پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در ۱۱ آبان ۹۸ + جدول

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 705854
امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است.
قیمت خودرو؛ دنا پلاس  ۱۶۸ میلیون تومان
به گزارش جهان نيوز، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۱ آبان ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است و فقط یک خودرو با کاهش ۵۰۰ هزار  تومانی معامله شد.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۶۴ میلیون تومان، سراتو ۲۸۳ میلیون تومان، ساینا ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، تیبا ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا ۱۱۰ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۳۷ میلیون تومان، رانا ال ایکس ۸۰ میلیون تومان، رنو ساندرو اتوماتیک ۱۷۴ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، تیبا ۲ و رنو تندر ۹۰ بدون تغییر در نرخ به ترتیب به مبلغ ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۴۶ میلیون تومان، ۴۸ میلیون تومان، ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۲۷ میلیون تومان به فروش رسیدند.

سمند ال ایکس ۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پژو پارس ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۷۰۰ هزار تومانی است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی بامبلغ ۱۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

دنا پلاس توربو و پژو صندوقدار به ترتیب به نرخ ۱۶۸ میلیون تومان و ۹۶ میلیون تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیون تومانی است.

پژو جی ال ایکس با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۵ میلیون تومان معامله شد.

جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *