سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
رئیس سازمان بازرسی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 705639
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در کشور گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.
۱۰۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار داشت: تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشور ضروری است چراکه در کشورمان پتانسیل ها و توانمندی های بالایی داریم.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در کنار جدیت در مبارزه با فساد، شناسایی بسترهای فساد را نیز در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است، گفت: بدون ملاحظه جبهه سیاسی و وابسته بودن به اشخاص خاص، با دانه درشت ها برخورد می شود.

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به برنامه های قوه قضاییه در امر مبارزه با فساد گفت: باید با فساد به طور ساختاری، جدی و به صورت ریشه ای برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینان سربازان جبهه اقتصادی هستند، گفت: قوه قضاییه از این قشر حمایت و پشتیبانی می کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه داشتن وظیفه نظارتی از سوی تمام مسئولین یکی از رویکردهایی ما است، گفت: آشنایی مدیران دستگاه های مختلف با وظایف حوزه مأموریت خود ضروری است و باید مدیران به قوانین روز آشنایی کامل داشته باشند.
وی همچنین گفت: یکی دیگر از رویکردهای قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور پیگیری موضوع شفاف سازی در دستگاه های اجرایی کشور است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در کشور گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.

حجت الاسلام درویشیان علت فرارهای مالیاتی را عدم شفافیت در فعالیت های اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید فعالیت ها شفاف باشد.

وی سپس افزود: مناقشات سیاسی نباید در خدمت رسانی به مردم مانع ایجاد کند. امروز همه مردم و مسئولان باید برای آبادانی و توسعه کشور تلاش کنند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *