جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

استقلال با برد پرگل همسایه پرسپولیس شد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 704746
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا به پیروزی پر گل رسید و 5 پله در جدول لیگ صعود کرد.
استقلال با برد پرگل همسایه پرسپولیس شد
به گزارش جهان نيوز، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 16:45 در ورزشگاه شهدا شهر قدس به مصاف تیم سایپا رفت که  بازی با نتیجه  4 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با این برد 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی در رده هفتم جدول قرار گرفت. آبی پوشان با سایپا 5 پله در جدول صعود کردند. سایپا هم چهارمین باخت متوالی فصل خود را متحمل شد و همچنان روی پله نهم باقی ماند.استراماچونی این برد را پیش بینی کرده بود و روز گذشته در نشست خبری گفت اگر در نیمه اول گل بزنیم می توانیم سه بار دروازه حریف را باز کنیم که پیش بینی سرمربی ایتالیایی استقلال درست از کار در آمد.

سایپا که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود برای گلزنی و ارایه بازی هجومی خیلی تلاش کرد اما در نهایت نتوانست از پس حریف قدرتمندش بر بیاید. این اولین برد استقلال با کلین شیت بود و آبی پوشان در این بازی گلی نخوردند.استقلال با این برد همسایه پرسپولیس شد و سرخپوشان پایتخت هم در رده ششم جدول هستند.

داور:اشکان  خورشیدی
کمک داوران:فرهاد مروجی- محمد عطایی

کارت زرد: داریوش شجاعیان( استقلال) محمدرضا سلیمانی(سایپا)
کارت قرمز:-

گل: عارف غلامی( دقیقه 8)، محمد دانشگر( دقیقه 50)، وریا غفوری( دقیقه 68- پنالتی) ، سید سجاد آقایی( دقیقه 89 )برای استقلال

ترکیب سایپا:
احمد گوهری، روزبه شاه علی دوست، طاها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی( سعید محمد فرد از دقیقه 55)، آرمین سهرابیان، مهیار جباری( از دقیقه 70 آرمان رمضانی)، معین عباسیان، عارف حاجی عبدی، محمدرضا سلیمانی و ابولفضل جلالی.

سرمربی: ابراهیم صادقی

ترکیب استقلال تهران:
 سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی( فرشید باقری از دقیقه 72)، مهدی قائدی( از دقیقه 78 شیخ دیاباته)، ووریا غفوری، داریوش شجاعیان( از دقیقه 38 سیدسجاد آقایی)، محمد دانشگر و آرش رضاوند

سرمربی: آندره استراماچونی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سردبیر ورزشی لنگی جهان نیوز باز هم دقایق حساس بازی رو درج نکردی البته آبو بریز اونجات که میسوزه