شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

زائران اربعین نسبت به پارسال چقدر بیشتر شدند؟

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 704321
فرمانده انتظامی استان خوزستان از افزایش ۱۳۹ درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان خبر داد.
زائران اربعین نسبت به پارسال چقدر بیشتر شدند؟
به گزارش جهان نيوز، حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، یک میلیون ۷۰۰ و ۸۲ هزار تردد از مرزهای خوزستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، این تعداد ۱۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای ورود و خروج زائران پیش‌بینی و تمهیدات خوبی داشتیم، ادامه داد: برای ارائه خدمات به زائران با همکاری همه دستگاه‌ها، تلاش شد تا کمبودی متوجه زائران اباعبدالله(ع) نباشد.  

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برای بازگشت زائران گیت‌های خروجی افزایش خواهد یافت و پیش بینی‌های لازم صوت گرفته است، تصریح کرد: برای افزایش ناوگان خودرویی به صورت عمومی تمهیدات خوبی را اندیشیده و نیروی انتظامی خوزستان در بحث نظم و انضباط ترافیکی، برنامه‌ریزی کرده و  برای ورود زائران به خاک کشور تا خروج زائران از استان، پیش‌بینی لازم را صورت داده است.

عباس‌زاده یادآور شد: عوامل و گشت‌های ترافیکی ما در نقاط حادثه خیز استان خوزستان حضور یافته و از همه زائران درخواست داریم تا همراهی لازم را با پلیس صورت دهند و ضمن کنترل سرعت به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *