پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بعد از ۵ پیروزی متوالی؛

پنج هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش‌روی استقلال

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 705245
تیم فوتبال استقلال بعد از پنج پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی، پنج هفته سخت و سرنوشت‌ساز را در لیگ برتر پیش رو دارد.
پنج هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش‌روی استقلال
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر نیز در خانه مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید تا سومین پیروزی متوالی در لیگ و با احتساب جام حذفی، پنجمین پیروزی متوالی‌اش را به دست آورده باشد.

آبی پوشان که حالا هوای تیم شان آفتابی است، بعد از این پیروزی با ارزش، به روزهای سخت خود در لیگ رسیده‌اند و استراماچونی باید آماده یک چالش بزرگ در نیم فصل نخست باشد.

تیم استراماچونی در هفته نهم یکی از دشوارترین بازیهای نیم فصل خود را پیش رو دارد و باید در تبریز به مصاف یک مدعی زخم خورده به اسم تراکتور برود. آنها سپس در هفته دهم میزبان صنعت نفتی هستند که آنها هم در این فصل در حد مدعی نشان داده و در این هفته با شکست دادن تراکتور شگفتی بزرگی خلق کردند.

آبی پوشان سپس در هفته یازدهم باید در قائم شهر به دیدار نساجی بروند. تیمی که خط حمله‌ای خطرناک دارد و به سختی در خانه به رقبایش امتیاز می‌دهد. آنها سپس در هفته دوازدهم میزبان سپاهان، یکی دیگر از مدعیان قهرمانی هستند و در نهایت در هفته سیزدهم باید در مشهد با مدعی دیگری به اسم شهر خودرو دیدار کنند.

دیدار با تیم‌های اول، دوم، سوم و پنجم جدول به اضافه دیدار با نساجی که دارای یکی از بهترین خطوط حمله لیگ است در پنج هفته پیش رو چالشی بزرگ برای آبی پوشانی است که در هفته‌های اخیر خوب بازی کرده و خوب نتیجه گرفته‌اند. 

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *