پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

صدور حکم سنگین برای همدست بابک زنجانی

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 704818
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۲۴۵ نفر از مدیران ادوار مختلف در بروز حوادث ناشی از سیل در نظام تخلف و اتهام و تعقیب قرار گرفتند.
صدور حکم سنگین برای همدست بابک زنجانی
به گزارش جهان نيوز، نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی در دوازدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به حماسه عظیم اربعین گفت: حضور حماسی، آگاهانه و توام با بصیرت بیش از هفده میلیون زائر اربعین که حضورشان نمایشگر اقتدار و یاس دشمنان بود.

تشکر دارم از دولت و مردم عراق برای میزبانی خوب و شایسته آن‌ها و برگزاری بی نظیر مراسم و همچنین تشکر از حشد الشعبی برای برقراری امنیت دارم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود: یک ماه از پاییز می‌گذرد و ان شالله پاییز و زمستان همراه با بارش نعمات الهی باشد و یادمان نرود در اوایل امسال و اواخر سال گذشته سیلاب‌های به وقوع پیوسته مشکلاتی را برای مردم فراهم کرد که بخشی از آن به دلیل قصور برخی مدیران بود و اگر وظایف خود را به درستی انجام می‌دادند این مشکلات فراهم نمی‌شد.
 
وی افزود: در همان موقع رئیس قوه قضاییه به دستگاه‌های متولی اعلام کرد که بارش رحمت الهی نباید موجب زحمت برای مردم شود.

اسماعیلی از مسئولان خواست بازنگاهی به حوزه جغرافیایی مدیریت خود در حوزه محیط زیست، مسیل‌ها و رودخانه‌ها داشته باشند و در خصوص لایروبی رودخانه‌ها و مسیر‌ها که در سیلاب امسال مشکلاتی ایجاد شد اقداماتی انجام دهند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در رابطه با سیل گذشته، در مجموع ۱۴۰نفر از مدیران دوره‌های مختلف به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی و برای صد و پنج نفر از مدیران بخش‌های ذی‌ربط پرونده تشکیل شد.

وی افزود: ۲۴۵نفر از مدیران ادوار مختلف در بروز حوادث ناشی از سیل در نظام تخلف و اتهام و تعقیب قرار گرفتند.

اسماعیلی در ادامه به نتایج سفر‌های استانی اشاره و تصریح کرد: روز گذشته از خبر سراسری مشاهده کردید که بعد از هجده روز از سفر مسئولان قضایی به بشاگرد، دادگستری این منطقه محروم به بهره برداری رسید.
 
صدور حکم سنگین برای همدست بابک زنجانی
سخنگوی قوه از صدور حکم بدوی برای زیباحالت منفرد خبر داد.
 
غلامحسیناسماعیلی در نشست خبری خود با خبرنگاران خصوص آخرین وضعیت پرونده زیباحالت منفرد گفت: حکم بدوی آن صادر و منجر به محکومیت سنگین شده است.

وی افزود: پرونده جز شعبه ویژه نبود و، چون حکم قطعیت پیدا نکرده از بیات جزییات معذوریم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *