جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دولت قدری هم برای معیشت مردم تلاش کند!

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 703897
برخی کاربران فضای مجازی در توئیت‌های کنایه‌آمیز از دولت خواستند پس از موفقیت چشمگیر در ورود زنان به ورزشگاه‌ها قدری هم برای مشکلات معیشتی مردم تلاش کند.
دولت قدری هم برای معیشت مردم تلاش کند!
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الله عبدالملکی تحلیلگر مسائل اقتصادی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تلاش دولت روحانی برای ورود زنان به ورزشگاه تشکر کرد(!) و نوشت:جناب آقای دکتر روحانی، با سلام، ضمن تشکر از مجاهدت 6 ساله دولت شما برای حل بحران «ورود زنان به استادیوم فوتبال»، نوبتی هم باشد نوبت رسیدگی به‌ اشتغال 6 میلیون جوان ایرانی، کمبود 8 میلیون واحد مسکونی، تعطیلی 60 درصدی کارگاه‌های صنعتی و فشار تورمی‌ شدید بر 80 درصد مردم است.

کاربر دیگری به نام «سیدمیثم» در عباراتی کنایه‌آمیز نوشت: آیا می‌دانید؟ با ورود بانوان به ورزشگاه در ایران بیکاری کاملاً ریشه‌کن و تورم منفی و اقتصاد و صنعت ایران جزو رتبه‌های برتر منطقه و جهان شده است و نیز کشورهای مختلف در حال هجوم به سمت ایران برای سرمایه‌گذاری هستند. ضمنا ایران دیگر نیازی به فروش نفت خود ندارد؟!

همچنین سایت مشرق هم با‌ اشاره به مسابقه فوتبال ایران کامبوج نوشت: ‌ مسابقه فوتبال ایران- کامبوج با نتیجه ۱۴ بر صفر به نفع ایران تمام شد، اما با این وجود تنها تشویق‌کننده کامبوجی امید خود را از دست نداد. صادرات و رشد اقتصادی ایران متکی به نفت و مواد خام و اولیه و کامبوج متکی به صادرات پوشاک و کفش و گردشگری است.

در دوره ۲۰۱۸- ۲۰۰۰ میلادی درآمد اقتصادی ایران ۶۸ درصد و کامبوج ۲۷۴ درصد افزایش پیدا کرد. در این دوره درآمد سرانه اقتصادی ایران ۳۵ درصد و کامبوج ۱۸۰ درصد رشد یافت. سرعت رشد اقتصادی کامبوج پس از چین قرار دارد.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *