سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۶

گاف جدید ترامپ؛ تصویر سگ یابنده البغدادی جعلی از آب درآمد +عکس

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 705783
دونالد ترامپ با انتشار یک تصویر ویرایش شده در حساب کاربری خود در توئیتر مجدداً سوژه رسانه‌ها شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک تصویر جعلی در حساب توئیتر خود از اعطای مدال افتخار به سگی که ادعا می‌شود در عملیات دستگیری و کشتن ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش نقش داشته است، بار دیگر سوژه رسانه‌های جمعی شد.
 
این تصویر که ظاهرا توسط دیلی وایر، یک سایت محافظه کار طراحی شده است نسخه ویرایش شده از عکس واقعی ترامپ در سال ۲۰۱۷، در حال اعطای مدال افتخار به «جیمز مک کلوگان» یک پزشک بازنشسته ارتش آمریکا که در جنگ ویتنام جان ۱۰ تن را نجات داده است.

در تصویری که ترامپ در توئیتر خود منتشر کرده است سر «مک کلوگان» با سر سگی که گفته می‌شود «کونان» نام دارد و زبانش بیرون از دهانش است، جابجا شده است. 


مدال افتخار معتبرترین نشان نظامی است که به خاطر اقدامات خارق العاده و ارزنده به سربازان ارتش آمریکا اعطا می‌شود.

هنگامی که خبرنگار نیویورک تایمز این تصویر را به مک کلوگان نشان داد، به شدت خندید و گفت: سگ‌های نظامی بسیار شجاع هستند.

این نخستین سگی نیست که ترامپ آن را معروف کرده است روز سه شنبه، ترامپ یک عکس از سگی که در جریان حمله ادعایی به محل اختفای البغدادی مجروح شده بود را منتشر کرد. مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا گفت که این سگ خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
این دوعکس فرقهایی باهم دارد.در عکس اول چشم ترامپ نیمه باز و در عکس دوم بسته است.در عکس اول انگشتان دست ترامپ باز و در عکس دوم بسته است.چطور متوجه نشده اید که هردوعکس یکی نیست؟
Bulgaria
درسته دسته راست ترامپ در دو عکس متفاوته احتمالا فتو شاپ نیست
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اصلا ؛ کل نظام آمریکا ؛ قصبی ، دزدی و جعلیه ، چه برسه به سگش !!
Iraq
...
مقدم نیا
Iran, Islamic Republic of
سلام خوبی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امریکادروق‌می‌گوید‌نه‌بلادن‌ونه‌بغدادی‌هیچ‌کدم‌را‌نکشته‌چون‌انها‌جاسوس‌امریکا‌بودن‌الان‌در‌امریکا‌خوش‌می‌گزارن
سرور
Iran, Islamic Republic of
دیکته 15