پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
سرلشکر محمدعلی جعفری:

تسخیر لانه جاسوسی لیبرال‌ها وظیفه جوانان است

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 706175
فرمانده قرارگاه فرهنگی ـ اجتماعی بقیةالله‌الاعظم(عج) گفت: هر چند لانه جاسوسی اکنون وجودندارد، ولی جاسوس‌ها و عوامل خودفروخته و لیبرال‌ها وجود دارند و تسخیر اینها و بیرون راندنشان از حاکمیت، وظیفه دانشجویان انقلابی به صورت آتش به اختیار است.
تسخیر لانه جاسوسی لیبرال‌ها وظیفه جوانان است
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج) عصر امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهدف انقلاب اسلامی مهم است، اظهار داشت: مشکل ما با مخالفین انقلاب اسلامی در تعریف انقلاب است چون برخی معتقدند انقلاب اسلامی در۲۲بهمن ۱۳۵۷که به پیروزی رسید تمام شد و باید روی حل مسائل داخلی و جامعه تمرکز کنیم و لازم نبود انقلاب دومی شکل بگیرد و لانه جاسوسی تسخیر شود و ما باید در چارچوب‌های بین‌المللی حرکت می‌کردیم.

وی با بیان اینکه معنای انقلاب اسلامی حرکت تدریجی جامعه به سمت اهداف اسلامی و انقلاب است، گفت: ملت ایران افتخار دارد که در طول این ۴۰سال به این تعریف درست عمل کرده و نه به آمریکا و ظلم‌ستیزی، اصل مسلّم انقلاب اسلامی و دستور الهی است.

جعفری تاکید کرد: اگر در سال ۵۷ملت ایران به ندای امام(ره) عمل و انقلاب نمی‌کرد به دستورات الهی عمل نکرده بود.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره در حال انقلاب هستیم‌، بیان داشت: انقلاب اسلامی در ۴۰سال گذشته غیرقابل سرنگونی و تثبیت شده و گام اول را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج) خاطرنشان کرد: اسلامی شدن دستگاه‌های نظام مرحله سوم و اسلامی شدن جامعه مرحله چهارم انقلاب است و عدالت والاترین هدف انقلاب اسلامی است که هنوز محقق نشده و در حال حرکت به سمت آن هستیم.

وی با اشاره به دلیل تسخیر لانه جاسوسی، تصریح کرد: یکی از اصول انقلاب اسلامی مقابله با ظلم علیه ملت‌های مظلوم و استکبارستیزی است و لانه جاسوسی نمی‌توانست باقی بماند و انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة‌الله الاعظم (عج) افزود: آمریکایی‌ها در مسیر تحقق اهدافی بودند که در زمان پهلوی دنبال می‌کردند و به دنبال نفوذ و هدایت و تطمیع عوامل خودفروخته بودند. 

وی با تأکید بر اینکه امروز نیز لازمه حرکت‌های آتش به اختیاری چون تسخیر لانه جاسوسی احساس می‌شود، گفت: هر چند لانه جاسوسی اکنون وجودندارد، ولی جاسوس‌ها و عوامل خودفروخته و لیبرال‌ها وجود دارند و تسخیر اینها و بیرون راندنشان از حاکمیت، وظیفه دانشجویان انقلابی به صورت آتش به اختیار است. 

سردار جعفری ضمن تأکید بر اینکه مقابله با تهدیدات نظامی و امنیتی دشمنان در گام اول انقلاب به صورت کامل انجام شده است، گفت: در سال 98 دیدیم که جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات امنیتی و نظامی عبور کرده است و وقتی پهپاد آمریکایی زده می‌شود و کشتی انگلیسی‌ها توقیف می‌شود، آنها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند،‌ چون قدرت دفاعی و امنیتی ایران اسلامی بی‌نظیر است. 

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که می‌توان با اتکا به توانمندی‌های داخلی و ملت در برابر سلطه حتی اگر بزرگترین قدرت نیز باشد، ایستاد. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله الاعظم (عج) با تأکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی بدون حرکت نیروی جوان امکان اجرایی ندارد، بیان داشت: تهدید اصلی علیه انقلاب از درون خودش است و همین اختلاف برداشت‌ها و تعاریف منحرف از انقلاب و شبهاتی که برای مردم و این تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، از تهدیداتی است که امروز متوجه انقلاب اسلامی است. 

سردار جعفری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر نگاه به ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور تأکید کرده‌اند ولی کو گوش شنوا؟ اظهار داشت: نگاه برخی مسئولین و مدیران به بیرون است که این برخلاف اصول انقلاب اسلامی است و این نوع اقدامات و رویکردها مهمترین مشکل به خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی است. 

وی تأکید کرد: امروز باید وظیفه خود را با شرایط روز تطبیق دهیم و باید با راه‌های مخالفین یا نفوذی‌ها و خطوط تبلیغی آنها مقابله کنیم و این وظیفه اصلی در شرایط کنونی است. 

وی با تأکید بر اینکه توقف در مسیر انقلاب را نباید برتابیم، تصریح کرد: جوانان متعهد می‌توانند این حرکت را با عمل به دستورات رهبر انقلاب استمرار دهند. 

سردار جعفری در پایان گفت: بر اینکه بدون حرکت آگاهانه و جوانانه و خودجوش و آتش به اختیار امکان تحقق حرکت‌هایی چون لانه جاسوسی وجود ندارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسين
Germany
سفارت خانه هاى غربى خانه اميد ليبراليستها و دلال صفتان،اصلاح (مفسد) طلبان ميباشد ، تاريخ را كمى ورق بزنيم . مرگ بر آمريكا ومزدوران داخلى اش.