شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

تقدیر روحانی از نفرات برگزیده کنکور سراسری

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 704261
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، با اهدای لوح تقدیر از نفرات برگزیده کنکور سراسری دانشگاه‌ها تقدیر کرد.
تقدیر روحانی از نفرات برگزیده کنکور سراسری
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، امروز (چهارشنبه)، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور در دانشگاه تهران حضور یافت.

رئیس جمهور، در این مراسم که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از نفرات برگزیده کنکور سراسری دانشگاه‌ها تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکار شماره یک بیش از 4 سال است گامی اساسی درباره توافق هسته‌ای برنداشته است
Iran, Islamic Republic of
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ آگاه هستند..

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ نقش دارند..
Iran, Islamic Republic of
ظریف در جمع فعالان فضای مجازی:
هرگز نگفتم امضای کری سند است
عملکرد ظریف نشان می دهد مذاکره با آمریکا بی مورد و فایده و بی ارزشی بوده است.
با اینکه توافق هسته ای یک سند بین المللی بوده است متاسفانه هیچ ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد و نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی/ مشکلات اقتصادی مردم و کشور را حل نمی کند روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... است. درمدت 19 ماه مبلغ 66 میلیون یک خودرو افزایش قیمت داشته است متاسفانه برخی ها ازناتوانی دولت روحانی هم حمایت و دفاع می کند. چرا برخی از ناکارآمد روحانی حمایت و دفاع می کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از تحریم‌ها آمریکا ترسی نداریم/ صدام دیکتاتور درجتگ تحمیلی هشت ساله از انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه و سلاجهای شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا وغرب علیه مردم ایران استفاده کرده است واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از1366 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صدام دیکتاتور، آمریکا و کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی مقصر و متهم اصلی حمله تروریستی درایران و حمله موشکی به نفتکش ایران در دریای سرخ است/...