شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

الگوی کریستیانو رونالدو کیست؟

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب: 705507
فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال اعلام کرد که نکاتی که از بازیکنان منچستر یونایتد آموخته، در پیشرفتش تاثیر زیادی داشته است.
الگوی کریستیانو رونالدو کیست؟
به گزارش جهان نيوز، رونالدو در ۳۴ سالگی همچنان در بالاترین سطح فوتبال، بازی می‌کند و به شکستن رکورد‌های ملی و باشگاهی ادامه می‌دهد. او که پس از پیوستن به منچستر یونایتد و درخشش در این تیم برای خود نامی دست و پا کرده، در مصاحبه با فرانس فوتبال اعلام کرد که هم تیمی های او در منچستر یونایتد، تمام امکانات لازم برای پیشرفت را در اختیار او گذاشته اند.

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال گفت: اگر از مغزتان استفاده کنید و کمی باهوش باشید، متوجه خواهید شد که باید از افرادی که کار‌ها را بهتر از شما انجام می‌دهند الگو بگیرید. این همان کاری بود که من وقتی در منچستر یونایتد بودم انجام دادم. اگر از بازیکنانی مانند نیستلروی، ریو فردیناند، پل اسکولز و رایان گیگز یاد نگیرید، یک ابله هستید.

رونالدو در ادامه گفت: هدف این نیست که شما یک مقلد باشید، اما باید به جنبه‌های مختلف کسانی که در کارشان بهترین هستند توجه کنید. این همان کاری بود که من انجام دادم. کمی استعداد داشتم و پس از آن به بزرگان تیم نگاه کردم و یاد گرفتم.

او افزود: سر الکس فرگوسن هم چیز‌های زیادی به من یاد داد و متوجه شدم به غیر از پاس دادن و دریبل زدن توانایی بالایی در گلزنی دارم؛ بنابراین به فکر افتادم تا تبدیل به بازیکن کاملی شوم که هیچ ضعفی نداشته باشد. من می‌توانستم با سر و هر ۲ پایم گلزنی کنم. من بازیکنی قوی و سریع هستم.

رونالدو عنوان کرد: اگر این مسائل رعایت شود و در کنار آن حرفه‌ای رفتار کنید و زندگی سالمی داشته باشید می‌توانید تا ۳۴ سالگی بازی کنید.


رونالدو با تاکید بر این که سبک زندگی اش را از بازیکنان افسانه‌ای لیگ بسکتبال آمریکا الگو گرفته گفت: من از مایکل جردن و تمام کسانی که مانند او به مراتب بالا رسیده اند، آموخته ام. البته این فقط محدود به ورزش نمی‌شود.

او در پایان افزود: دوست دارم درباره جایزه نوبل و این که دیگران چه چیز‌هایی اختراع می‌کنند و باعث پیشرفت چه چیز‌هایی می‌شوند، صحبت کنم. جایزه نوبل برای مردم مانند توپ طلای من است. دوست دارم بدانم چرا دیگران یک چیز جدید اختراع می‌کنند و چگونه این کار را انجام می‌دهند. دانستن این موضوع مهم است، زیرا به من کمک می‌کند تا بهتر شوم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
https://jahannews.com/vdcbgsbzzrhbgsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgsbzzrhbgsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
الگوی رونالدو کی رش بوده!!
ERFAN_R_86
Iran, Islamic Republic of
عشق فقطCR7