جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۲

پیوند ستاره اسکندری با مجرم دراویش‌ گنابادی! +عکس

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 705742
کافی است ماجرای کشف حجاب خانم بازیگر در ترکیه، تا عکس دونفره دلجویی و یادگاری ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق با مجرم محبوس غائله فرقه گنابادی را کمی در رسانه‌ها مروری مجدد کنید، اتفاقی که هیچ وقت هم منجر به عذرخواهی این‌ بازیگران نشد!
پیوند ستاره اسکندری با مجرم دراویش‌ گنابادی! +عکس
 به گزارش جهان نيوز، سیمای رسانه ملیسریالی با حال و هوای انقلابی را در کنداکتور شبانه گذاشته است که جدای از مضمونی که باید جالب و دیدنی باشد، خود از اساس مولد حاشیه بوده و هست؛ «گیله‌وا» با بازیگرانی پرحاشیه و البته با یک مدلسازی از اتفاقات تاریخی شمال کشور در سال ۱۲۹۷ و نیز روایتگری سبک زندگی و زیست اجتماعی مردم ایران و گذری بر نقش انگستان در امور داخلی ایران از امشب روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

این سریال در چند وقت اخیر بی‌آنکه بخواهد؛ اسیر حاشیه‌ها شد تا جایی که پخشش را حتی چند ماهی به تاخیر انداخت آنهم به بخاطر تحرک دو بازیگرش که کنش و واکنششان هیچ ربطی به اتفافات روز جامعه نداشته و ندارد؛ بنابراین بیلبورد فعلی این سریال احتمالا بجای اینکه میرزاکوچک خان جنگلی و تم انقلابی آن باشد، شاید موکدی بر رافت مدیران  تلویزیون بر سر دو بازیگری باشد که تا امکانش بوده، رفتار ضد و نقیض داشته‌اند؛ هم ستاره اسکندری و هم امیرحسین صدیق، که گویا از بازیگران اصلی این مینی‌سریال هم هستند.

کافی است ماجرای کشف حجاب خانم بازیگر(ستاره اسکندری) در ترکیه و فیلم گرفته شده از او، تا عکس دونفره دلجویی و یادگاری اسکندری و امیرحسین صدیق با مجرم محبوس غائله فرقه گنابادی را کمی در رسانه‌ها مروری مجدد کنید؛ اتفاقی که هیچ وقت هم منجر به عذرخواهی این‌ بازیگران نشد!
 

انفعال مدیران سیما در همان دوره نیز جالب توجه بود تا جایی که بی‌خبر از این اتفاقات، حتی در اقدامی عجیب تر، امیرحسین صدیق که عکس دیدارش با این مجرم دراویش گنابادی رسانه‌ای شده بود، روی شبکه سه رفت آنهم برنامه‌ای زنده و گفتگومحور یک ساعته؛ هرچند همان زمان نیز در این برنامه تعطیل‌‎شده، از هرچه خواست گفت جز همین ماجرا و احیانا هرگونه ندامت یا توضیح و خبری.

البته که روی یک مینی‌سریال هفت قسمتی که برای پر کردن آنتن خالی سیماست، شاید نشود حساب جدی و آنچنانی باز کرد، ولی بالاخره برخی عواملش اینقدر حاشیه راه انداختند و بر سر رفتار عجیب و پرحاشیه‌شان موضع و سکوت حق به جانب گرفتند، که اجازه پخش به این سریال در جای خود زیادی بعید بود؛ جز اینکه نقششان کمرنگ شده باشد و یا موضع این سریال و حرفش به اصطلاح اینقدر تازه و بدیع باشد که سیما تبعات همین حواشی را به جان خریده باشد.
 
 
به هرحال این سریال که نمایی هم از تحرکات استعماری انگلستان در ایران و البته با تاخیری صدساله، تصویرسازی چند سکانسی از میرزا کوچک‌خوان جنگلی است، را باید به فال نیک هم گرفت، اما به هر حال باید تدبیری اندیشه شود که کارکتر‌های مثبت به هر مثلا بازیگری داده نشود؛ جوری که مخاطب بیش از آنکه منتظر دیدن نماسازی از چهره‌های این مرز وبوم و قصه‌شان باشد، اسیر حواشی عده‌ای شود که هیچ دغدغه‌ای ندارند جز بازی کردن و پول میلیونی گرفتن!

نکته جالب اینکه بعد از سریال «گیله وا» که صرفا در بازه یک هفته‌ای کنداکتور شبکه سه را پر می‌کند، از هفته آینده نیز مخاطبان شاهد سریال «فوق لیسانسه‌ها» هستند؛ سریالی با بازیگران مختلف که پوشش غیرمعمول خانم بازیگر سریال به تازگی نیز او را به سر خط خبر‌ها و البته به محاکم قضایی کشاند!

هرچند که پیشینه قبلی این سریال حکایت از جذب مخاطب آنچنانی برای شبکه سه دارد؛ سریالی که قطعا امتیازی برای سیماست، چون هم طنز است و هم منتقد شرایط جامعه. «گیله وا» نیز دست روی موضوع و شخصیت‌هایی گذاشته که جزئی از پیشینه جدانشده و قهرمانان این سرزمین هستند؛ بنابراین گویا چاره‌ای نیست جز اینکه صداوسیما همین تولیدات را به رغم این قصورات و حواشی چند بازیگر بی‌ربط و با ربطش روی آنتن ببرد و لااقل احترام مخاطبان را نگه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسلام مکتب من
Iran, Islamic Republic of
دست سازمان اوج درد نکند، حواسش خوب جمعه!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
صد البت! جهت تفرق!!!!
Iran, Islamic Republic of
اوج وقتی به اوج ثروت و قدرت رسانه ای رسید، دیگه از اوج آرمان ها و ارزش‌های انقلابی فرو کاست! چون ماهیت رسانه تصویری همینه!!
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی اینجاهست که مگه چند بازیگر متشرع داریم ؟ اصلا داریم؟! همه یا بدحجاب یا بی حجابند ،این وسط خانم اسکندری که البته خطاکاره و اصلا تایید نمیشه از خیلی دیگه شخصیتا سنگینتره
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
United States
مدل سبیل این بازیگر نشانگر چه فرقه ای است؟؟!!! نمیدانم شاید هم معنی خاصی ندارد!!!!
Iran, Islamic Republic of
فرقه علی الهی ها در کرمانشاه اینجور سبیل می گذارند!
Sajad
Iran, Islamic Republic of
این سبیل نشانه ی خاصی نیست فقط عارفان میگویند که در جنگی حضرت علی علیه اسلام میفرمایند برای ترساندن دشمن سبیل بذارین...!!!
سید مهدی
Romania
سوال :
مگه فیلم بی حجاب رو شخص دیگه ای از این خانم نگرفته و پخش کرده ؟
خوب پس ترویج اباهه گری رو خودش نکرده و کس دیگه ای بوده
برعکس سایر بازیگران خانم که بدون ترس عکس های کشف حجاب کرده و... توی شبکه های مجازی پخش میکنند و فیلم ها و سریال هاشون هزاران بار توی سینما و تلویزیون رو چجور میشه توجیه کرد؟
پس اگر قرار به اصلاح و توبیخ هست باید همه رو به یک چوب زد و اگر هم نیست که قاعدتا هم نیست و نمیشه چون باید در سینما و تلویزیون رو تخته کرد چون دیگه بازیگری نمیمونه که بخواد فیلم بازی کنه
والسلام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اینکه چه شخصی کلیپ را پخش کرده جای خود.اما سوال این است چرا گفتار وکردار اینها با هم همخوانی نداره !
چرا ترویج نفاق ودورویی میکنند!
Iran, Islamic Republic of
من پیشنهاد میکنم به جای نوشتن این مقالات و سعی در محکوم کردن بازیگران، به درستی و روشنی و تصریح درست، با مدارک و مستندات بازیگران را از اصل ماجرا و قضیه مطلع کنید
به نظر من این بهترین کار است
Iran, Islamic Republic of
واقعا صدا وسیمایی که شخصی مثل عادل فردوسی پور را حذف کرد الان بانیان این حذف باید جوابگو باشند که واقعا گناه این بازیگر از فردوسی پور کمتر بوده!
یه اعلامیه بزنید هرکسیکه هر سابقه قبلی در هرفیلمی هم داشته بسم اله بیاید صدا وسیما در خدمتیم!
Iran, Islamic Republic of
عادل جان کجایی
Iran, Islamic Republic of
یه دفعه صدا وسیمای عزیز فراهانی را هم دعوت بکار مجدد کند!
Iran, Islamic Republic of
مملکت هنر میخواد چیکار؟!!!!
United Arab Emirates
مملکت هنرمندمتعهد وارزشی میخواهد،که کم هم نداریم فقط مسئولین صدا وسیما وارشاد بایدارزشی فکرکنند...
رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی سایت شما و تفکرات راهبران این سایت خیلی جالبه.
تندروی دینی با کمترین سطح بینش اجتماعی که از خوارج هم خطرناکتر خواهید شد.
کارتان شده نگاه خشکه مذهبی به دین و دنیای مردم از دریچه داعشی.
Iran, Islamic Republic of
...
خ
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر رفته بودند ترکیه خوب بود؟ به نظرم اوج دارد با هنر، هنرمندان رو همسو میکنه
مهلا
Iran, Islamic Republic of
چقدر رسانه ها گیر دادین بهش
حالا روسری بذاره یا نذاره
دختر مسوولین حجابشون اون ور آب چجوریه
اگه مردین اونا رو زیر سوال ببرین
Iran, Islamic Republic of
مردم راضی نیستند پول بیت المال تو جیب بازیگر و بازیکن و سیاستمدار و... غیر متعهد ریخته شود .بزرگان صدا و سیما و وزارت فرهنگ به یاد بیارن که پای این مملکت و برای دفاع از ناموس خونها ریخته شده . اینقدر هدفدار فرهنگ مملکت را به جای بهبود به بیراهه نبرید.
Sajad
Iran, Islamic Republic of
...