جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انهدام باند مخوف آدم ربایی در تهران

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 705879
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند مخوف آدم ربایی در پایتخت خبر داد.
انهدام باند مخوف آدم ربایی در تهران
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت:  یکی از باند‌های بزرگ آدم ربایی که با استفاده از احکام جعلی انتظامی و قضایی در لباس ماموران اقدام به درخواست‌های کلان میلیاردی از خانواده‌های افراد ربوده شده می‌کرد، متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: متهمان در آخرین اقدام خود پس از ربایش فرد، به وی فشار آوردند که بگوید یکی از دستگاه‌های حاکمیتی او را دستگیر کرده است و از خانواده او طلب مبالغ میلیاردی کرده بودند.

سردار رحیمی گفت: اعضای این باند ۸ نفر هستند و سرکرده آن نیز دستگیر شد؛ او برای هر مورد گروگان گیری یک گروه جدید را تشکیل می‌داد.
 
انهدام باند مخوف آدم ربایی در تهران/  شیوه های عجیب و غریب فرار از پلیس آدم ربایان را بشناسید
 
سردار رحیمی افزود: در حال بررسی هستیم که متوجه مقدار کلاهبرداری از مالباختگان شویم، متهمان با استفاده از دستگاه‌های شوک افراد ربوده شده را در یکی از محل‌های اطراف تهران شکنجه می‌کردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه متهم اصلی ۵ سابقه کیفری، جعل کلاهبرداری و گروگانگیری داشته است، تصریح کرد: متهم ۶۰ ساله خود را حاجی بازاری معرفی می‌کرده است و شماره خودرو‌های دولتی را برداشته و بر روی خودرو خود می‌گذاشته است.
 
انهدام باند مخوف آدم ربایی در تهران/  شیوه های عجیب و غریب فرار از پلیس آدم ربایان را بشناسید
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از ابتدای امسال تا به امروز ۹ مورد گروگانگیری داشتیم و همه موارد توسط پلیس بررسی و به نتیجه رسید، شهروندان در کمترین زمان ممکن پس از آدم ربایی پلیس را در جریان بگذارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *