سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

فغانی: دوستانم توصیه کردند به استرالیا بیایم

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 704480
علیرضا فغانی تأکید کرد سال‌ها خانواده‌اش فدای کار او شده بودند و حالا نوبت او بوده که فدای خانواده‌اش شود.
فغانی: دوستانم توصیه کردند به استرالیا بیایم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران که مهاجرت کرده و راهی استرالیا شده، در گفت‌وگویی با نشریه «کوریر میل» این کشور شرکت کرد.

فغانی در این مصاحبه درباره دلیل مهاجرتش به استرالیا گفت: «خانواده من برای کارم خودشان را فدا کرده بودند و حالا نوبت من بود این کار را انجام بدهم.»

فغانی که سابقه قضاوت در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را هم داشت و بازی رده‌بندی را هم سوت زد درباره قضاوتش در لیگ استرالیا هم توضیح داد: «پیش از این هم گفته بود که اگر داوری را ادامه دهم حضور در لیگ استرالیا بهترین اتفاق خواهد بود. البته اکر این اتفاق رخ نمی‌داد قضاوت نمی‌کردم تا به استرالیا برویم. با این حال به من اجازه داده شد در استرالیا قضاوت کنم و تا جام‌جهانی ۲۰۲۲ به کارم ادامه دهم.»

فغانی که در ایالت کوئینزلند استرالیا همراه همسرش فاطمه و فرزندانش سپهر و ساغر ساکن شده درباره شرایط خانوادگی‌اش در این کشور هم بیان کرد: «دوست‌های زیادی از زمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا دارم که آن‌ها هم تشویقم کردند به این کشور بیایم. بیشتر دوستانم هم در شهر بریزبن (پایتخت ایالت کوئینزلند) هستند. البته برخی هم در سیدنی یا ملبورن هستند. اما آب‌وهوای ملبورن را دوست ندارم. مردم و آب‌وهوای بریزبن باعث شد به این شهر بیایم. فرزندانم هم این شهر را دوست دارند. همسرم از خانواده‌اش دور شده، اما برای اینکه کنار فرزندانش است شهر را دوست دارد.»

فغانی در ادامه درباره ایران هم گفت: «اگر به ایران بیایید مکان‌های دیدنی زیاد داریم. شاید مثل بریزبن نباشند، اما مکان‌های زیبای زیادی هستند.»

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگر این افراد را ول نمیکنند این هم مثل بقیه آدمها یک فرد معمولی بوده بت که نبوده است که همه اش باید در باره اش مطلب نوشته شود و مثلا بزرگ شوند
Iran, Islamic Republic of
امان از دست دوستان نابلد
Iran, Islamic Republic of
رفت که رفت مثلا الان چه اتفاقی افتاد؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من اگر جای شما بودم اسم فغانی را در هیچ نشریه ای منتشر نمی کردم. ...