جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

توضیح مدیرکل زندان‌ها درباره آزادی حسن عباسی

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 706000
مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: حسن عباسی –تحلیل گر سیاسی - در زندان بوده و با استفاده از نهاد «آزادی مشروط» از زندان آزاد شده است.
توضیح مدیرکل زندان‌ها درباره آزادی حسن عباسی
به گزارش جهان نيوز، سید حشمت الله حیات الغیب در گفت‌وگو با ایسنا درباره اخبار منتشره مبنی بر اینکه " حسن عباسی زندان نبوده است"، گفت: آقای عباسی در زندان بوده و با آزادی مشروط از زندان آزاد شده است.

براساس این گزارش، مهدی جعفری نژاد وکیل مدافع حسن عباسی 8 آبان ماه گفته بود که موکلش پس از تحمل یک ‌سوم مجازات حبس موضوع محکومیت، مشمول آزادی مشروط قانون مجازات اسلامی شده و از زندان آزاد شده است.

علیرضا آذربایجانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی معاونت حقوقی رییس جمهور یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ از محکومیت حسن عباسی به ۷ ماه حبس به اتهام توهین به رییس جمهور و وزیر راه خبر داد و گفت: این حکم قطعی است و به زودی اجرا می‌شود.

حسن عباسی 23 مردادماه "از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح" و "با شکایت معاون حقوقی وزارت اطلاعات" بازداشت شد.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا که مدیر سایت لجن پراکن آمدنیوز، دستگیر شده، و موضوع دستگیری حسن عباسی، سوال بابت ارتباط برخی مسئولان دولتی با آمدنیوز بوده، اعترافات زم برای ادامه یا عدم ادامه بازداشت دکتر عباسی کافیست.
Iran, Islamic Republic of
.....
ریزبین
Germany
با سلام وعرض خدا قوت . تا بوده تمیت بوده وخواهد بود ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسن عباسی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مخالف من!!!!!!!!!!!! دهانها را نباید بست!!!!!!!!!!! حامیان فتنه ۸۸ عجب روسیاه می شن و دم خروسشون بیرون می زنه.....
چطور میشه توهین‌های سال ۸۸ به همه ارگانها و مسئولین را توجیه کرد و بعد همان گروه و دار و دسته ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟