جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶
بیانیه حزب موتلفه به مناسبت ۱۳ آبان:

FATF همان «برجام ۲» است/ روحانی بداند هر گونه دوقطبی سازی خیانت به ملت است

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 706093
حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: «اف‌ای‌تی‌اف» یک دام جدید بر سر راه دولت است. آمریکا با اصرار به تصویب آن در ایران می‌خواهد برجام ۲ را به ملت تحمیل کند.
روحانی بداند هرگونه دوقطبی سازی خیانت است
به گزارش جهان نيوز، حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای را به مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان (تسخیر لانه جاسوسی) صادر کرد. متن بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان به شرح زیر است:


«ملت قهرمان ایران!

۴۰ سال است از مقاومت قهرمانانه و شجاعانه ملت غیور ایران علیه مظالم آمریکا و جنایت‌های بی شمار اصحاب شرارت در کاخ سفید می‌گذرد.

۶۶ سال آمریکایی‌ها در پی غارت، تهدید، تحریم و تجاوز به ملت ایران بوده اند. اما از ۴۰ سال پیش که ایران اسلامی اراده کرد در برابر تجاوزات آمریکا مقاومت کند، مسیر پیشرفت و ترقی کشور هموار شد.

امروز ملت ایران و رهبری شجاع آن، پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است. این پرچمداری مورد احترام دولت‌های جهان و ملت‌های ستمدیده است.

آمریکای جنایتکار پس از تسخیر لانه جاسوسی به خاک مذلت افتاد و امام خمینی (ره) بنیانگذار مبارزه با ستم پیشگان عصر ما آن را «انقلاب دوم» نامید.

اسناد لانه جاسوسی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هر آنچه که از خصومت با ملت ایران و ملت‌های منطقه از دستش برآمده کوتاهی نکرده است.
امروز با قدرت جوانان پاکباخته ارتش و سپاه به جایی رسیده ایم که آمریکا و همپیمانانش در منطقه، جرأت نمی‌کنند حتی یک گلوله به سمت ملت ایران شلیک کنند.

قدرت بازدارندگی نظامی باعث شده است آمریکا، دشمنی خود را از حوزه نبرد سخت به حوزه نبرد نرم علیه ملت ببرد.

امروز ملت ما بی امان در حوزه سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد و فرهنگ تحت هجوم بی امان آمریکا و اروپاست. بصیرت انقلابی و هوشیاری مؤمنانه حکم می‌کند فریب نیرنگ و دسیسه‌های دشمن را رصد کنیم و شجاعانه در برابر آن بایستیم. حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نکاتی را یادآور می‌شود:

۱. برجام نشان داد آن‌ها که در این توهم به سر می‌برند که می‌شود با آمریکای جهانخوار به توافق رسید و از دشمنی آن کاست، سخت در اشتباهند. با آنکه توافقی بدون ضمانت اجرایی و بدون داشتن توازن بین داده‌ها و ستانده‌ها و ناهمطمان ناهمزمان امضاء کردند، اما دشمن نه تنها از ادامه خصومت با ملت ایران دست نکشید، بلکه تحریم‌های بیشتری را اعمال کرد.

سه کشور اروپایی با همصدایی و همراهی با آمریکا، نشان دادند خبیث‌تر از آمریکائی‌ها هستند. آن‌ها در فشار‌های تحریمی چیزی کمتر از آمریکائی‌ها ندارند. دولت بی جهت دل خود را به اینستکس خوش کرده است. امروز دولت جمهوری اسلامی با ناامید شدن از برجام باید گام‌های بزرگ تری را برای کاهش تعهدات برجامی بردارد و دولت باید با نگاه به شرق، اساس ساختار دیپلماسی خارجی خود را تحکیم روابط با همسایگان و نیز کشور‌هایی که خواستار روابط راهبردی با جمهوری اسلامی هستند، بنانهد.

روسیه، چین، هند و دیگر قدرت‌های نوظهور اقتصادی خواستار روابط راهبردی با ایران هستند. وقت و فرصت را باید غنیمت شمرند و برای همیشه از نگاه به غرب ناامید شوند.

۲. ملت ایران یک ملت بزرگ زنده و بالنده است. دولت باید با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید ملی، سیاست‌های خبیثانه آمریکا در تشدید تحریم‌ها را به شکست برساند و این با همت عالی ملت امکان پذیر است.

۳. دولت باید با سد کردن راه نفوذ بیگانگان در ارکان دستگاه اجرایی، توطئه‌های آمریکا را خنثی کند و اجازه شرارت به آن‌ها ندهد.

۴. «اف‌ای‌تی‌اف» یک دام جدید بر سر راه دولت است. آمریکا با اصرار به تصویب آن در ایران می‌خواهد برجام ۲ را به ملت تحمیل کند. FATF زمینه سازی برای سلطه آمریکا بر منابع مالی و پولی کشور است. کسی که یک مقدار هوشیاری انقلابی داشته باشد، می‌فهمد FATF بخشی از بدنه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت است.

بررسی کارشناسانه FATF در فرایند قانونگذاری کشور طی شده و رد شده است، اصرار رییس جمهور برای تصویب آن، تحمیل برجام دیگری است. هنوز دستگاه دیپلماسی کشور از خسارت‌های نحس برجام اول، کمر راست نکرده است. نباید رییس جمهور اصرار به تحمیل آن داشته باشد.

۵. آمریکا در عراق و لبنان با تحریک مطالبات مردم، آشوب به پا کرده است. آن‌ها قصد دارند در ایران فتنه سوم را کلید بزنند. مردم و نیرو‌های انتظامی و قضایی باید هوشیار باشند و اجازه ندهند آمریکا به شرارت سیاسی خود ادامه بدهد. فتنه گران هم باید بدانند از سد بیداری ملت، نمی‌توانند عبور کنند و به شدت مجازات خواهند شد.

۶. رییس جمهور باید صادقانه و صمیمانه در چارچوب قانون اساسی و با پرهیز از قانون گریزی به وظایف ذاتی خود عمل کند. هر گونه دوقطبی سازی کاذب و حاشیه سازی، خیانت به ملت و به معنای فاصله گرفتن از سوگند ریاست جمهوری است. او نباید بیش از این به موقعیت محبوبیت خود آسیب برساند. با پذیرش انتقاد و اصلاح امور، بقیه دوره خود را به سلامت طی کند.

۷. ملت ایران به پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب، آمریکا را دشمن اصلی خود می‌داند و بر مبارزه بی امان با جنایات و بدعهدی رؤسای جمهور شرور آن تأکید دارد.

۸. حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تأکید بر رصد دسیسه‌های آمریکا در ایران و منطقه، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌دارد و همراه با ملت انقلابی ایران در مراسم بزرگداشتی که در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار می‌شود، شرکت و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد.


منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت. چه عجب؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت. چه عجب؟!!...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این حزب خودش نمیدونه با خودش و کاندیداهاش و اعضاش چند چنده، اونوقت بیانیه میده؟!!!...
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات 84 و 96 همه شاهد فاز این جریان سیاسی و سردمداراش بودن!!