کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کد تخفیف چنگال برای سفارش آنلاین غذا

24 مهر 1398 ساعت 14:53

تمام کاربران بدون نیاز به عضویت در تخفیف هات می‌توانند بصورت رایگان به جدیدترین کد تخفیف چنگال دسترسی داشته باشند.


به گزارش جهان نیوز، پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن رستوران‌های آنلاین به عنوان فروشنده‌های نسل برتر به زندگی روتین مردم، فضایی بسیار رقابتی و مهیج را تداعی کرده است. شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه هر کدام به نحوی در تلاش هستند تا کاربران را با ارائه خدمات و کالاهای بهتر جذب کنند. چنگال نیز با ارائه کد تخفیف چنگال می‌کوشد سهم بیشتری از بازار داشته باشد.

پیدایش کد تخفیف
ظهور گوشی‌های هوشمند و رواج استفاده از آنها میان مردم در سال‌های اخیر باعث پیدایش و بومی شدن استارتاپ‌های تازه‌ای در ایران شده است كه كسب و كار نسبتا خوب و موفقی دارند و مردم هم از وجود آنها رضایت دارند. از اواسط سال 93 بود كه دارندگان گوشی‌های هوشمند در پایتخت متوجه شدند كه می‌توانند بدون تماس تلفنی و پیداكردن شماره رستوران‌ها به صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود را به وسیله اینترنت همراه با کد تخفیف دیجی کالا و... به راحتی سفارش دهند.

سفارش آنلاین غذا
از گذشته تا به امروز، غذا یک عضو جدانشدنی از زندگی انسان‌ها بوده است. مردم سراسر جهان، روزانه به‌طور متوسط سه وعده غذایی مصرف می‌کنند؛ نوع، طعم و حجم این غذاها، بسته به عادت‌های غذایی کشورها و مردم آن، کاملاً متفاوت هستند.

 

ترافیک، مشغله کاری، هزینه‌های رفت و آمد و درگیری‌های زندگی امروزی همگی سبب شده است افراد به دنبال راهی سریع و مطمئن برای دستیابی به نیازهای خود باشند. سفارش غذا همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد در طول زندگی بوده است. امروزه با کمک اینترنت با سفارش آنلاین غذا می‌توان خیلی سریع و دقیق به این هدف دست یافت.

چنگال
سایت چنگال فعالیت خود را از سال 1395 در تهران آغاز کرده است و امروز با گسترش فعالیت خود خدماتش را در برخی دیگر از استان‌های ایران به مردم عرضه می‌کند. افراد با داشتن کد تخفیف چنگال می‌توانند سفارش آنلاین غذا مورد علاقه خود را را از سایت changal  با تخفیف و ارزان‌تر انجام دهند.

 این سامانه از طریق وب سایت و اپلیکیشن سفارش غذا را برای کاربران ثبت می‌کند. در سایت changal کاربران می‌توانند از نزدیک‌ترین رستوران‌های موجود در محل زندگی یا محل کار خود سفارش غذا را انجام دهند و سفارش غذا خود را درب منزل خود تحویل بگیرند. سفارش غذا می‌تواند شامل سفارش پیش غذا، صبحانه، سفارش نهار، سفارش شام و ... باشد.

سفارش آنلاین غذا از changal به افراد کمک می‌کند رستوران‌های مختلف شهر را رصد کرده و منوهای مختلف آنها را بررسی کنند، قیمت‌های جدید غذا را ببینند و در انتها با کد تخفیف چنگال از تخفیف چنگال برای سفارش غذای مورد علاقه خود استفاده کنند و لذت یک غذای خوشمزه را با کد تخفیف چنگال تجربه کنند.
 
 
هم اکنون امکان سفارش غذا در شهرهای تهران، اصفهان، رشت، کیش، کرج، تبریز، کرمانشاه، قم و پردیس از وبسایت سفارش آنلاین غذای چنگال وجود دارد. در واقع چنگال یک رابط بین مشتری متقاضی غذا و رستوران‌های فروش غذا است. هدف changal معرفی رستوران‌های مختلف و بررسی منوهای آن با اعلام قیمت برای کسانی است که می‌خواهند بدون اتلاف وقت از طریق سفارش آنلاین غذا، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با وارد کردن کد تخفیف چنگال از سفارش آنلاین غذای خود لذت ببرند. در حقیقت یکی از بزگترین مزایای چنگال، استفاده از کد تخفیف چنگال است که از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

کد تخفیف چنگال
مجموعه changal علاوه بر امکان استفاده از سفارش آنلاین غذا برای مشتریان به آنها امتیاز استفاده از رستوران‌های تخفیف دار را نیز با کد تخفیف چنگال داده است. با استفاده از کد تخفیف چنگال می‌توان غذای مورد علاقه خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کمترین زمان ممکن انتخاب کرده و از صرف آن لذت برد. فقط کافیست از طریق سایت‌های تخفیف همانند سایت تخفیف هات کد تخفیف چنگال را دریافت کرد.
در سایت changal پس از ثبت از طرف مشتری و تایید سفارش از طرف رستوران، شماره پیگیری سفارش از طریق مسیج و ایمیل برای مشتری  ارسال خواهد شد. پس از ثبت سفارش امکان لغو آن وجود ندارد. پس از سفارش غذا از changal می‌توان برای پرداخت هزینه از سه روش شامل پرداخت از طریق افزایش اعتبار، پرداخت از طریق درگاه الکترونیک و پرداخت حضوری و نقدی استفاده کرد.
 
 

علاوه بر داشتن کد تخفیف چنگال (changal)  می‌توان از تخفیف‌هایی که این سایت با برنامه‌های مختلف نظیر تخفیف‌های دوره‌ای، رستوران‌های جایزه دار و... در نظر می‌گیرد غذاهای با کیفیت رستوران‌ها را با قیمت‌های ارزانتر تهیه کرد. با استفاده از کد تخفیف چنگال گاها تخفیف‌های باور نکردنی بر روی سفارش غذا اعمال می‌شود. برای استفاده از کد تخفیف چنگال مانند کد تخفیف اسنپ فود تنها کافی است تا در لحظه‌ی ثبت نهایی سفارش غذا کد تخفیف چنگال وارد شده تا درصد تخفیف در مبلغ نهایی سفارش اعمال شود.


کد مطلب: 704305

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/704305/کد-تخفیف-چنگال-سفارش-آنلاین-غذا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com