کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است؟

27 مهر 1398 ساعت 18:12

سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه ایران بالاترین آمار در جمعیت زائران اربعین را به خود اختصاص داده است، گفت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از رادیو اربعین، میر مسعود حسینیان بابیان اینکه از شب گذشته موج جمعیتی زائران در حوزه بازگشت افزایش چشمگیری یافته است، اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است که‌برگ تردد موقت برای این زائران صادرشده است.

وی بابیان اینکه ایران بالاترین آمار جمعیت زائران اربعین را بعد از کشور عراق به خود اختصاص داده است، افزود: دو هزار و ۵۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق و ایران به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه مواکب عراقی از امروز عصر جمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون نفر زائر اربعین از کشورهای مختلف در کربلا حضور دارند که این حجم از حضور زائران اربعین بی‌سابقه بوده است.

حسینیان بابیان اینکه ۷۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: با موکب‌های خدمت رسان عراقی یک هزار موکب در کربلا، نجف و سایر شهرهای زیارتی این کشور در حال خدمت رسانی به زائران هستند.


کد مطلب: 704478

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/704478/چند-گذرنامه-کشور-عراق-مفقودشده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com