جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

هاشمی: در مورد حواشی مترو نظر نمی‌دهم

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 703929
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در مورد حواشی روز گذشته مترو نمی‌خواهم نظری بدهم گفت: بنده فقط تذکر می‌دهم که واگن بخرند و تونل حفر کنند.
هاشمی: در مورد حواشی مترو نظر نمی‌دهم
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری اظهار  داشت: در این جلسه اسناد پیوست برنامه سوم را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادیم و باید سه‌شنبه این اسناد در صحن مطرح شود. ا حکام این اسناد تصویب شده و باید شاخص‌های آن  تهیه شود. دو ماه پیش شهرداری اسناد را به کمیسیون‌های مربوطه فرستاد ه و در جلسه هم اندیشی امروز موضوعات مرتبط ارائه شد. 

وی گفت: بحث فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی بود که شاخص آن در این اسناد مورد بحث قرار گرفت و این م ساله کار سختی است چرا که حتی در برنامه دوم هم شاخصی نداشته است. 

رئیس شورای شهر تهران در  ادامه گفت: در جلسه هم اندیشی گزارش هیات اعزامی شورای شهر به کربلا و نجف مطرح شد و قرار بود من به عنوان نماینده شورا به کربلا سفر کنم که آ‌قای امینی نایب رئیس شورا اظهار علاقمندی کردند و گفتند شما قبلا به کربلا رفته‌اید که من پاسخ دادم با هم به کربلا و نجف عازم شویم که هیات رئیسه مخالفت کرد. 

هاشمی عنوان کرد: از آنجایی که من قبلا به کربلا رفته بودم سرانجام آقای امینی برای این سفر انتخاب شد و حق شناس عضو دیگر شورا و یزدانی معاون شهرداری با ایشان سفر کرد و به بیت امام در نجف سری زدند و موکب‌های نجف و کربلا را بازدید کردند. 

وی گفت: ملاقات‌هایی نیز با برخی از مقامات در کربلا و نجف صورت گرفت که گزارش آن  اعلام می‌شود. 

هاشمی اعلام کرد: همچنین در جلسه هم اندیشی امروز مساله استعفای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری مطرح شد و گزینه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت. برخی از اعضای شورای شهر نظرشان را گفتند و مطرح کردند که در جلسه هیات امنای این سازمان نظرشان ارائه نشده است. 
وی گفت: گزینه ها برای ریاست این سازمان مشخص است و من نیز در این جلسه مطرح کردم که نظر شورا را در هیات ا منا اعلام و از آن دفاع کرده‌ام. 

وی در پاسخ به سوالی درمورد اعتراض روز گذشته برخی از کارکنان مترو گفت: این مساله موضوعی نیست که من نظر  دهم از من نخواهید پاسخ بدهم چون موضوع حساسی است و می‌تواند دخالت من سبب سوء مدیریت شود. 

هاشمی خاطرنشان کرد: من فقط تذکر می‌دهم که واگن بخرند  و TBM ها هم دوست دارند که تونل بکنند و مسافران مترو هم روز به روز بیشتر شوند اینها از رویاهای من است. 

وی گفت: چهار دستگاه TBM  داریم که ظرفیت دارند روزی 25 متر تونل حفر کنند و محقق نشده و روزانه متوسط 5 تا 10 متر تونل کنده شده است البته در حال حاضر دو مورد از این دستگاه‌ها بلااستفاده شده و اینکه آقای چمران گفته‌اند بعد از رفتن ما روزی یک متر هم تونل کنده نشده قطعا کم لطفی کرده‌اند. 

رئیس شورای شهر گفت: زمانی که من در مترو بودم هر یک کیلومتر کندن تونل 10 میلیارد تومان هزینه داشت. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كل مملكت واس ماس كارگر غلط ميكند بگه گرسنه است چه پررو
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان کارشان درسته و قطعا در انتخابات پیش رو مجلس و ریاست جمهوری با قاطعیت پیروز خواهند شد.