پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دروازبان ایرانی: گلر افسانه‌ای جهان شده‌ام!

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 706154
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نسبت به بی توجهی ها به این رشته گلایه دارد؛ او می گوید شرایط مالی این رشته در ایران خوب نیست و باید به آن پرداخته شود.
دروازبان ایرانی: گلر افسانه‌ای جهان شده‌ام!
به گزارش جهان نيوز، فوتبال ساحلی ایران فارغ از افتخارات تیمی متعددی که به دست آورده در بخش جوایز و افتخارات فردی نیز همواره پیشگام بوده است. آخرین افتخار فردی ای که برای این رشته در ایران به دست آمده، قرار گرفتن پیمان حسینی در فهرست 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان است.

دروازه بان 35 ساله و باتجربه فوتبال ساحلی ایران به واسطه سالها درخشش درون دروازه این تیم توانسته عناوین زیادی را در این عرصه کسب کند و حالا قرار گرفتن نامش در بین 10 فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال ساحلی دنیا از سوی نشریه فرانس فوتبال بار دیگر نام او را در سطح جهانی مطرح کرده است.

حسینی امروز در ترکیب تیم ملی ساحلی ایران راهی امارات شد تا در رقابت های جام بین قاره ای حضور داشته باشد. او قبل از سفر به امارات در گفت و گویی با خبرنگار ما موضوعات جالبی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

**انتخابم به عنوان 10 بازیکن برتر تاریخ افتخار است
انتخابم از سوی فرانس فوتبال به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان اتفاق خوبی برایم بود که بسیار ارزشمند است. اینکه نام یک ایرانی در این فهرست باشد، یک افتخار برای من و کشورم است. جا دارد از تمام بازیکنانی که کنارشان حضور داشتم، تشکر کنم که در این موفقیت فردی من تاثیرگذار بودند. امیدوارم در تمام مراحل زندگی نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

**موفقیت های ساحلی به خاطر دوستی ها و اتحاد است

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تیم بزرگی است. تمام اتفاقاتی که در ساحلی ایران رخ می دهد، به خاطر دوستی ها و نظم و اتحاد تیم است. ما با این اتحاد در هر مسابقات و تورنمنتی شرکت کردیم، موفق بودیم و حالا به دنبال آن هستیم تا در جام بین قاره ای نیز موفق باشیم. ما هر ساله جزو 4 تیم برتر این تورنمنت بودیم و انشاالله امسال هم عنوان خوبی کسب کنیم.

               


**گلر افسانه ای دنیا شدم، هیچ کس نفهمید!

مسلما به انتخاب من از سوی فرانس فوتبال و عنوان مهمی که برایم ثبت شده، آنقدر که باید پرداخته نشد. خیلی از مردم ایران نمی دانند چه اتفاقی افتاده و این موضوع عجیب است. به هر حال من به عنوان یکی از 10 اسطوره فوتبال ساحلی انتخاب شدم و با توجه به اینکه تنها دروازه بان این لیست هستم، به نوعی گلر افسانه تاریخ فوتبال ساحلی محسوب می شوم. اما آنقدر که باید اطلاع رسانی خوبی انجام نشد و این مساله کمی ناراحت کننده است.
 
**مشکلات مالی بیداد می کند
متاسفانه در سال های اخیر هرگز فوتبال ساحلی مورد توجه نبوده است؛ البته دید فدراسیون فوتبال به ساحلی مثبت بوده اما فکر می کنم باید بیشتر به این تیم ملی پرداخته شود. ساحلی ایران اصلا شرایط خوبی ندارد. مشکلات مالی در ساحلی بیداد می کند و به همین خاطر بازیکنان ترجیح می دهند به کشورهای دیگر بروند تا بتوانند پول مناسبی بگیرند.

**باشگاه ها را ملزم به تیمداری در ساحلی کنند
در لیگ برتر فوتبال ساحلی اسم های بزرگ بسیار کم هستند و الان خود من ترجیح دادم به ترکیه بروم. من عضو تیم آلانیا اسپور ترکیه هستم و دلیل این انتخابم مشکلات مالی در لیگ ساحلی ایران است. من فکر می کنم فدراسیون می تواند قانونی بگذارد که باشگاه ها در ساحلی هم سرمایه گذاری داشته باشند. همانطور که در گذشته باشگاه ها ملزم بودند تیم بانوان هم داشته باشند، می شود این کار را برای فوتبال ساحلی انجام داد تا لیگ برتر ما خوب شود و خروجی خوبی داشته باشیم.

**شرایط تیمداری در ساحلی اصلا خوب نیست
شرایط تیم داری در ساحلی اصلا خوب نیست و این شرایط روی تیم ملی ما نیز تاثیر می گذارد. اگر می‌خواهیم جزو 4 تیم برتر فوتبال ساحلی دنیا بمانیم، نباید به شرایط فعلی راضی شویم و با حمایت های بیشتر می شود ساحلی را به موفقیت های بیشتر هم رساند.

**رویم نمی شود دریافتی ام از لیگ ایران را بگویم
زمانی که در لیگ ایران بازی می کردم، دریافتی ام آنقدر پایین بود که رویم نمی شود مبلغش را بگویم. جالب اینکه قرارداد 3 سال پیش من از قرارداد سال گذشته ام در لیگ ساحلی بیشتر بود. این شرایط واقعا دردآور است. همین مسائل است که دیگر حاضر نشدم در لیگ ایران بازی کنم. شرایط مالی لیگ فوتبال ساحلی واقعا بد است و با این شرایط دیگر هم در لیگ ایران بازی نمی‌کنم.

**عابدزاده الگوی فنی و کریمی الگوی اخلاقی ام هستند
الگوی دروازه بانی من احمدرضا عابدزاده است و الگوی اخلاقی ام علی کریمی؛ این دو نفر بازیکنان محبوبم هستند. با هردوی آنها نیز ارتباط دارم و از ته قلب دوست شان دارم.

**خستگی اذیت مان می کند
موضوعی که اکنون درباره تیم ملی فوتبال ساحلی وجود دارد، خستگی است؛ ما چند تورنمنت متوالی رفتیم و الان هم باید در جام بین قاره ای شرکت کنیم. کمی خسته شده ایم و نیاز به استراحت داریم. انشاالله بتوانیم در جام بین قاره ای هم خوب کار کنیم و موفق باشیم تا با خیالی آسوده به موفقیت برسیم.

**امیدوارم فینالیست جام بین قاره ای شویم
تورنمنت بین قاره ای برایمان بسیار مهم است. می توانیم روی سکو برویم. انشاالله بتوانیم با انجام بازی های خوب به فینال برسیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *