پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۸

ترامپ تصویر سگ یابنده بغدادی را منتشر کرد!

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 705484
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ما تصویر سگ شگفت انگیزی را که کارش برای گرفتن و کشتن ابوبکر بغدادی سرکرده داعش، عالی بود از طبقه بندی محرمانه خارج کردیم!
ترامپ تصویر سگ یابنده بغدادی را منتشر کرد!
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: «ما تصویر سگ شگفت انگیزی را که کارش برای گرفتن و کشتن ابوبکر بغدادی سرکرده داعش، عالی بود از طبقه بندی محرمانه خارج کردیم! (نام این سگ از طبقه بندی محرمانه خارج نشده است.)»

ترامپ پیش از این در نشست انجمن بین المللی رؤسای پلیس در شیکاگو گفت: «آخر هفته‌ای که گذشت یک آخر هفته فوق العاده برای کشور ما بود؛ ما بغدادی رهبر داعش را کشتیم.»

او افزود: «ابوبکر بغدادی کسی است که داعش را تاسیس کرده و منطقه‌ای به اندازه ایالت اوهایو آمریکا را به کنترل خود در آورده بود.»

او با ادعای اینکه نظامیان آمریکایی سال‌های سال به دنبال وی بودند، افزود: «وی فردی مریض و فاسد بود و اکنون کشته شده است.»
 
ترامپ در این سخنرانی همچنین با تکرار دوباره این ادعا که نمی‌خواهد کشورش پلیس منطقه باشد، گفت آمریکا باید نفت (در سوریه) را حفظ کند.

ترامپ تصویر سگ یابنده ابوبکر بغدادی را منتشر کرد! +عکس

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه هم در اظهاراتی طمع ورزانه مدعی شده بود: «باید سهم خود را از نفت سوریه بگیریم. در مورد خروج از سوریه تجدیدنظر نمی‌کنیم.»

روز یکشنبه رئیس جمهور آمریکا پس از خبرسازی رسانه‌های آمریکایی درباره ادعای هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش، به سبک روسای جمهور سابق این کشور پشت تریبون قرار گرفت و با ترتیب دادن یک کنفرانس خبری در کاخ سفید به نوعی تلاش کرد خود را یک ”قهرمان» نشان دهد؛ شبیه آنچه که پس از به هلاکت رسیدن بن لادن در دوران باراک اوباما، ریاست جمهوری سابق آمریکا روی داد.

ساعاتی قبل از آن یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفته و کشته شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
کدومش سگه است ؟بالایی یا پایینی؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
دومی سگ است، اولی از او پست تر.
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان، ترامپ، هر دو تروریسم بین المللی هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن

91 کشته و زخمی در 77 مورد تیرانداز در آمریکا

تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، ۷۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۶ نفر کشته و ۶۵ نفر زخمی شده اند.


آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
مرکز آمار خشونت‌های مسلحانه
۵۲ کشته و زخمی در تیراندازی در آمریکا
براثر ۵۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دستکم ۱۷ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شده اند
تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
۵۲ کشته و زخمی در تیراندازی در آمریکا
Iran, Islamic Republic of
ترامپ تصویر جوانی اش را منتشر کرد!
ممد
United States
ظاهرا خروج آمریکا از سوریه یک شوخی یا یک دروغ بزرگ است!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه اين سگ زبان حرف زدن داشت , مي گفت بر پدر و مادر آدم دروغگو لعنت.