سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۱
فرمانده سپاه طی پیامی تاکید کرد

دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» یک اقدام اطلاعاتی در طراز جهانی بود/ ابتکار عمل سپاه سرویس‌های اطلاعاتی استکباری را غافلگیر کرد

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 704551
در پی دستگیری سرشبکه کانال آمد نیوز فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکر صادر کردند.
دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» یک اقدام اطلاعاتی در طراز جهانی بود/ ابتکار عمل سپاه سرویس‌های اطلاعاتی استکباری را غافلگیر کرد
به گزارش جهان نيوز، در پی دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز و ابراز محبت و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکر صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (۲۶)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام‌های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌سائیم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سو‌های جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آخر جناب سردار
كسي كه بقول شما دو سال بود در تور اطلاعاتي بود و با اخبار جعلي مچلش ميكرديد چگونه ميشود كه دستگيري وي در طراز جهاني باشد.مگر شير شكار كرده ايد؟ اين بابا كه موش هم نيست.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ! معلومه بدجوری توی ذوقت خورده !...
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
به همه عزیزان در سپاه ،دست مریزاد میگویم.خداوند پشت وپناهتان باد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجیبه چنین ادعاهایی ، انهم از سوی فرمانده سپاه...!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اهدافی پشت این بزرگنمایی ها وجود داره
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
معلومه چند وقتیه آلبانی نشین ها و اصلاحات چی ها و اپوزیسیون. ..دست به دست هم دادند و به کانال های انقلابی یورش می بردند ن...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار و سازمان اطلاعات سپاه
Iran, Islamic Republic of
این شبکه مگه چی میگفته؟!!....
United Arab Emirates
سلام دورد:
برسردار سرافراز اسلام سرلشکرپاسدارحسین سلامی:
وهم رزمان شمادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
برادر سلامی⚘ شمارا به تمام مقدسات سوگندتان می دهم:
خیلی قدراین مهبوت های الهی که حاصل خون شهدا، ایثار گری، جوانان پاک دل صادق دعای مردم دلسوز مسلمان است، در این دنیای که هزاران...اخلاقی، سیاسی، اقتصادی، دایم میشه گفت پیر،جوان، زن،مرد را در معرض تهدیدخطر قرار داده بدانند: و شمابدانید مسلمانان تمام چشم امیدشان به شما سربازان ولایت است:
Iran, Islamic Republic of
این که صد درصد نفوذی خودتون بود و ماموریت جدیدش هم نشون دادن قدرت اطلاعاتی پاسداران گمنام.... حالا اگه راست میگید چهار تا مختلس فراری یا ضد انقلاب معاند ریشه ای را بگیرید تا ببینیم راست میگین یا نه! خاوری رضاپهلوی مریم رجوی مسیح فلاحتی خرسندی پرویزثابتی و خیلیای دیگه نه اینکه شاگرد سابق طوسی را دو سال پروار کنید و بعد نمایش روش اجرا کنید