پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷۸

لاریجانی: ایران گرفتار حقه‌بازی آمریکا شده است

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 705460
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌هاست گرفتار حقه‌بازی آمریکایی‌ها شده‌ایم؛ خودشان می‌دانند ما سلاح هسته‌ای نداریم اما می‌کوشند تا مردم ایران را آزار دهند.
لاریجانی: ایران گرفتار حقه‌بازی آمریکا شده است
به گزارش جهان نيوز،  علی لاریجانی امشب در اجلاسیه «مجاهدان در غربت» در دامغان اظهار کرد: حوادث پرتلاطم و پرتکاپویی در قرن بیستم و اوایل قرن بیست‌ویکم رخ داده که امروز باید شرایط خود را در این وقایع مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به وقوع نهضت‌های مختلف در این مدت در ایران گفت: حرکت‌های مهمی در کشورمان رخ داده که بعدها البته با همان شدت روزهای اول ادامه نیافت؛ اما به هرحال تا حدودی تأثیرگذاری داشت و در برخی موارد به نتیجه هم رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که ایمان آوردند و استقامت کردند، خداوند ملائکه را بر آنان‌ نازل می‌کند تا خوفی نداشته باشند و بهشت را بر آنان نوید می‌دهد. امام رضا (ع) فرمودند کسی مؤمن حقیقی است که سه خصلت داشته باشد؛ سنت خدا یعنی رازداری، سنت نبوی یعنی مدارا با مردم و سنت ولی خدا یعنی پایداری، استقامت و شکیبایی در سختی باید در یک مؤمن باشد.

استقامت در سختی‌ها؛ امری کلیدی
لاریجانی با بیان اینکه استقامت در سختی‌ها امری کلیدی و مهم است، گفت: در قرن گذشته، حوادث مهمی همچون انقلاب مشروطه را سپری کردیم که نقش علمای نجف و تهران در آن برجسته بود؛ نهضت تنباکو در کشور ما نقش و تأثیرگذاری علما را نشان داد.‌

وی بیان کرد: انقلاب مشروطه به تمام اهداف خود نرسید؛ اما بیداری خاصی را در میان اقشار جامعه خلق کرد. رهبر معظم انقلاب فرمودند از آنجا که در انقلاب مشروطه مردم را از صحنه کنار زدند، این انقلاب به اهداف خود نرسید. 

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم مدرس، میرزاکوچک‌خان جنگلی و ... پایه‌گذار حرکت‌هایی بودند که در حد خود تأثیراتی را ایجاد کرد؛ اما علت اینکه انقلاب مشروطه موفق نشد، نه اینکه پایه‌ها و آرمان‌هایشان درست نبود، بلکه به این علت بود که مردم را به مرور کنار گذاشتند و باید مردم را در صحنه نگه می‌داشتند.

فلسطین؛ موضوع نخست جهان اسلام
لاریجانی با اشاره به حرکت‌های آزادی‌خواهانه نظیر شیخ فضل‌الله نوری و سایر علمای اسلامی در طول قرن بیستم و اوایل قرن بیست‌ویکم گفت: امروز فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است و باید به این امر توجه داشت؛ اگر امروز صهیونیست‌ها لرزان هستند، به خاطر مقاومت امت اسلام و مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این میان از همه انقلاب‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و امام راحل با کوله‌باری از تجربیات همه حوادث قرن، حرکتی را ایجاد کردند که نسبت به انقلاب‌های دیگر و نهضت‌های مختلف کمال داشت و با اسلامیت حرکت خود را آغاز کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها نیز اذعان دارند که انقلاب اسلامی ریشه دینی و اندیشه مذهبی دارد، گفت: احیای فکر مجاهدانه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود که بین مسلمانان رشد پیدا کرد و شمار زیادی از آزادی‌خواهان جهان در مسیر جهاد قدم برداشتند.

حقارت بسیاری از کشورهای منطقه
لاریجانی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) در باب جهاد ادامه داد: ایشان می‌فرمایند کسانی که در راه جهاد خود را دور می‌سازند، عمل حرام انجام می‌دهند؛ چراکه باعث وهن دین و استخفاف پیامبران و اولیای الهی می‌شوند و از طرفی، به دشمنان جرأت می‌دهند و آنها را بر مسلمانان مسلط می‌سازند.

وی تصریح کرد: امروز این امر را حس می‌کنیم؛ در منطقه خاورمیانه، کشورهایی هستند که با وجود پول، تجهیزات و امکانات فراوانی که در اختیار دارند؛ اما در حقارت به سر می‌برند و با یک تلفن، موقعیت آنها تغییر می‌کند؛ به این دلیل که اهل مجاهدت نیستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری می‌کنند تا مجاهدت و جهاد را با حرکت‌های کور تروریستی مخلوط کنند، گفت: حرکت‌های غیرانسانی اخیری که مشاهده می‌کنیم، حاصل همین رویکرد است و تروریست‌ها برای وحشت مردم تلاش می‌کنند؛ در حالی که مجاهدان در راه رفاه و آسایش مردم و امت اسلام می‌جنگند.

ایجاد وحشت در مردم؛ روش داعشی‌ها
لاریجانی اضافه کرد: روش داعشی‌ها و اذناب آنها ایجاد وحشت در مردم است و نمونه این اقدام را در شیوه به شهادت رساندن شهید حججی شاهد بودیم.
وی بیان کرد: وضع امروز مسلمانان که با استقامت و احیای فکر مجاهدت در میدان هستند، شرایط آنها را دگرگون کرده است و امروز مجاهدان جایگاه غربت ندارند، در جایگاه عزت و اقتدار هستند، در منطقه پیشگام بوده و با قدرت پیش می‌روند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار جریان‌های مجاهدانه که در تحولات مهم نیز تأثیرگذار هستند، گفت: اگر گروه‌های مجاهدانه نظیر حماس و حزب‌الله بی‌تأثیر بودند، طرح‌های مختلف صلح غربی‌ها تا امروز به نتیجه رسیده بود و آنها امت اسلام را به عقب می‌راندند.

راهی غیر از مقاومت نیست
لاریجانی بیان کرد: رفتار غربی‌ها علیه مسلمانان برای آنها راهی غیر از مقاومت نگذاشتند؛ آنها در فلسطین ملتی را آواره کردند و برای آنها راهی جز ایستادگی برای صهیونیست‌ها نگذاشتند.

وی تصریح کرد: وقتی غربی‌ها با مردم منطقه با عبارت‌های موهن سخن می‌گویند، راهی جز مقاومت و ایستادگی برابر این اقدامات باقی می‌ماند؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با کمال پررویی پول‌های سعودی‌ها را گرفت و بر سر آنها هم زد؛ این سیاست تحقیر در غربی‌ها وجود دارد. اندیشمندان غربی اقرار می‌کنند که غرب همواره به مردم عرب به مثابه تنها «ساکنان» این مناطق نگاه می‌کنند و رویکرد آنها، «صاحبان» این مناطق نیست.

لاریجانی افزود: رفتاری که غرب نسبت به مسلمانان دارد، چاره‌ای نگذاشته است؛ جز اینکه مقابل آنها مقاومت شود. رئیس‌جمهوری آمریکا در قضیه کشته شدن ابوبکر البغدادی می‌گوید ما تنها باید در مناطقی حضور داشته باشیم که نفت آنها به ما می‌رسد و این نکته مهمی است.

ادعای آمریکا بی‌معناست
وی تصریح کرد: اندیشمندان غربی خود اذعان دارند که ادعای آمریکا در خصوص ساخت سلاح هسته‌ای در ایران بی‌معناست و ایران هویتی معتبر و نظامی مستحکم دارد؛ آنها خود می‌دانند تنها رژیمی که سلاح‌های هسته‌ای متعدد در اختیار دارد، رژیم اشغالگر قدس است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال‌هاست گرفتار حقه‌بازی آمریکایی‌ها شده‌ایم؛ خودشان می‌دانند ما سلاح هسته‌ای نداریم اما این اقدام را انجام می‌دهند تا مردم ایران را آزار دهند و در این شرایط، باید ایستادگی کرد.

لاریجانی ادامه داد: آمریکایی‌ها تنها دنبال نفت منطقه هستند و برای همین با جنگ‌افروزی در کشورهای مختلف، خونریزی‌های زیادی به پا کردند تا به خواسته خود برسند.

وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم حاکمی قلابی را دشمنان بر سر حکومت بنشانند و مسلمانان از او تبعیت کنند و این آموزه دینی ماست و امام خمینی (ره) هم متعدد بر حکومت اسلامی تأکید می‌کردند. فکر اسلامی اقتضا نمی‌کند یک مسلمان غیرت دینی نداشته باشد و به مسؤولیت‌های اجتماعی خود توجه نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما گرفتار مسئولان خودمون هستیم...
سرور
Iran, Islamic Republic of
تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام ایران را گرفتار نیرنگ غرب کرد و این ادامه دارد....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
مذاکره روحانی، ظریف، عراقچی و... از ابتدا با آمریکا، کشورهای اروپایی و... تاکنون نتیجه ای جز ضرر برای ملت نداشت
Iran, Islamic Republic of
امروز قوانین جامعه بین المللی به اسم دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم بدترین جنایات وحشبیانه، وحشی گری و غیرانسانی انجام می دهند
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولت روحانی ثابت کردند که درباره حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور کاری از دستشان برنمیآید
Iran, Islamic Republic of
امروز جز روحانی دیگر کسی اروپا را قبول ندارد
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر ارجمند گرفتار حقه بازی شده اید چرا برجام را در ۲۰دقیقه تصویب کرده اید.خودتان خودتان را گرفتار کردید نه آمریکا!
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
چطوری ایران گرفتار حقه بازی آمریکا شد؟!
غیر باورهای غلط شما در باره آمریکا بود؟!
این شما بودید که ایران را با برجام گرفتار مکر آمریکا کردید
United Arab Emirates
ض
مشکل ایران با آمریکا هیچ ارتباطی و ربطی سلاح هسته‌ای ندارد
آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است، نه با سلاح هسته ای، موشکی، توافق هسته ای و برجام...
United Arab Emirates
مشکلات ما با آمریکا از طریق توافق هسته ای، برجام و... حل نمی شود
United Arab Emirates
...!!
United Arab Emirates
دولت روحانی هیچ برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... ندارد....
United Arab Emirates
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
اگر وعده های اجرا نشده و و یا نیمه تمام بماند، مردم به مدیران آینده نیز بی اعتماد می شوند.
United Arab Emirates

درحال حاضرتورم درکشور به 80 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد ...
United Arab Emirates
...
United Arab Emirates
آتش زدن پرچم یک کشور در شأن نمایندگان نیست
آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس به نظر من به هیچ وجه مناسب شأن و منزلت نمایندگان یک ملت نیست. نمایندگانی که در صندلیهای گرم و نرم مجلس نشستهاند، باید بدانند که هر کاری، راهی دارد و در برخورد با آمریکا هم باید دیدگاهها و داوریهای بینالمللی مدنظر قرار گیرد....
ب۲
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران ازسال 1332 تاکنون ثابت کرد که دربرابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی کند....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شمار ه یک حق دخالت درامور داخلی ایران را ندارد.
آمریکا و اروپا ازسال 1357 تاکنون با همدستی گروهک تروریستی منافقین درایران آدم می کشند، کاخ سقید به خاطر ناتوانی دولت روحانی، ظریف، عراقچی، مسئولین و نمایند مجلس دنبال محکوم کردن ایران است ....
Iran, Islamic Republic of
رفتار آمریکا جنایتکار شماره یک پس از توافق هسته ای بدتر شده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک فقط زبان زور را می فهمد، نه مذاکره سیاسی
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست ترکیه جنایتکار شماره یک با چه کسی درشمال سوریه می جنگد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود و رژیم جعلی صهیونیستی دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
Iran, Islamic Republic of
با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود وازظلم کردن دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش درسراسرجهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، روسی ها و صهیونیست ها می دانند که نابود اسرائیل اولویت اصلی ماست.
حسين
Germany
و ملت ايران هم گرفتار اعتدالیون!!
Iran, Islamic Republic of
اقای لاریجانی ایران گرفتار حقه بازی امریکا نشده بلکه گرفتار مدیران ارشد ناکارمد شده لفطفا خودتان گول نزنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام صبح بخیر یک عده داد میزدند اما عده ای خود را به خواب زده بودند
Romania
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم ایران با آمریکا از سال 1332 تا کنون است.مشکل ایران با آمریکا از طریق توافق هسته ای، برجام و مذاکره مجددا حل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم ایران با آمریکا از سال 1332 تا کنون است.مشکل ایران با آمریکا از طریق توافق هسته ای، برجام و مذاکره مجددا حل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
رهبر ایران: دلیلی ندارد برای تولید بمب هسته‌ای هزینه کنیم
سردار
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی چرا در مجلس فوری برجام را قبول کردی ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی چرا در مجلس فوری مذاکره درباره صلح آمیز هسته ای ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی را قبول کردی ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر ما پای میز مذاکره حاضر شویم قطعا فشارها و تحریم ها بیشتر می شود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بحران‌های تحریم، فرصت‌های بیشماری برای کشورمان به وجود آورد.
United Arab Emirates
مقصر گرانی برنج هم آمریکاست؟
مهدی مهرپور در صفحه توئیتر خود به میزان تولید برنج در کشور و آمار واردات این کالا پرداخت و نوشت: «آیا مقصر گرانی برنج آمریکا است».
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به دنبال افزایش فشار بر ایران با تصویب لوایح FATF است
Iran, Islamic Republic of
اخیرا پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در یک مداخله‌جویی آشکار در امور داخلی کشورمان، خواستار تصویب فوری و بدون شرط کنوانسیون پالرمو و لایحه CFT شده است که سوال ما از طرفداران تصویب لوایح FATF این است که آیا افرادی چون پمپئو، دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند یا آنکه تصویب FATF برای آنها منافعی دارد و برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از این طریق فشارها بر ایران را افزایش دهند؟
Iran, Islamic Republic of
مطابق با نظر بسیاری از کارشناسان ذیربط، تصویب لوایح FATF به معنای حاکمیت نظام سلطه بر کشورمان است و نباید با دست خودمان، خودمان را در چاه بیاندازیم.
Iran, Islamic Republic of
برجام، پیوست‌ها و بخش‌های محرمانه‌ای داشت که به مجلس ارائه نشد و قطعا تعهد دولت به تصویب لوایح FATF هم جزء موارد محرمانه‌ای است که در این قرارداد گنجانده شده است.
ممد
United States
من متعجبم حالا که مجازات برنامه ی هسته ای نظامی را تحمل میکنیم چرا انجامش نمیدهیم؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران ازسال 1332 تاکنون سیاست زورگویانه آمریکا را نمی‌پذیرد
Iran, Islamic Republic of
وعده لغو تحریم‌ها چه شد؟...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی خیالت راحت؛ دیگر 45 هزار تومان یارانه به کار مردم نمی‌آید
Iran, Islamic Republic of
مریم رجوی: آشوب‌های ایران کار ما بود
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران جنایات وحشیانه فرانسه را فراموش نمی کند. روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به فرانسه اعتراف کند.
Iran, Islamic Republic of
من به شدت نگران تسلیحات هسته ای آمریکا جنایتکارهستم...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... رجزخوانیهای امروز دولت ارزش ندارد.!!
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف! لطفا همانگونه که مردم را مقاوم در برابر آمریکای جهانخوار توصیف میکنید، خود نیز اینچنین باشید و دیگر در مقابل امثال کری و شرمن و... آنگونه منفعل عمل نکنید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دولت ما از دولت چین یاد میگرفت که وقتی یک شهروندش توسط کانادا بازداشت میشود دیپلمات او را دستگیر میکند؟! اما دیپلمات ما در بلژیک و آلمان دستگیر میشود، شهروندان در گرجستان مورد ضرب و شتم قرار میگیرند، در جده آن حادثه ناگوار رخ میدهد و... ولی اصلا به دولتیها برنمیخورد! واقعا چه پاسخی دارند به ملت بدهند؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بعضی از سلبریتیهای کشورمان که با کوچکترین حادثه در داخل کشور واکنش نشان میدهند چرا درباره اعتراض گسترده مردم فرانسه و برخورد خشن پلیس این کشور با معترضین سکوت اختیار کردهاند...
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف اگر مردم بودند که مذاکره هستهای را پیش بردند چرا این مردم به حقوقشان نرسیدند و نتوانستند از باغ خیالی برجام، میوهای بچینند...
Iran, Islamic Republic of
رژیم کودک کش صهیونیستی ضد علیه بشریت ازسال 1918 تاکنون با حمایت آمریکا و غرب مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین را می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد....
Iran, Islamic Republic of
به رغم تورم و گرانی‌ها شهرداری با صدور بخشنامه حقوقی سقفی برای اضافه کاری تعیین نموده که با این وصف به جای افزایش حقوق باید شاهد کاهش حقوق خود در سال جاری باشیم. درخواست می‌شود به تجدید نظر در این بخشنامه عنایت شود چرا که باید از صبح تا غروب آفتاب در محل کار بود تا بتوان حقوق سال گذشته را دریافت کرد. پس خانم‌ها کی فرصت رسیدگی به کار منزل و فرزندان را خواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
یک کیلومتر جاده روستای دهکته علی‌آباد بخش توره شهرستان شازند 2 سال قبل زیرسازی شده و قرار بود سال گذشته آسفالت شود که متأسفانه این کار صورت نگرفت. از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان درخواست می‌شود این یک کیلومتر را آسفالت کنند.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ ..
Iran, Islamic Republic of
زماني که ايران هدف حمله شيميايي قرار گرفت آمريکا جنایتکار چشمان خود را بسته بود.

زماني که ايران هدف حمله شيميايي قرار گرفت انگلیس جنایتکار چشمان خود را بسته بود.

زماني که ايران هدف حمله شيميايي قرار گرفت فرانسه جنایتکار چشمان خود را بسته بود.
Iran, Islamic Republic of
جنگنده های سعودی 51 بار استانهای یمن را بمباران کردند
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی امروز تقریبا 51 نوبت استانهای صنعا، صعده، مارب، الجوف، الحدیده و حجه را بمباران کردند و خسارتهای گسترده ای به املاک و دارایی های عمومی و خصوصی وارد کردند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فازجدید اقدامات ضد برجامی آمریکا آغاز شد

آمریکا اروپا را هم از توافق هسته‌ای خارج کرد/ ظریف: اروپا کمتر از یک درصد تعهدات برجامی خود را انجام داده است/ عراقچی: عایدی ایران از برجام نزدیک به صفر است/ دولت تماشاگر مرگ برجام نباشد!

15 ارديبهشت 1398 ساعت 2:16

آنچه ظریف به پایگاه خبری «لوب‌لاگ» گفته واقعیتی است که از ماه‌ها قبل منتقدان شیوه مذاکره او پیش‌بینی کرده و درباره آن مقالات متعدد نوشته و سخنرانی‌‌های مکرری انجام داده‌‌‌اند.
United Arab Emirates
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک مدعی دفاع ازحقوق بشر را دارد پس چرا مردم ایران را تحریم می کند.
آمریکا جنایتکار شماره یک حق صلاحیت دفاع حقوق بشررا ندارد
آمریکا جنایتکار شماره یک بزرگترین ناقض حقوق دردنیاست.
دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما را قسم به شهیدان نمیتونن به قشر مردم کمک برسانید نماینده نشید ا....