چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

قانون فقط برای نساجی اجرا می‌شود؟!

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 704792
عاقبت تیم‌داری خصوصی در فوتبال دولتی بهتر از این نخواهد بود و به نظر می‌رسد قانون فقط برای نساجی اجرا می‌شود.
قانون فقط برای نساجی اجرا می‌شود؟!
به گزارش جهان نيوز، «کارت بازی بازیکنان نساجی مازندران به علت بدهی صادر نشد!» این جمله به ظاهر ساده منشاء مشکلات بسیاری در تیم نساجی شده و حواشی زیادی پیرامون همین یک جمله شکل گرفته است.
 
نساجی بدهکار است و این امر بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما در این فوتبال ورشکسته فقط نساجی بدهکار است؟! قطعا خیر.

اما نساجی مظلوم است و به نظر می‌رسد در فدراسیون دیواری کوتاه‌تر از نساجی پیدا نمی‌شود.
تیمی که نه دولتی است که وزیر و وکیل به حمایتش در آیند و نه هوادارانش زمین و زمان را به هم می‌ریزند!
 
مگر ممکن است بدهی نساجی از استقلال و پرسپولیس بیشتر باشد؟ بدون شک فقط هزینه خارجی‌های این فصل تیم‌های وزارتی از کل بدهی‌های تاریخ نساجی بیشتر است اما فدراسیون ترجیح می‌دهد با هوادارانی که سریع جلوی وزارتخانه و فدراسیون تجمع می‌کنند سرشاخ نشود.
سپاهان و ذوب‌آهن هم در فدراسیونی که از سرتا پایش اصفهانی است مصونیت دارند!

هر وقت هم پای صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان به میان می‌آید وزارت نفت خیلی ناگهانی اعلام می کند دیگر قصد ندارد در فوتبال هزینه کند و فدراسیون هم می‌داند اگر این تهدید عملی شود همین لیگ نیم بند نیز به هم می‌ریزد پس قید این تیم‌ها و بدهی‌هایشان را هم می‌زند!
این وسط می‌ماند نساجی که از یک شهر کوچک می‌آید و هوادارانش هم آن قدر آرام هستند که برای فدراسیون دردسر نمی‌شوند، از آن طرف نمایندگان شهر و مالکان تیم آن‌قدر با هم اختلاف دارند که می‌شود روی عدم حمایت‌شان از یکدیگر حساب کرد و این گونه می شود که نساجی تبدیل می‌شود به سیبل فدراسیون و بهترین گزینه برای درس عبرت سایر تیم‌ها!

عاقبت تیم‌داری خصوصی در فوتبال دولتی بهتر از این نخواهد بود.
روز گذشته مهدی دادرس در اخبار سراسری اعلام کرد به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس، در مراسم ختم جعفر کاشانی به شجاع خلیل‌زاده و محمدحسن انصاری‌فر اعلام کردم راه قانونی تعلیق محرومیت‌شان چیست!

اینکه احترام به هواداران پرسپولیس (والبته استقلال) چرا معیار بخشش یک بازیکن است و قانون چه کار به احترام هواداران تیم‌های خاص دارد یک بحث است و اینکه عضو کمیته استیناف  در مراسم ختم راه کار رفع محرومیت ارائه می‌دهد یک بحث دیگر!

این همه بی‌قانونی فقط در چند دقیقه از فرمایشات مهدی دادرس عنوان شد و به همین راحتی محرومیت خلیل‌زاده و به تبع آن عارف غلامی بخشیده شد.

اکنون راحت‌تر می‌شود فهمید چرا تیمی مثل نساجی وضعش اینگونه است و قانون فقط برای این تیم اجرا می‌شود.

منبع: برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *