جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

کمیسیون امنیت مجلس: با دستگیری «زم» پهپاد رسانه‌ای دشمن شکار شد

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 704222
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حمایت از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز بیانیه‌ای منتشر کرد.
با دستگیری«زم» پهپاد رسانه‌ای دشمن شکار شد
به گزارش جهان نيوز،  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حمایت از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اقدام انقلابی و افتخارآمیز سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در بازداشت، دستگیری و بازگرداندن سرشاخه سایت ضدانقلاب و معاند آمدنیوز تقدیر و تشکر می‌کند و این اقدام را کمتر از سقوط پهپاد آمریکایی‌ها و یا به زمین نشاندن ریگی تروریسم نمی‌دانیم؛

چراکه این فرد پهپاد رسانه‌ای آمریکایی‌ها بود که توسط سپاه شکار شد.

بنابراین یک بار دیگر سپاه پاسداران پهپاد آمریکایی‌ها را منهدم کرد، اما این بار پهپاد رسانه‌ای آمریکایی را متلاشی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
گاهی بعضی رسانه ها مثل همین آمد نیوز برای این شکل می گیرند تا در مواقع لزوم مثلا نزدیک شدن به انتخابات به بهانه حمایت جناح رقیب از آن ها به یک پاکسازی گسترده دست بزنند وبه زعم خود رقیب را از میدان بدر کنند !!!
Iran, Islamic Republic of
در ادارات دولتی خصوصا دانشگاهها و هیات علمی ضد انقلاب فراوانند. نیاز به انقلاب فرهنگی مجدد است. ایثارگران را به هیات علمی راه نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
...