پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۵
روحانی در دیدار با مادورو:

روحانی : مقاومت ملت‌های ایران و ونزوئلا در برابرآمریکا تحسین‌برانگیز است

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 705138
رئیس جمهور در دیدار همتای ونزوئلایی خود گفت: آمریکایی‌ها در پیشبرد هیچ نقشه‌ای در منطقه ما از عراق و سوریه گرفته تا فلسطین، افغانستان و یمن نتوانستند به موفقیتی دست یابند.
آمریکا در پیشبرد هیچ‌نقشه‌ای در منطقه ما موفق نبود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز جمعه در دیدار "نیکلاس مادورو" رئیس‌جمهور ونزوئلا که در حاشیه اجلاس سران غیرمتعهدها در باکو انجام شد، گفت: ایران و ونزوئلا در همه مجامع بین المللی و سیاسی پشتیبان یکدیگر بوده  و باقی خواهند ماند و ما آماده‌ایم در کنار تقویت همکاری‌های مالی و بانکی، تجربیات خود را در حوزه‌های فنی و زیرساخت‌های سایبری، فناوری‌های نوین و همچنین کشاورزی، در اختیار ونزوئلا قرار دهیم.

وی مقاومت ملت‌های ایران و ونزوئلا و به شکست‌کشاندن توطئه‌های آمریکا را تحسین‌برانگیز خواند و با تاکید بر اینکه دو ملت، با مقاومت خود درس بزرگی به آمریکا دادند، اظهارداشت: تهران آماده است در همه عرصه‌ها روابط خود را با ونزوئلا به عنوان یک کشور دوست و برادر گسترش دهد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با همکاری یکدیگر می‌توانیم به آبادانی و پیشرفت برسیم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در پیشبرد هیچ نقشه‌ای در منطقه ما از عراق و سوریه گرفته تا فلسطین، افغانستان و یمن نتوانستند به موفقیتی دست یابند و همه توطئه‌های علیه ما نیز با شکست مواجه شده است.

روحانی اظهارداشت: در ماه‌های گذشته، عمده شاخص‌های اقتصادی ایران مثبت بوده و این نشان می‌دهد که نقشه‌های استکبار و آمریکا و فشارهای اقتصادی آنها بی‌نتیجه و ناکام بوده است.

وی در این دیدار از رئیس‌جمهور ونزوئلا برای سفر رسمی به ایران دعوت کرد.
"نیکلاس مادورو" رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز در این دیدار مبارزه و مقاومت ملت ایران را تحسین برانگیز خواند و تاکید کرد: ملت‌های ایران و ونزوئلا با ایستادگی در برابر طرح‌های فزون‌خواهانه آمریکا، این کشور را ناچار به عقب‌نشینی و پذیرش شکست کردند.

وی خواهان گسترش بیش از پیش روابط ایران و ونزوئلا در همه حوزه‌ها شد و گفت:

کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور همه راهکارها و زمینه‌های همکاری را آماده کرده که باید برای اجرایی‌شدن آنها سریع‌تر اقدام کنیم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا با بیان اینکه در آمریکا متاسفانه جنگ‌طلب‌ترین و افراطی‌ترین گروه قدرت را بدست گرفته و علیه ایران و ونزوئلا و کشورهای مستقل شیطنت می‌کند، گفت: اکنون همه کشورهای مستقل علیه رفتارهای افراطی و تروریستی آمریکا جبهه وسیعی را تشکیل داده‌اند و این بسیار ارزشمند است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
سیاست نادرست، غلط و اشتباه عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون فاجعه برای ملت های اسلامی است.
سیاست ها وتوطئه های عربستان سعودی جنایتکار شماره یک درمنطقه شکست خورده است.
سیاست عربستان سعودی جنایتکار شماره یک برای ملت های غربی و اسلامی فاجعه است.
Romania
آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند....
Romania
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟..
Romania
عربستان وامارات در حمله تروریستی اهواز دست داشتند
عربستان وآمریکا در حمله موشکی انفتکش ایرانی دست داشتند.
Iran, Islamic Republic of
سوریه تسلیحات شیمیایی دراختیار ندارد.
حمله موشکی آمریکا، انگلیس وفرانسه به سوریه بی دلیل بوده است.
آمریکا، انگلیس و فرانسه با هدف کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم درسوریه دخالت می کنند.
اسنادی به دست آورده ایم که ثابت می کند حمله سوریه سوریه کار ترکیه و متحدانش بوده است.
ترکیه شریک جرم دراین جنایات است.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر با آتش بازی کرد.
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک در سایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر با آتش بازی می کند و همچنان نیزادامه می دهد
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
شرم آوراست که دولت ترکیه به بهانه پ. ک.ک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه شمال سوریه را بمباران می کند.
Iran, Islamic Republic of
واکنش رزمنده ایرانی به سخنان عادل الجبیر
که عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان یا اصل را درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
این درحالی که مردم سوریه، لنبان، عراق، لیبی، یمن و منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط عربستان و متحدانش قتل عام می شوند.
عربستان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه است.
عربستان سعودی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
عربستان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
امروز تمام دنیا عربستان را مقصر می داند.
که عربستان سعودی قابل اعتماد نیست.
عربستان سعودی مادر همه گروه های تروریستی درجهان است.
عربستان سعودی مادر تروریسم - القاعده - طالبان - داعش - بوکرحرام و همه تروریست های جهان است.
Iran, Islamic Republic of
حمله ترکیه به شمال سوریه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت های کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مرگ و آوارگی هزاران کرد در شمال سوریه حاصل تجاوز نظامی ترکیه
Iran, Islamic Republic of
بحران دریمن به علت دخالت های غرب ایجاد شد
سیاست های آمریکا ئرغرب آسیا خسارت زیادی به مسلمانان زده است و همچنان نیز ادامه دارد.
آمریکا همراه با اروپا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
بحران دریمن به علت دخالت های غرب ایجاد شد
سیاست های آمریکا درغرب آسیا خسارت زیادی به مسلمانان زده است و همچنان نیز ادامه دارد.
آمریکا همراه با اروپا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی به سرکردگی واشنگتن درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک مردم ایران قتل عام کرد، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا به خاطر ناتوانی، کوتاههی و سکوت دولت روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین دنبال محکوم و متهم کردن ایران است.
Romania
بمباران شیمیایی سردشت، سند رسوایی، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر، صدام دیکتاتور و حامیانشان است. آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه بیش از 80 کشورجنایتکار شماره یک دیگر ازسال 1357 تاکنون مردم ایران قتل عام می کند. عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه سعودی جنایتکار شماره یک و ارک اسپر وزیر دفاع آمریکا جنایتکار شماره یک دنبال محکوم کردن ایران هستند.