جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ماجرای کشک بادمجان در بازی با بحرین

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 704239
روایت است که بازیکنان ایران روز بازی تاریخی با بحرین ناهار کشک بادمجان خوردند و به همین دلیل سنگین شدند و نتوانستند در زمین بازی کنند. آن مسابقه را تیم‌ ملی سه بر یک باخت.
ماجرای کشک بادمجان در بازی با بحرین
به گزارش جهان نيوز، «در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ وقتی بحرین سه بر یک به ایران را برد، خیلی شایعات مطرح شد. مثلا می گفتند قبل از بازی بازیکنان کشک و بادمجان خوردند.

رضا چلنگر، مترجم بلاژویچ، سرمربی وقت تیم ملی اما این مسئله را رد می کند و می گوید: «نه کشک بادمجانی در کار نبود. شاید این را به شوخی گفتند. قبل از بازی انواع غذاها بود. از کباب سلطانی بگیرید تا برگ. چنجه و خیلی غذاهای دیگر هم بود. ما هم به هیچ چیز نه نگفتیم و تازه بعد از ناهار کافه گلاسه هم زدیم. به خاطر همین همه سنگین شده بودند.»

منبع:آرمان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...!!
Saeed
Iran, Islamic Republic of
تا کی بيت المال باید صرف مواردی بشه که نافع نیست، برادر کافه گلاسه زدی، نوش جان.
ولی باید بدانی پول شما و امثال شما از بیت المال چون آب خوردن تغذیه می‌شود، درصورتی که برای تعیین دیه در موارد بیت المال، محصور و معذوریم!
دلاور، در همین جوار زندگی مجلل و پر آب و تاب شما
کمی پایین تر آنجایی که شما و اعیان نشینان تاب لحظه زندگی را در آنجا ندارید، مردمی هستند که خوراک مجللشان بسته پای مرغی ست و قوت غالب نانِ خشک شده.
کافه زدی نوشه جان ولی چرا گند زدید!