کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرآبادی مطرح کرد

پیشنهاد «قائم‌ مقام اجرایی رهبری» را چه کسی مطرح کرد؟

13 آبان 1398 ساعت 15:16

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری توسط آقای مسعود پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس مطرح شد.


به گزارش جهان نیوز، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی، در توضیح صحبت‌های امیرحسین قاضی‌زاده در خصوص انتخاب قائم‌مقام رهبری، اظهار داشت: این موضوع به صورت رسمی در دستور جلسات هیئت‌رئیسه مجلس نبود.

وی افزود: معمولا در ابتدای جلسات هیئت‌رئیسه، تبادل اخبار انجام می‌شود و اعضا اخبار روز کشور را مطرح می‌کنند. 

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری هم توسط آقای مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در همین جلسه هیئت‌رئیسه مطرح شد.


امیرآبادی در تشریح جزئیات نشست هیئت‌رئیسه مجلس و طرح موضوع قائم مقام اجرایی از سوی پزشکیان در این جلسه، گفت: در یکی از جلسات هیئت‌رئیسه،‌ پزشکیان عنوان کرد که همانطور که در دوران جنگ دفاع مقدس امام راحل(ره) جانشین فرمانده کل قوا داشت و همه امور کشور را به وی سپرده بود، اکنون نیز در جنگ اقتصادی کنونی، رهبر معظم انقلاب باید یک قائم‌مقام اجرایی انتخاب کنند و بسیاری از اختیارات را به وی بسپارند تا ایشان بتواند کشور را از این جنگ اقتصادی عبور دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین، صحبت‌های آقای امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس در برنامه دستخط، ناظر به همین صحبت‌های پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس بوده است.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 706146

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706146/پیشنهاد-قائم-مقام-اجرایی-رهبری-کسی-مطرح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com