کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گسیل امکانات سپاه به سوی مرزها

22 مهر 1398 ساعت 11:56

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.


به گزارش جهان نیوز از مرز شلمچه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز وارد مرز شلمچه شد و از روند خدمت رسانی و تردد زائران بازدید کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با عنایت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دست‌اندرکاران خدمت به زائران همت خود را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیازها را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چیزی که تانون ملاحضه شد حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی که در حال انجام است، افزود:   امیدواریم که بتوانیم تا انتهای این مراسم خدمات لازم را ارائه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فضل الهی امنیت برقرار است و مسائل حمل و نقل تا حدود بسیاری حل شده است.

سلامی با تأکید بر اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت زائران داریم، یادآور شد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر امنیت بوده و سیستم های اطلاعاتی کاملا فعال هستند، دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.


کد مطلب: 704033

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/704033/گسیل-امکانات-سپاه-سوی-مرزها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com