جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ماجرای درگیری فیزیکی رئیس هیات‌مدیره مترو با کارکنان

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 703884
در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، «محمد نعیمی‌پور» رئیس هیات مدیره مترو با تعدادی از کارکنان در حال مشاجره است.
درگیری فیزیکی رئیس هیات‌مدیره مترو با کارکنان
به گزارش جهان نيوز، «علی امام» مدیرعامل مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با فارس درباره گلایه برخی از کارکنان خطوط مترو و تجمع امروز آن‌ها که منجر به درگیری فیزیکی با رئیس هیأت مدیره شد، اظهار داشت: تعدادی از کارکنان خطوط مترو قرار است به مناطق شهرداری جهت فعالیت در بخش نگهبانی منتقل شوند که قرارداد این افراد همچنان با شرکت مترو خواهد بود و تنها به دلیل نیاز مناطق مختلف برای فعالیت جدید مأمور می‌شوند.

وی افزود: این افراد حقوق خود را از شرکت مترو دریافت می‌کنند و فقط محل کار آنها دیگر در خطوط مترو نیست که قصد داریم طی صحبت با آنها قانع‌شان کنیم که مشکلی در کارشان پیش نخواهد آمد.

امام با اشاره به اینکه افرادی که قرار است از مترو تهران برای بخش‌های دیگر مأمور شوند حدود 70 نفر هستند گفت:‌تجمع  به دلیل بدهی نیست و مشکل بدهی پرسنل نداریم و افرادی که جابه‌جا می‌شوند تغییر در حقوق‌شان حاصل نخواهد شد و تنها به دلیل نیاز این اقدام صورت گرفته است.

صبح امروز تعدادی از کارکنان مترو تهران در مقابل ساختمان اصلی مترو به نشانه اعتراض تجمع و اعلام کردند که قرار است به یگان حفاظت شهرداری منتقل شوند در حالی که کارمند رسمی مترو هستند.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، «محمد نعیمی‌پور» رئیس هیات مدیره مترو با تعدادی از کارکنان در حال مشاجره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای امام خود شهرداری میتونه نیروی جدید بگیره چرا شما کارکنان خودتونو در همون ایستگاهها نمی خواین و مگه مگه اینها نیروهای رسمیتون نیستن؟!!!
این چه آتشی هست که به جان کارکنانتون می اندازین
با این کارهاتون چقدر باعث افت روحیه ی کارکنانتون میشین.