جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دستگیری ۲۸ نفر در رابطه با فروش سوالات کنکور

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 704887
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۲۸ نفر از افرادی که سعی در فروش سئوالات کنکور را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری ۲۸ نفر در رابطه با فروش سوالات کنکور
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با باند فروش سئوالات کنکور برخورد کرده ایم.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۷ الی ۲۸ نفر از افرادی که اقدام به این کار کرده بودند شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار رحیمی گفت: این خبر صحت دارد شایعه نیست و به افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند از این طریق مردم را فریب دهند هشدار می‌دهیم پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

شب گذشته سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت تهران گفته بود: سوالات کنکور در یک قدمی فروخته شدن بود.
 
کشف بیش از ۳۰۰هزار انواع داروهای تقلبی، کمیاب و قاچاق در پایتخت
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۳۰۰ هزار انواع داروهای تقلبی، کمیاب و قاچاق در پایتخت شناسایی و کشف شده است.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو که در مرکز فرماندهی فاتب برگزار شد، اظهار کرد: اولین مرحله از طرح جمع آوری دلالان وخرده فروشان دارو توسط پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی گفت: مجموعا ۴۵ نفر در این طرح دستگیر شده که ۱۳ نفر آنها سر شاخه اصلی داروهای قاچاق و غیرقانونی هستند و ۳۲ نفر از آنها هم مشغول به توزیع این داروها هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: یک بخشی از این داروها، داروهای تقلبی و غیربهداشتی بوده است و بخش دیگر، داروهای کمیاب و مربوط به بیماران خاص.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۳۰۰ هزار انواع و اقسام داروهای تقلبی، کمیاب و قاچاق در این مرحله از طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۲۵۶ هزار انواع کالا و دستگاههای مربوط به دندانپزشکی نیز در این طرح از این افراد کشف شده است.

وی افزود: در این طرح ۱۵۴ داروخانه که با این افراد همکاری می کرده اند و اقدام به فروش این داروها در داروخانه هایشان می کردند را شناسایی و به وزارت بهداشت و دستگاه قضایی معرفی کردیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *