سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

امباپه، خرید بزرگ بعدی یوونتوس؟

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 705260
توتواسپورت می‌گوید باشگاه یوونتوس برای جذب امباپه پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن برنامه‌ریزی کرده و حاضر است برای او تا 380 میلیون یورو هزینه کند.
امباپه، خرید بزرگ بعدی یوونتوس؟
به گزارش جهان نيوز، نشریه ایتالیایی توتواسپورت امروز مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد برای ورود به مرحله جدیدی از روند پیشرفت باشگاه یک خرید بزرگ دیگر را در دستور کار خود قرار دهد و به این منظور کیلیان امباپه ستاره فرانسوی PSG را هدف گرفته است.

یووه به این منظور حاضر است تا 380 میلیون یورو هزینه کند و این مبلغ هم برای پرداخت هزینه ترانسفر و هم پرداخت دستمزد او در یک قرارداد پنج ساله کنار گذاشته شده است.
 
 یوونتوس با جذب کریستیانو رونالدو نشان داد که در برنامه‌های جدید خود منتقل کردن بزرگان نامدار دنیای فوتبال به تورین را هدف گرفته است. بر اساس گزارش توتواسپورت مدیران یووه حالا به دنبال جذب یک ستاره درخشان جوان هستند و به این منظور امباپه را هدف گرفته‌اند.
 
یوونتوس برای دور زدن قوانین فایننشل فیرپلی یا بازی جوانمردانه مالی ابتدا امباپه را با یک قرارداد قرضی 45 میلیون یورویی به همراه گزینه خرید اجباری در پایان قرارداد به خدمت خواهد گرفت و سپس با او قراردادی خواهد بست که مبلغ آن 135 میلیون یورو به ازای هر سال خواهد بود.

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *