پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

تایید بازداشت ۷ نفر در دیدار استقلال و تراکتور

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 706014
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تایید خبر دستگیری تعدادی از تماشاگرنماها در حاشیه دیدار تراکتور و استقلال گفت: در رابطه با امنیت کشور و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداریم و در مقابل حرکات خلاف قانون اعمال قانون خواهیم کرد.
تایید بازداشت ۷ نفر در دیدار استقلال و تراکتور
به گزارش جهان نيوز، علیار راستگو با تایید خبر دستگیری تعدادی از تماشاگرنماها در حاشیه دیدار تراکتور و استقلال اظهار داشت: تعداد 7 نفر از افراد حاضر در ورزشگاه که اقدام به حرکات و شعارهای غیرفوتبالی کرده بودند بازداشت شدند.

وی تاکید کرد: در رابطه با امنیت کشور و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداریم و در مقابل حرکات خلاف قانون اعمال قانون خواهیم کرد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی،خاطرنشان کرد: دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در امنیت و آرامش کامل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و در این خصوص باید قدردان عوامل دست‌اندرکار و همچنین هواداران فهیم باشیم.

گزارش فارس حاکی از این است، ساعتی پیش معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از بازداشت ۷ نفر تماشاگرنما در دیدار تراکتور و استقلال که حرکت خارج از عرف فوتبال انجام دادند خبر داده و گفته بود؛ دستگاه اطلاعاتی انتظامی و قضایی پیگیر  ۳-۴ نفری هستند که آنجا مطلبی نوشته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیامک
Iran, Islamic Republic of
با هیچ احدی نباید سر منافع و امنیت ملی و تمامیت ارضی شوخی داشت...
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
باشگاههای ورزشی کل دنیا مسئول هنجارشکنی طرفداراشون هستن و بهاشو پرداخت میکنن بجز ایران! از لیگ برتر حذفشون کنید تا بفهمند
Romania
این تجزیه طلب ها را اعدام کنید.