست ها، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی دست بردارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی همین چند روز پیش رهبر انقلاب برای چند صدمین بار گفتند مذاکرده با آمریکا مضر است ....!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی،آمریکا را به مداخله درامور داخلی ایران متهم کرد!
آمریکا حق دخالت درامور داخلی ایران را ندارد.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین برای تغییر حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا باید ازحمایت گروهک تروریستی منافقین دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... توافق هسته ای و برجام تاکنون برای مردم ایران و کشور دستاوردی نداشته است چرا دولت روحانی بازهم به دنبال مذاکره است.
صابر
Iran, Islamic Republic of
مفت فروشی ودادن امتیاز های یک طرفه در برجام طمع اروپائی های خود خواه را تحریک کرد ...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست از ماست...
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
یه روزی احمدی نژاد را با همین چیزا و حرفهاش مسخره میکردند و میگفتنن دلشو خوش کرده به ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لطفا در برجام چوب نمالید گندش بیشتر در میاد
Romania
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای :مذاکره با آمریکا درهیچ سطحی انجام نخواهدشد
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
....